Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3
Kommentit (15684)
Minä olen täällä, mutta mistä tiedän, että hänkin on?
Bäänis kaivetu lämpimä tila
T-mieheltä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaipaan sua L.
Minä sinua rakas!
Rakastan sinua.
Haluan sinut. Usko se. Kunhan vain löydetään keinot päästä toistemme luokse.
Silmäkulmiesi naururypyt..miten kaipaankaan sitä katsetta.Varsinkin ,kun siihen liittyy kiusoitteleva hymy.Tällaisia mietiskellessä ikävä kasvaa ja läheisyyden tarve.
Kauniita unia, ajatuksin painan pääni tyynyllesi.😊😁
Vierailija kirjoitti:
Miksi triggeröidytte kun joku täällä sanoo että hävettäisi liikkua..? Mitä se teistä kertoo, onko teissä paljonkin vikaa, että teoriassa joku todella häpeäisi?
No sinä käytit epäironisesti tuota ilmaisua että en kyllä sanoisi mitään enää kenellekään sinuna. Noin omakohtaisesti katsoin että aika turhasta ilmasyöpöstä on kyse kun tänne tulee tuollaista kylvämään. Että onko parempi jos näennäisesti onkin kulissit kunnossa hänellä ja noin saa kiksinsä? Eipä juuri. Eli ajatus lähti siitä että kun tässä pitää aika ajoin.. maadoittaa itsensä (:P) niin aika sopivaltahan tuollaisen mätäsäkki siihen vaikuttaa kuitenkin. Vähän kuin vapaaehtoiseksi ilmoittautuisi, eikö vain? Vai sinäkö?
Vierailija kirjoitti:
Olen wa:ssa paikalla nyt
Millä tavalla hän on säälittävä?
Vierailija kirjoitti:
Miksi triggeröidytte kun joku täällä sanoo että hävettäisi liikkua..? Mitä se teistä kertoo, onko teissä paljonkin vikaa, että teoriassa joku todella häpeäisi?
Paino lähemmäs 200kg. Ihmiset huutelee koko ajan ilkeyksiä. Hävettää jo itseäkin joten poistun harvoin kotoa. Sivu.
Vierailija kirjoitti:
Haluan sinut. Usko se. Kunhan vain löydetään keinot päästä toistemme luokse.
Kenelle?
Mä harhaudun pois palstapolulta. Yhteyttä voi ja saa pitää suorasti.. tiesittekö sen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen wa:ssa paikalla nyt
En näe hänen tietojaan.
Vierailija kirjoitti:
Millä tavalla hän on säälittävä?
Kunhan louksuttaa.
Vierailija kirjoitti:
Kaikki järjestyy, aina lopuksi, asiat loksahtaa paikoilleen niinkuin niiden kuuluu ollakin. Niinkuin kuuluukin olla. Ei välttämättä niinkuin haluaisit. Kuitenkin peremmin kuin haluaisit. Luota siihen.
Vaikea uskoa, kun tuollaisesta ei ole mitään kokemusta. Asiat menevät usein jopa huonommin kuin mikä olisi odotuksenmukaista aiempien kokemuksien perusteella.
Vierailija kirjoitti:
Bäänis kaivetu lämpimä tila
T-mieheltä
Tiedoksi: tavoittelemasi henkilö puhuu juuri nyt toista puhelua.
Vierailija kirjoitti:
Materialistisesti mulla on kaikki mitä ikinä saattaisi kaivata. Vain sinä rakas puutut. Ja sen myötä kaikki.
Sama. Mulla on myösnyt ne rusketusraidat :) ( hymy)
F25| skitsoaffektiivinen häiriö.
Heitin medislangilla 'skitso affektiva.'
Siltä hän vaikuttaa. E
*rakas