Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3
Kommentit (14663)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En halua olla edes kenenkään viisufanin ystävä.
Niinhän tuolla todettiin, halutaan olla enemmän!
En halua mitään viisufanien kanssa. Ovat vieraslaji.
Vierailija kirjoitti:
Linda on jees, vaikka vihasin häntä nuorena. Nuorena mieli on enemmänkin mustavalkoinen. Samoin inhosin Pamelaa, hänkin näyttää tuleen järkiinsä vanhemmiten.
Pitää osata katsoa pintaa syvemmälle. - kaukana sivulla
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos koskettelee itseään niin ajaa helposti saman asian.
Olen eri mieltä.
Ole vain.
Vierailija kirjoitti:
Vieläkö te tussuttelette täällä. Tulee mieleen tussi jolla tussutellaan.
Tassuttelen täällä ja ihmettelen
Miksi ihmiset vihaa jotain ihmistä, jota ei tunne? Ymmärrän jos käyttäytyy ylimielisesti tms niin tulee inho mut muuten.
Näytin kaivatulle liekinheitintä ;)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kysyttiinkö sulta? Ei kysytty
Miksi vastaat?
Koska et vieläkään osaa lukea otsikkoa. Viisuille on ihan ketjunsa täällä.
Näytin kaivatulla ovea ja sinne meni hups.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Linda on jees, vaikka vihasin häntä nuorena. Nuorena mieli on enemmänkin mustavalkoinen. Samoin inhosin Pamelaa, hänkin näyttää tuleen järkiinsä vanhemmiten.
Pamelastahan on tullut jotenkin säälittävä mun mielestä
Ai, minusta hän on upea ja älykäs nainen. Saanut itsevarmuutta kun ennen oli pelkästään rinnat ja perse tyrkyllä sekä kaamea sotamaalaus. Nyt on aidompi ja herttainen olemus.
Kylläpäs puhut rumasti nuorista naisista. Eli vain vanha ja laittautumaton on hyväksytty upean määritelmä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niinhän tuolla todettiin, halutaan olla enemmän!
En halua mitään viisufanien kanssa. Ovat vieraslaji.
Tähän ketjuun ei ole tarkoitus kirjoitella siitä, keiden kanssa ei halua olla.
LÄHETÄ TERVEISESI KAIPAAMALLESI HENKILÖLLE.
Vierailija kirjoitti:
Olet ajatuksissani. Hellä halaus. 🤗🧡
Samoin! Suukko ja halaus. 🧡🤗
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ai, minusta hän on upea ja älykäs nainen. Saanut itsevarmuutta kun ennen oli pelkästään rinnat ja perse tyrkyllä sekä kaamea sotamaalaus. Nyt on aidompi ja herttainen olemus.
Kylläpäs puhut rumasti nuorista naisista. Eli vain vanha ja laittautumaton on hyväksytty upean määritelmä?
Enemmänkin millaisen naisen roolin ottivat näin itselleen. Laittautumisessa ei ole vikaa, mutta ei tarvitse h u o r a n asuun pukeutua ja esiintyä aivottomana kanana. Ja kyllä sekä Linda että Pamsu edelleen laittavat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vieläkö te tussuttelette täällä. Tulee mieleen tussi jolla tussutellaan.
Tassuttelen täällä ja ihmettelen
Ihan hirveä sana toi tussu 😅 luulin et pillu olis ruma sana mutta toi tussu on kyllä isoin turn off ikinä 🙈
Terveiset kaivatulle: älä ikinä käytä sanaa tussu!
Sivullinehhh
Vierailija kirjoitti:
Kuulehan kaivattu, luin just et kosketusvaje heikentää ihmistä..
Eikä! Tuon takia olen siis ollut koko kevään ihan heikko-oloinen. Saatan tyhmyyttäni kuihtua tuohon vajeeseen ellei joku huomaa ja tule kosketushoitamaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Enemmänkin millaisen naisen roolin ottivat näin itselleen. Laittautumisessa ei ole vikaa, mutta ei tarvitse h u o r a n asuun pukeutua ja esiintyä aivottomana kanana. Ja kyllä sekä Linda että Pamsu edelleen laittavat.
Okei, SÄ olet säälittävä. Anna naisten näyttää siltä kuin itse haluavat, nuorina tai vanhoina, laittautuneina tai laittautumattomina. Puhut tosi rumasti.
En tietenkään käytä sanaa tussu, vaan taikatunneli.
Mun luo vois tulla päivittäin hoitamaan kosketusvajetta, jos on oikein paha puutos niin saa olla yötäkin
Teen kaipaaja nainen, milloin nähdäään?
Vierailija kirjoitti:
Teen kaipaaja nainen, milloin nähdäään?
Hän tietää, minä en.
Joo. Ihan heikoksi vetää kaikin tavoin.