Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3
Kommentit (14717)
Vierailija kirjoitti:
Terveisiä kaikille elämän runtelemille kaunosieluille.
Kiitos. Me kaunosieluiset olemme rauhaa ja kaikkea kauneutta rakastavia, jotka löydämme pienistäkin asioista iloa. Kaivatustakin nähdään ne hyvät puolet.
Naisen ei tarvi olla kuuma jos ei halua, missään iässä. Kaiken lisäksi vielä harvempi 57-v mies on kuuma!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ole viisuihmisiä, eli ei kiinnosta vähääkään!
Sama. Voisi lopettaa koko paskan.
Voi pieni kulta, katsos kun maailmassa on erilaisuutta ja toiset pitää toisenlaisista asioista. Maailma ei myöskään ole vain sua varten ja sun miellyttämiseksi pikku höpönassu. Muut puuhailee omiaan ihan omista syistään eikä kysele sun mielipidettä, mussukainen. Sivusta
Se on juuri näin 👍
Se ei poista sitä tosiasiaa, että jokaisella on oikeus ilmaista mielipiteensä ihan sillä tyylillä kuin itse kokee parhaaksi. Jos sitä ei kestä, on vakavan itsetutkiskelun paikka. Ei suinkaan paikka lässyttää ja leikkiä maailman parantajaa.
Se on niin että euroviisut on nykyään hinttien lepakoitten ja transujen näyte alusta
Ollut jo vuosia. Surkeaa musiikkia kohdennettuna bride poppoolle
Eri
Siinä se Eri vetää ohista niin ,että tuntuu mutta jaksaa muita muistuttaa.
Muistakaa nyt kaikki: itse voi tehdä mitä huvittaa ja sitten ohjeistatte ja komennatte muita.Näillä mennään.
Sä luulet että eri on jonkun nimi täällä vai?
🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤦🏻🤦🏻🤦🏻🤦🏻🤦🏻🤦🏻🤦🏻🤦🏻Sori toi ei tehoo.Säö et vaan pysty ole kertomatta mielipidettäsi joka asiaan.
Mä olin eri eri, tiedokses hani. Oot ihan kujalla
Tottakai, ja tulit ihan äsken palstalle kuten me kaikki jotka emme itseasiassa edes käy täällä.
Vierailija kirjoitti:
Sytyt näköjään sekä tummista että vaaleista. 😆
Kyllä. Näin meillä persuissa elämä menee!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä mietit
Kaivattua yleisesti ja hänen tussuaan erityisesti.
Se on kovia kokenut mutta hyvin kohdeltu. Sivu
Kovani kokisi sen mieluusti.
Sä oot joku iäkkäämpi mies? Ei kukaan alle 60 sano tussu. Sivusta
En ole. Mulla on vapaus käyttää haluamiani ilmaisutapoja, laaja sanavarasto, enkä ole stereotyyppeihin rajoittunut. Kirjoitan millä tyylillä milloinkin, pidän kielellä leikkimisestä. Olen kirjoittanut kaipauksesta kauneimpia runoja, haikeimpia haaveiluita ja hävyttömiäkin fantasioita, lyhyttä, pitkää, oikeakielistä, puhekieltä, rahvaanomaista, eleganttia, murteillakin joskus. Turha yrittää profiloida. 😅
Käytetty sanasto kulkee hyvinkin tarkasti sukupolvittain, siksi veikkasin. Todella harva alle 60 sanoo tussu, se ei kuulu sitä nuorempien sanavarastoon (koska x-sukupolven lapset välttivät sanomasta jopa tukka).
En ole sinusta tai runoistasi kiinnostunut, ainoastaan tuo yksi sana herätti huomioni.Oon kolmekymppisen ja voisin joskus ihan hyvin käyttää sanaa tussu 😂
sivusta
Ok, harvinaisuus siis sinäkin. :)
Ei lainkaan, minäkin, reilusti alle nelikymppinen voisin tuota sanaa käyttää ja käytänkin. Kieli ei ole mikään yksitasoinen ja mustavalkoinen asia. Epäsovinnaisilla ja epämuodikkailla sanoilla leikittely voi olla myös tyylilaji. Mutta sellaisia osaavat luoda vain kielellisesti lahjakkaat ihmiset. Epäverbaalimmat yksilöt yaas käyttävät kaikki aina yhtä ja samaa sanaa samasta asiasta.
Käyttää sanaa tussu = kielellisesti lahjakas. No tietenkin on.
T. Kaipausketjun älymystö
Halt! Dunning-Gruger -asteikko punaisella! Vakava vaara! Sivusta
Kuumuus tulee sisäisestä meiningistä, huumorista, myönteisyydestä, usein myös vilpittömyydestä ja yli-yrittämisen puuttumisesta. Kuumat ei useinkaan edes itse tajua väreilevänsä kuumuutta. 🔥
Pieni ujous on myös kuumaaaaa
Vierailija kirjoitti:
Kuumuus tulee sisäisestä meiningistä, huumorista, myönteisyydestä, usein myös vilpittömyydestä ja yli-yrittämisen puuttumisesta. Kuumat ei useinkaan edes itse tajua väreilevänsä kuumuutta. 🔥
Kyllä se tulee pikkuisen myös ulkoisesta olemuksesta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo toki, mutta ohitin sen itsestäänselvyytenä :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Omalla kohdalla se muodostuu paljolti älystä ja pärjäämisestä, pelkkä hyvä asenne tai komea ulkonäkö ei riitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä mietit
Kaivattua yleisesti ja hänen tussuaan erityisesti.
Se on kovia kokenut mutta hyvin kohdeltu. Sivu
Kovani kokisi sen mieluusti.
Sä oot joku iäkkäämpi mies? Ei kukaan alle 60 sano tussu. Sivusta
En ole. Mulla on vapaus käyttää haluamiani ilmaisutapoja, laaja sanavarasto, enkä ole stereotyyppeihin rajoittunut. Kirjoitan millä tyylillä milloinkin, pidän kielellä leikkimisestä. Olen kirjoittanut kaipauksesta kauneimpia runoja, haikeimpia haaveiluita ja hävyttömiäkin fantasioita, lyhyttä, pitkää, oikeakielistä, puhekieltä, rahvaanomaista, eleganttia, murteillakin joskus. Turha yrittää profiloida. 😅
Käytetty sanasto kulkee hyvinkin tarkasti sukupolvittain, siksi veikkasin. Todella harva alle 60 sanoo tussu, se ei kuulu sitä nuorempien sanavarastoon (koska x-sukupolven lapset välttivät sanomasta jopa tukka).
En ole sinusta tai runoistasi kiinnostunut, ainoastaan tuo yksi sana herätti huomioni.No, nyt olet oppinut, että kaikki ihmiset eivät ole kaavamaisia tuotteita vaan osa voi olla moniulotteinen ja jopa itse muunnella hallitusti käytöstään. Ole hyvä, tämä oli täysin ilmaista!
Ei se mitään moniulotteisuutta tarkoita, turhaan nakkelet niskojasi.
Tulkinta niskojen nakkelusta on omasi ja syntynyt omista ajattelun kehyksistäsi tai jopa heijastelee omia tunteitasi.
Ei, se syntyy tästä kohtalaisen ylimielisestä tyylistäsi kirjoittaa. Jos palataan taaksepäin, minähän vain pohdin yhden käyttämäsi sanan perusteella sinun sukupolveasi, mutta sinä siitä innostuit kovasti kehumaan itseäsi ja nälvimään minun henkilöäni. Kysymykseeni olisi riittänyt pelkästään se vastaus: en ole niin vanha.
Sinulla on pyrkimys haastaa riitaa tuntemattoman kanssa ohi aiheen kaipausketjussa ja näemmä myös viimeisen sanan ja jankutuksen vitsaukset harteillasi. Lienee parempi että jätän tämän viimeiseksi viestiksi välillämme ja palaamme molemmat aiheeseen. Närkästyit suotta, koska olet täydellisen harhaisesti vain kuvitellut nälvimiset ja itsekehut viesteissäni. Sellaista niissä ei ole. Se on sitä omaa ajatuskehikkoasi ja olettamuksia vastakkainasetteluista, ehkä heikon itsetuntosi kompensointia. Epäilevä ja aggressiivinen suhtautuminen toisiin vääristää tulkintojasi ja aiheuttaa itsensä toteuttavan ennusteen ilmiön. Luulet tulleeksi uhatuksi ja piolustaudut aggressiivisesti ja se on omiaan synnyttämään kireän ilmapiirin ja kärjistymistä.
En jaksanut lukea kokonaan, mutta fyi: ainoa riidanhaastaja olet sinä itse. Lopeta jankutus ja tsekkaa otsikko.
Osui ja uppos 🤣
Siis mitä sä jankutat turhaan? Kysyin käyttämäsi sanan perusteella ootko vahempaa herrasmieskuntaa ja pelkkä en olisi riittänyt vastaukseksi. Sen sijaan sä olet nyt kehinyt tästä jonkin kummallisen näpäyttelyshown, joka vain jatkuu ja jatkuu.
Ei tässä ketjussa ole susta kyse.Susta on nyt kyse, riitelet täällä lähes joka päivä. Takerrut kaikkeen ja trollit uunottaa sinua!
Kyse on kylläkin tästä:
Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Koitappas nyt riitelijä jo tajuta.
SivustaSivusta kylläkin ohistelin! Anteeksi vaan.
Sitä paremmalla syyllä! Mikä helvetin pakkomielle mennä hämmentämään valmiita riitoja ja lietsomaan sivusta??
Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle!
Semmoiset terveiset sulle, minusta et saa riitakaveria!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Omalla kohdalla se muodostuu paljolti älystä ja pärjäämisestä, pelkkä hyvä asenne tai komea ulkonäkö ei riitä.
Okay bye bye then 👋
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niinpä, tuo edellinen liekkikirjoittaja lienee nainen..
Ystävämiehelle lämmin viisuhali.
Olet ajatuksissani. Hellä halaus. 🤗🧡
Vierailija kirjoitti:
Ystävämiehelle lämmin viisuhali.
Haluisin omia tämän niinkuin Sinutkin. Kiitos samoin.
Vierailija kirjoitti:
Naisen ei tarvi olla kuuma jos ei halua, missään iässä. Kaiken lisäksi vielä harvempi 57-v mies on kuuma!
Tädin defenssit 😂
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ole viisuihmisiä, eli ei kiinnosta vähääkään!
Sama. Voisi lopettaa koko paskan.
Voi pieni kulta, katsos kun maailmassa on erilaisuutta ja toiset pitää toisenlaisista asioista. Maailma ei myöskään ole vain sua varten ja sun miellyttämiseksi pikku höpönassu. Muut puuhailee omiaan ihan omista syistään eikä kysele sun mielipidettä, mussukainen. Sivusta
Se on juuri näin 👍
Se ei poista sitä tosiasiaa, että jokaisella on oikeus ilmaista mielipiteensä ihan sillä tyylillä kuin itse kokee parhaaksi. Jos sitä ei kestä, on vakavan itsetutkiskelun paikka. Ei suinkaan paikka lässyttää ja leikkiä maailman parantajaa.
Se on niin että euroviisut on nykyään hinttien lepakoitten ja transujen näyte alusta
Ollut jo vuosia. Surkeaa musiikkia kohdennettuna bride poppoolle
Eri
Siinä se Eri vetää ohista niin ,että tuntuu mutta jaksaa muita muistuttaa.
Muistakaa nyt kaikki: itse voi tehdä mitä huvittaa ja sitten ohjeistatte ja komennatte muita.Näillä mennään.
Sä luulet että eri on jonkun nimi täällä vai?
🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤦🏻🤦🏻🤦🏻🤦🏻🤦🏻🤦🏻🤦🏻🤦🏻Sori toi ei tehoo.Säö et vaan pysty ole kertomatta mielipidettäsi joka asiaan.
Mä olin eri eri, tiedokses hani. Oot ihan kujalla
Tottakai, ja tulit ihan äsken palstalle kuten me kaikki jotka emme itseasiassa edes käy täällä.
En tullu, ku oon ollu koko aamun täällä. Ei se silti muuta sitä faktaa etten ollu toi edellinen kirjoittaja 🤦🏻
Vierailija kirjoitti:
Ja siitä, että on helvetin hyvännäköinen. Mun kaivattu on. Panisin.
Ja mä olen koko ajan luullut että toi yksi kirjoittaa vanhaksi menneistä ilotulitteista.
Sivu