Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3

Vierailija
10.11.2025 |

Kaipaan.

Kommentit (15066)

Vierailija
13641/15066 |
16.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyi v i t t u kun tuli yksi tyyppi mieleen näistä aamun viesteistä 🤮

Kaipaatko häntä? 

Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle

Vierailija
13642/15066 |
16.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulta vain 1 viesti + tämä.

Hiljaisuuden retriitti. x

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
13643/15066 |
16.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä oon pettyny vain itseeni. Miksi sotkea täydellinen suhde omalla typeryydellä.

Kannattaa korjata kaikki mahdollinen.

Eli vain oma käytös.

No jos se on siitä vain kiinni. Tehtävä on helppo, ei kannata ryhtyä kovanaamaksi vaan pyytää anteeksi ja olla vahva muutoskykyinen ihminen. Hyvät antavat arvostusta muutoksille.

Miksi luulette että ihmiset kaipaavat itsestäänselviä neuvoja teiltä? Jokainen osaa ajatella nuo ihan itsekin. Eri

Miksi luulet ,että ihmiset kaipaavat sinun kommentteja joka viestiin?

Kaipaatko häntä?

Vierailija
13644/15066 |
16.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyi v i t t u kun tuli yksi tyyppi mieleen näistä aamun viesteistä 🤮

Kaipaatko häntä? 

En todellakaan

Vierailija
13645/15066 |
16.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinä olet tuollainen, minä olen tällainen ja elämä on sellaista.

Vierailija
13646/15066 |
16.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä oon pettyny vain itseeni. Miksi sotkea täydellinen suhde omalla typeryydellä.

Eli vain oma käytös.

No jos se on siitä vain kiinni. Tehtävä on helppo, ei kannata ryhtyä kovanaamaksi vaan pyytää anteeksi ja olla vahva muutoskykyinen ihminen. Hyvät antavat arvostusta muutoksille.

Miksi luulette että ihmiset kaipaavat itsestäänselviä neuvoja teiltä? Jokainen osaa ajatella nuo ihan itsekin. Eri

Miksi horista yleensäkin ketjussa, jonka otsikko on lähetä terveisiä. Se vasta ärsyttävää on. Jonninjoutava horina! Moni horisee sellaista asiaa, jonka selvästi voisi laittaa suoraan kohteelle. Mutta ei, horinaa horinaa. Erimyös

Ne on täällä horistakseen, siksi ne tarttuukin joka viestiin näiden täysin päivänselvien neuvojensa kanssa. Nää on ainoat sosiaaliset kontaktit mitä niillä elämässä on 🤷🏻‍

Vierailija
13647/15066 |
16.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivon akuutisti yhtä asiaa sinulta.

Vierailija
13648/15066 |
16.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kerro

Vierailija
13649/15066 |
16.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

..Kalleimmalle

🤎💙

..ruskeillani hänen sinisiään, kauan sitten

enkä saata unohtaa

🥰

Vierailija
13650/15066 |
16.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eli vain oma käytös.

Hyvä huomio, nyt tiedän ettei tarvitse auttaa. Kivaa päivää sullekin.

Et sä ketään auttanut tuossa, jokainen normaali ihminen osaa ajatella noi asiat ihan itsekin. Sä vastasit vain omaa pätemisen tarvettas varten.

Nyt ymmärrän myös todellakin miksi tämä hyvinvointivaltio on päässyt menemään pilalle. Onneksi en työskentele terveysalalla.

Vierailija
13651/15066 |
16.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kerro

Että tulisit peittoni alle. (Vaihdoin lennosta toivetta. Voin esittää alkuperäisen toiveen huomisaamuna.)

Vierailija
13652/15066 |
16.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

'Akuutti' toive ei x. 

Vierailija
13653/15066 |
16.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eli vain oma käytös.

Et sä ketään auttanut tuossa, jokainen normaali ihminen osaa ajatella noi asiat ihan itsekin. Sä vastasit vain omaa pätemisen tarvettas varten.

Nyt ymmärrän myös todellakin miksi tämä hyvinvointivaltio on päässyt menemään pilalle. Onneksi en työskentele terveysalalla.

Minä ymmärrän, että sinä olet tuohtunut, kun kaikki eivät pidä neuvonnasta anonyymissä kaipausketjussa, jonka otsikko on lähetä terveisiä. Ei ole kovin tervettä vetää johtopäätöksiä siitä hyvinvointivaltion rappeutumiseen. Hyvinvointivaltio rappeutuu, koska ei ole rahaa. Ohista 

Vierailija
13654/15066 |
16.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eli vain oma käytös.

Minä ymmärrän, että sinä olet tuohtunut, kun kaikki eivät pidä neuvonnasta anonyymissä kaipausketjussa, jonka otsikko on lähetä terveisiä. Ei ole kovin tervettä vetää johtopäätöksiä siitä hyvinvointivaltion rappeutumiseen. Hyvinvointivaltio rappeutuu, koska ei ole rahaa. Ohista 

Kärsi rauhassa mutta pidä nyt suusi kiinni. 

Vierailija
13655/15066 |
16.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

'Akuutti' toive ei x. 

Erittäin hyvin sanottu siellä takarivissä. 

Vierailija
13656/15066 |
16.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomenta Munakas!

t. Nisäkäs

Vierailija
13657/15066 |
16.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eli vain oma käytös.

Mutta itse voit kirjoittaa ohista kun pitää ohjeistaa muita?! silloin se sopii?!

Vierailija
13658/15066 |
16.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kerro

Että tulisit peittoni alle. (Vaihdoin lennosta toivetta. Voin esittää alkuperäisen toiveen huomisaamuna.)

Jopas, on myös omalla toivelistalla, näin ne toiveet kohtaa.. 😍

Vierailija
13659/15066 |
16.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kerro

Okei mut vaan siksi että sun peitto on niin kiva. Se on paljon peitompi kun mun oma peitto. Tuun huomenna myös ikävä peittoa.

Vierailija
13660/15066 |
16.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olisitpa vieressä sen puhelimesi kanssa. Ottaisin sen kädestäsi ja pistäisin sivuun, koska keksisin parempaa tekemistä yhdessä. 

Ensin kahvit ja sitten huomataan vain toisemme.