Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3
Kommentit (15066)
Hyvää huomenta kaivatulleni !
Vierailija kirjoitti:
No mites teillä menee?
Kovaa vauhtia ja kahteen eri suuntaan.🚗
Vierailija kirjoitti:
Mä oon pettyny vain itseeni. Miksi sotkea täydellinen suhde omalla typeryydellä.
Mulla ei liity suhteen sotkemiseen. En koskaan sotke suhdetta ihmiseen, josta pidän.
Puoliso pohdiskeli eilen, että mahdatkohan sinä tykätä minusta.
Vierailija kirjoitti:
Mitä sanoit siihen?
Vierailija kirjoitti:
Paljon saanut ikäviä sanottu pois, mutta vielä sen, että eikö tullut mieleen että vaadit aika kohtuuttomia? Olisitko sinä pystynyt rooliani näyttelemään? Rehellisesti? (Huom ihan yhtä tuntevana ja hallinnan menettämisen pelkäävänä kuin itse olet.)
Tyhmää jo alunperin esittää roolia ihmissuhteissa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä sanoit siihen?
Vaihdoin puheenaihetta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä sanoit siihen?
Vaihdoin puheenaihetta.
Nice save 🙏
Vierailija kirjoitti:
Paljon saanut ikäviä sanottu pois, mutta vielä sen, että eikö tullut mieleen että vaadit aika kohtuuttomia? Olisitko sinä pystynyt rooliani näyttelemään? Rehellisesti? (Huom ihan yhtä tuntevana ja hallinnan menettämisen pelkäävänä kuin itse olet.)
Ei minulta. x
Vierailija kirjoitti:
Mä oon pettyny vain itseeni. Miksi sotkea täydellinen suhde omalla typeryydellä.
Mä taas olen niin ylpeä itsestäni, kun en antanut hänen tehdä just tätä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kannattaa korjata kaikki mahdollinen.
Eli vain oma käytös.
No jos se on siitä vain kiinni. Tehtävä on helppo, ei kannata ryhtyä kovanaamaksi vaan pyytää anteeksi ja olla vahva muutoskykyinen ihminen. Hyvät antavat arvostusta muutoksille.
Miksi luulette että ihmiset kaipaavat itsestäänselviä neuvoja teiltä? Jokainen osaa ajatella nuo ihan itsekin. Eri
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei minulta. x
🎀🥇🌷
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kannattaa korjata kaikki mahdollinen.
Eli vain oma käytös.
No jos se on siitä vain kiinni. Tehtävä on helppo, ei kannata ryhtyä kovanaamaksi vaan pyytää anteeksi ja olla vahva muutoskykyinen ihminen. Hyvät antavat arvostusta muutoksille.
Miksi luulette että ihmiset kaipaavat itsestäänselviä neuvoja teiltä? Jokainen osaa ajatella nuo ihan itsekin. Eri
Hyvä huomio, nyt tiedän ettei tarvitse auttaa. Kivaa päivää sullekin.
Vierailija kirjoitti:
Mitä mietit
Kaivattua yleisesti ja hänen tussuaan erityisesti.
Vierailija kirjoitti:
Ai edelleen vai että tykkäänkö sinusta ihmisenä? Eihän me tunneta juurikaan mukamas.
Vierailija kirjoitti:
Mitä mietit
Sinuapa sinua.
Mä oon keskustellu ja hän lupas et koitetaan vielä korjaa kaikki.