Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3
Kommentit (53964)
Halein suukoin hyvää yötä 30km taa. Huomiseen.
Vierailija kirjoitti:
Oon niin pettynyt suhun
Niin olen itsekin, pettynyt itseeni, yhden asian osalta. Muuten olen tyytyväinen.
Mä oon pettyny vain itseeni. Miksi sotkea täydellinen suhde omalla typeryydellä.
Vierailija kirjoitti:
Mä oon pettyny vain itseeni. Miksi sotkea täydellinen suhde omalla typeryydellä.
Miten olet typerä?
Huomenta. Idearikasta päivää kaikille!
Vierailija kirjoitti:
Kannattaa korjata kaikki mahdollinen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eli vain oma käytös.
Vierailija kirjoitti:
Olen vihattu mies.
Miksi sua vihataan? Onko siihen aihetta?
Hyvät huomenet kaipaamalleni ja mukavaa viikonloppua.
Lämpöistä päivää suloiselle.<3
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eli vain oma käytös.
No jos se on siitä vain kiinni. Tehtävä on helppo, ei kannata ryhtyä kovanaamaksi vaan pyytää anteeksi ja olla vahva muutoskykyinen ihminen. Hyvät antavat arvostusta muutoksille.
Paljon saanut ikäviä sanottu pois, mutta vielä sen, että eikö tullut mieleen että vaadit aika kohtuuttomia? Olisitko sinä pystynyt rooliani näyttelemään? Rehellisesti? (Huom ihan yhtä tuntevana ja hallinnan menettämisen pelkäävänä kuin itse olet.)
Vierailija kirjoitti:
Paljon saanut ikäviä sanottu pois, mutta vielä sen, että eikö tullut mieleen että vaadit aika kohtuuttomia? Olisitko sinä pystynyt rooliani näyttelemään? Rehellisesti? (Huom ihan yhtä tuntevana ja hallinnan menettämisen pelkäävänä kuin itse olet.)
Anteeksi, mut soita niin jatketaan keskustelua. Sori et kesti, ku kävin kaupassa.
Kivaa huomenta komistukselle💖
Yksin on hyvä elää, ei ole ihmissuhdeongelmia. Tilanne johtuu kaiketi siitä että tämän elämän ihmissuhdeongelmat on jo suoritettu. Nyt on hyvä, olikin aika kamala projekti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Anteeksi, mut soita niin jatketaan keskustelua. Sori et kesti, ku kävin kaupassa.
Ohi mutta keskustele ihemeessä hänen kanssaan jos omatunto kolkuttaa.
Kuten oon sanonu ni ei tää viimesin ollu Ellistä, vaan omasta käytöksestä.
Ei opi kun ei halua eikä kukaan tue koska on kivempaa nauttia kärsimyksestä ja tuhosta. Opettajia dissataan. Kaikki ihmettelevät vain miksi paratiisi ei ole vieläkään saapunut. Tulee hiljaisempaa. Alkaa sota.
Toivottavasti tunnet lämpimät ajatukseni lämpönä hellänä kun olet siellä kaukana jossain. Et voi mitenkään tietää miten merkityksellinen ole mulle. Olet.