Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3
Kommentit (1408)
Hyvää ja ihanaa yötä rakas. M > N
Vierailija kirjoitti:
Vastaan aina viesteihin, kunhan niitä ei ole yritetty laittaa yli 20 vuotta vanhaan spostiosoitteeseen, joka ei ole enää voimassa.
Tarkoitin esimerkiksi tekstaria tai whatsappia. Puhelin kourassa 247 ja ketään ei kiinnosta.
Hyvää yötä.
Vierailija kirjoitti:
Olisi ollut huisia kokea roihu, rakkaus ja yhteys kanssasi, mutta vuosia kului ja kului, joten toive oli yksipuolinen. Surettaa, mutta kukin valitsee, kenen kanssa elämäänsä haluaa elää.
Minä elän yksin.
Sen sijaan gay-ukkeleiden viestejä en kaipaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Saanko suositella elokuvaa nimeltä Kurkien äiti.
Ihan vahingossa selasin tänään kanavia ja liimauduin katsomaan. Elokuva kertoo Ellen Vuosalosta joka asui Iranissa.
Uskomaton elämänä.
Super rohkea nainen joka koki väkivaltaa lastensa isän taholta. Eli 94 vuotiaaksi.
Tässä naisessa näkyi sellainen vahva itsetunto, uskomaton uteliaisuus elämälle.
Jopa vilkkaampi ja hauskempi 90 vuotiaana kuin jotkut ovat 30 vuotiaana.
Ja tuon havaitseminen antaa toivoa siitä että oman mielemme voi olla sellainen. Mikä olisi este?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yllätäthän mies pian? Tietäisinpä tapahtuuko mitään että osais jo vähän valmistautua
👍🏽 Pidä etupihan nurmikko ajeltuna
Käytä takaovea
Vierailija kirjoitti:
Olisko aika edetä?
Olis. Sitä olen odottanut. Anna tulla.
Vierailija kirjoitti:
Vastaan aina viesteihin, kunhan niitä ei ole yritetty laittaa yli 20 vuotta vanhaan spostiosoitteeseen, joka ei ole enää voimassa.
Ai siitäkö sun vastaamattomuutesi onkin johtunut!
No, en tiedä uudempaa sähköpostiosoitetta niin nyt jään odottamaan että ilmoitat sen mulle.
Mun sähköpostiosoite on sama kuin ennenkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olisi ollut huisia kokea roihu, rakkaus ja yhteys kanssasi, mutta vuosia kului ja kului, joten toive oli yksipuolinen. Surettaa, mutta kukin valitsee, kenen kanssa elämäänsä haluaa elää.
Niin, eipä sustakaan ole kuulunut. Päätit sen suuntaisesti sitten.
Ei kuulu, kun toinen ei halua kuulla. Sitä paitsi hän on naimisissa.
Vierailija kirjoitti:
Nämä tällaiset on varmaan Joni Omenalta. Kaksplussan incelikulttuurin messiaalta.
Hyvät yöt mammoille. Muistakaapa se iltarukous.
Viestit vielä lukematta ja jo usealta yöltä vain 6 yön unet. Jatkaako toisella vaiko yrittää saada täyet 8 tunnin unet. Yleensä 2 eriössä käyntiä. Nuku hyvin rakas.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yllätäthän mies pian? Tietäisinpä tapahtuuko mitään että osais jo vähän valmistautua
👍🏽 Pidä etupihan nurmikko ajeltuna
Joo posliini valmiina jo
Vierailija kirjoitti:
Hyvää ja ihanaa yötä rakas. M > N
Leikin tänään tietämätöntä sun olinpaikasta
Ois pitänyt tajuu ettette ymmärrä vastuuta vaikka on aikuinen ei ymmärrä semmost. Ei mun vika.
Hyvää yötä. n~>n