Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3
Kommentit (1408)
Minä haluaisin muuttaa paljonkin asioita, lähinnä itsessäni. Mutta olen kyllästynyt siihen ettei ihmiset osaa kommunikoida ja esimerkiksi vastata viesteihin.
Olisi ollut huisia kokea roihu, rakkaus ja yhteys kanssasi, mutta vuosia kului ja kului, joten toive oli yksipuolinen. Surettaa, mutta kukin valitsee, kenen kanssa elämäänsä haluaa elää.
Vierailija kirjoitti:
Rakastan Sinua 🤍
Ja minä sinua.
You found the light in me that I couldn't find.
Mangusti kirjoitti:
Nuku hyvin rakas. Tykkään susta.
Nuku hyvin Mangusti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Saanko suositella elokuvaa nimeltä Kurkien äiti.
Ihan vahingossa selasin tänään kanavia ja liimauduin katsomaan. Elokuva kertoo Ellen Vuosalosta joka asui Iranissa.
Uskomaton elämänä.
Super rohkea nainen joka koki väkivaltaa lastensa isän taholta. Eli 94 vuotiaaksi.
Tässä naisessa näkyi sellainen vahva itsetunto, uskomaton uteliaisuus elämälle.
Jopa vilkkaampi ja hauskempi 90 vuotiaana kuin jotkut ovat 30 vuotiaana.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Rakastan Sinua 🤍
Ja minä sinua.
Minä myös
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voin kertoo aika paljo jutskii ku tunnistin täält jäbii.
Mene nyt kille kiltisti nukkumaan, niin ei kiukuta aamulla.
Miks kiusaatte mua? Mitä pahaa mä oon teille tehny?
Sähän tota tuut aloittamaan. Ketään ei oikeasti kiinnosta tippaakaan ja yrittävät saada sut tajuamaan että ole hiljaa, ei kuulu tänne tuo.
Vierailija kirjoitti:
Yllätäthän mies pian? Tietäisinpä tapahtuuko mitään että osais jo vähän valmistautua
Yllätin jo vuosia sitten. Ei onnistunut. Sivusta.
Vierailija kirjoitti:
Yllätäthän mies pian? Tietäisinpä tapahtuuko mitään että osais jo vähän valmistautua
👍🏽 Pidä etupihan nurmikko ajeltuna
Vierailija kirjoitti:
Kyllä mä oon huomannut kaiken. Esitän etten olisi huomannut mitään.
Kuka mä?
Vastaan aina viesteihin, kunhan niitä ei ole yritetty laittaa yli 20 vuotta vanhaan spostiosoitteeseen, joka ei ole enää voimassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kun jotkin asiat ovat vinossa, ne ovat eikä niitä voi muuttaa, jos ei itse halua. Silloin on parempi nostaa kädet ylös.
Puhutko itsestäsi?
Mielestäni ymmärrän kehityskohtani, ja olen valmis keskustelemaan niistä. Ei ole tarvetta pitää kynsin hampain kiinni käyttäytymisestä, josta muut kärsivät.
Vierailija kirjoitti:
Buona notte a tutti.
Con tutti cuore.
Vierailija kirjoitti:
Olisi ollut huisia kokea roihu, rakkaus ja yhteys kanssasi, mutta vuosia kului ja kului, joten toive oli yksipuolinen. Surettaa, mutta kukin valitsee, kenen kanssa elämäänsä haluaa elää.
Niin, eipä sustakaan ole kuulunut. Päätit sen suuntaisesti sitten.
Anonyymi on aina anonyymi, ellei viittaa esim. johonkin IRL tapahtumaan ;)