Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3
Kommentit (13592)
Haluaisin lähettää sulle kukkia mistä pidät, ajatuksena vain. Haluaisin oppia tuntemaan sut paremmin, tietää mistä pidät, mistä nautit, mikä on sulle tärkeää ja merkityksellistä.
Haluaisin olla sulle merkityksellinen. Haluaisin rakastaa vapaasti.
Tätä ajatusta vasten myös jotkut aikuiset tytöt voivat pohtia itseään tästä näkökulmasta ja ehkä myös pohtia taktisia asetelmiaan uudestaa jos vaikka tapaavat joskus sellaisen aikuisen miehen. Tämä on neuvoni usealle naisystävälleni.
Mä ikävöin aina kaipaamaani ja oon välitilassa. Enkä osaa täältä ulos. En edes tiedä haluaisiko hän edes sitä.
Vierailija kirjoitti:
Haluaisin lähettää sulle kukkia mistä pidät, ajatuksena vain. Haluaisin oppia tuntemaan sut paremmin, tietää mistä pidät, mistä nautit, mikä on sulle tärkeää ja merkityksellistä.
Rakastan kukkia. Ja rakastan sinua. Meidän aika tulee vielä.
Vierailija kirjoitti:
Sinä siellä ja minä täällä, on se nyt surullista
Mitä sulla on ympärilläsi?
Vierailija kirjoitti:
Jari sä oot yks PASKA. Ei sua kukaan kaipaa!
Oho, melko harva noin rohkeasti luovuttaa koko setin lääketieteen tarpeisiin ja ilman odotusaikaakin vielä. 8]
Vierailija kirjoitti:
Tätä ajatusta vasten myös jotkut aikuiset tytöt voivat pohtia itseään tästä näkökulmasta ja ehkä myös pohtia taktisia asetelmiaan uudestaa jos vaikka tapaavat joskus sellaisen aikuisen miehen. Tämä on neuvoni usealle naisystävälleni.
Olet antanut liikaa neuvoja, joista osa on melko loukkaavia. Mieti ensin, miten voisit antaa neuvoja, jotka naiset helposti ottaisivat vastaan. Esimerkiksi, vaimosi
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä sulla on ympärilläsi?
Kotona oon
Kulta, oon aina kotona. Sun pitää tulla tänne jos halutaan nähdä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Rakastan kukkia. Ja rakastan sinua. Meidän aika tulee vielä.
Odotan sitä päivää että saan sydämestäni sanoa nuo sanat ja hän tuntee samoin. Olen kuiskannut niitä yksin kotona
kaipaamalleni sinne jonnekin. Ehkä hän ei kuule, mutta odotan ihmettä, joku päivä tulee joku joka kuulee ja näkee, syvälle.
Vierailija kirjoitti:
Kulta, oon aina kotona. Sun pitää tulla tänne jos halutaan nähdä.
Tulisinkin
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten paljon mua nyt kaduttaa se et kaikki loppui mun takia. Mä olen niin vihainen sille tytölle mikä olin. Mä en voinu ymmärtää rakkautta koska mä olin niin rikkinäinen. Mä kaipaan sua niin valtavasti...
Ymmärrän. Valintoja.
Niin se oli. Ja väärän valinnan tein, mutta se on se kasa kiviä mitä kannan aina. Se ei koskaan katoa, koska tajusin, että se oli rakkautta nyt. Rakkaus ei koskaan katoa, vaikka lähtisi pois.
Mä haluaisin nähdä kaipaamani ihan oikeesti kahden kesken enkä vain töissä, missä on aina joku häiritsemässä. Jossain tunnelmallisen ravintolan taaimmaisessa nurkassa kahvikuppien äärellä.
Vierailija kirjoitti:
Onkohan sulla jotain kunniallisia tai vähemmän kunniallisia aikeita mun suhteen
Juu, on.
Mies, näytät ihanalta siinä meidän yhteiskuvassa💕
Vierailija kirjoitti:
Mies, näytät ihanalta siinä meidän yhteiskuvassa💕
Minkävärinen paita sul on siinä?
Vierailija kirjoitti:
Mä haluaisin nähdä kaipaamani ihan oikeesti kahden kesken enkä vain töissä, missä on aina joku häiritsemässä. Jossain tunnelmallisen ravintolan taaimmaisessa nurkassa kahvikuppien äärellä.
Ei kun kutsua tulille vaan...kuulostaa miljoona kertaa paremmalta kuin työpaikka ja tuijottelevat silmäparit ympärillä.