Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3
Kommentit (13192)
Vierailija kirjoitti:
Miten paljon mua nyt kaduttaa se et kaikki loppui mun takia. Mä olen niin vihainen sille tytölle mikä olin. Mä en voinu ymmärtää rakkautta koska mä olin niin rikkinäinen. Mä kaipaan sua niin valtavasti...
Ymmärrän. Valintoja.
Huom nyt. S:llä ei ole enää minkäänlaisia ongelmia entisen siippansa (1) kanssa. Se on nykyään mukavampi kuin koiranpentu. Koska sillä on kuitenkin aivot. Tietää mikä ei todellakaan kannata.
Terv. Hullunaisen maine romanialaisten rikollisten piirissä.
Vierailija kirjoitti:
Huom nyt. S:llä ei ole enää minkäänlaisia ongelmia entisen siippansa (1) kanssa. Se on nykyään mukavampi kuin koiranpentu. Koska sillä on kuitenkin aivot. Tietää mikä ei todellakaan kannata.
Terv. Hullunaisen maine romanialaisten rikollisten piirissä.
🥱🥱🥱🥱
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Täytyy säilyttää edes jonkinlainen tyylikkyys kaikessa toiminnassa.
Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle, tyylikkäästi, kiitos!
Tyylikkäät terveiset komialle miehelle ja pusu suulle😘
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos näkisin sinut vielä, en voisi olla ensin hymyilemättä suuresti mutta se hymy vääntyisi tuskaiseen itkuun nopeasti.... Sinä olit ja olet yhä se oikeani vaikka lähdin
Sivusta, mutta surullinen viesti. Miksi tienne erosivat?
Koska olin nuori ja en ymmärtänyt, että hän oli se elämäni rakkaus. Hän oli hyvä. Itken nyt tyhjyyteen. Sellaista elämä on. Ei hän tätä lue, mutta laitan vähän ulos sisäistä tuskaani.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos näkisin sinut vielä, en voisi olla ensin hymyilemättä suuresti mutta se hymy vääntyisi tuskaiseen itkuun nopeasti.... Sinä olit ja olet yhä se oikeani vaikka lähdin
Sivusta, mutta surullinen viesti. Miksi tienne erosivat?
Miksi kysyt eli ei sulle vai teetko parineuvontaa.
Vierailija kirjoitti:
L***a😘
Kuka kysyy?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten paljon mua nyt kaduttaa se et kaikki loppui mun takia. Mä olen niin vihainen sille tytölle mikä olin. Mä en voinu ymmärtää rakkautta koska mä olin niin rikkinäinen. Mä kaipaan sua niin valtavasti...
Mikään ei ole loppunut.
Niin...ehkä hänen sydämessä on vielä oma laatikko kaikille niille ihanille hetkille ja rakkaudelle mitä meillä oli. Eniten toivok, ettei hän koskaan luullut tai luule, että olisin lähtenyt hänen takia tai etten rakastanut häntä... ehkä hän antoi anteeksi.
Vanhoista kumppaneista voi ottaa oppia. Jos nainen on sen luontoinen, että kiristää tunnepohjaisesti se on todella helppo havaita. 18 vuotiaana siinä yllättyy ja ajattelee ovatko naiset tosiaan tällaisia. Myöhemmällä iällä sitä seuraa vähän samaan tapaan, kuin lasta jolla on uhmaikä.
Tietysti vanhoista kumppaneista on tarkoitus ottaa opikseen. Silloin on aina lähempänä sopivampaa kun käsittelee asiat ja ymmärtää syyn ja seurauksen. Myös oma toiminta kannattaa käydä reflektoiden läpi säännöllisesti.
Olet rakkauteni. 💕