Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3
Kommentit (13134)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaipaan sinua.
Haukkumalla kyläpyöräksi? Siinä tapauksessa voit pitää kaipauksesi.
En hauku ketään noin. Kaipaan miestä, olen nainen.
Kukaan ei enää usko 😂
Huumeidenkäyttäjillä on ylipäätään hyvin heikko käsitys huumeista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin, olen vikkelä kyläpyörä. Hitaat ei pysy kyydissä
Katkerat surkimusmiehet tekee aina tuon. Kun eivät saa haluamaansa, nainen leimataan joko hutsuksi tai vähintäänkin hulluksi narsistiksi. Niin läpinäkyvää.
Pitäisikö sun valkata seurasi sitten vähän viisaammin, jos sinulla on kokemusta vain tuollaisista miehistä. Kun kerran tiedät aina tekevän? Sivusta vaan pohdin
Kai ilmiön voi tunnistaa, vaikkei tekemisissä olisikaan. Sivu
Varmasti voi juu, liikkumalla nimenomaan sellaisissa piireissä. Muuten ei vaan voi tietää, tai sitten on kiva heittää mutua netissä.
Ai ettei voi tietää huumeista jos ei liiku niissä piireissä. Ei voi tietää, millaiset ihmiset käyttävät tuollaista kieltä. Eivät ainakaan sivistyneet ja älykkäät, joilla menee elämässä hyvin ja ovat saaneet haluamansa. Ei vaadi paljon päättelykykyä. Siis joku meinaa, että kaikesta pitää olla omakohtainen kokemus ennen kuin voi mitään päätellä. Oikeesti. En kestä. 😆
Päätellä? Kyllä sulla on oltava kokemusta "katkerista surkimus miehistä", jos tiedät miten he käyttäytyvät pakkien jälkeen. Mutta ei sulla taida olla. Sähän heität muuta ilmoille, koska sä voit. Ja olethan uutisia seurannut, miten älykkäät ja sivistyneet ovat kulissien takana käyttäytyneet, yksi taisi jopa tappaa itsensä selliin kun otti vähän koville.
Miksi muslimit on niin saatanan laiskoja? Röyhkeitäkin. Loisivat vaan toisten piikkiin.
Vierailija kirjoitti:
T, tiedän kyllä et olet jengiläisten kanssa ja se yksi kuoli. Jäi todisteet myös varkaudesta. Ette ole niiin neroja silti
Mä en kirjoittanut tuota.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Katkerat surkimusmiehet tekee aina tuon. Kun eivät saa haluamaansa, nainen leimataan joko hutsuksi tai vähintäänkin hulluksi narsistiksi. Niin läpinäkyvää.
Pitäisikö sun valkata seurasi sitten vähän viisaammin, jos sinulla on kokemusta vain tuollaisista miehistä. Kun kerran tiedät aina tekevän? Sivusta vaan pohdin
Varmasti voi juu, liikkumalla nimenomaan sellaisissa piireissä. Muuten ei vaan voi tietää, tai sitten on kiva heittää mutua netissä.
Ai ettei voi tietää huumeista jos ei liiku niissä piireissä. Ei voi tietää, millaiset ihmiset käyttävät tuollaista kieltä. Eivät ainakaan sivistyneet ja älykkäät, joilla menee elämässä hyvin ja ovat saaneet haluamansa. Ei vaadi paljon päättelykykyä. Siis joku meinaa, että kaikesta pitää olla omakohtainen kokemus ennen kuin voi mitään päätellä. Oikeesti. En kestä. 😆
Päätellä? Kyllä sulla on oltava kokemusta "katkerista surkimus miehistä", jos tiedät miten he käyttäytyvät pakkien jälkeen. Mutta ei sulla taida olla. Sähän heität muuta ilmoille, koska sä voit. Ja olethan uutisia seurannut, miten älykkäät ja sivistyneet ovat kulissien takana käyttäytyneet, yksi taisi jopa tappaa itsensä selliin kun otti vähän koville.
Eivät ne huonot naisetkaan kovin hyvin osaa vältellä sitä palautetta joka vanhemmilta on kriittisessä iässä jäänyt antamatta. Se myös havainnollistuu näistä ketjuissa, sekä tosielämän esimerkeissä. En nyt tunnistetta viitsi laittaa kun onhan noita aakkosia.
Vierailija kirjoitti:
Viestiketjun kirjoittelijat
ei älyllä loista
Olen siis
positiivisesti
poikkeava täällä 👋
Sun jutut on ainoa syy miksi tätä vielä toisinaan selaan. Toivottavasti sinäkin löydät fiksumman paikan teksteillesi.🙂
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Viestiketjun kirjoittelijat
ei älyllä loista
Olen siis
positiivisesti
poikkeava täällä 👋
Sun jutut on ainoa syy miksi tätä vielä toisinaan selaan. Toivottavasti sinäkin löydät fiksumman paikan teksteillesi.🙂
Olet siis masokisti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itseasiassa ei ole omaa kokemusta. On nimittäin osunut fiksuja miehiä kohdalle tähän saakka. Mutta ihmisillä on yleensä siskoja, ystäviä, ystävien ystäviä ja tuttuja, joilla on tuo kokemus. Moni sen tunnistaa, niin se vaan on.
Joo ja kavereina psykologeja, lääkäreitä, tuomareita. Kaikilla meillä on, niin voidaan huoletta yleistää asioita yleisinä totuuksina. 👍
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
T, tiedän kyllä et olet jengiläisten kanssa ja se yksi kuoli. Jäi todisteet myös varkaudesta. Ette ole niiin neroja silti
Kuka on mä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eivät ne huonot naisetkaan kovin hyvin osaa vältellä sitä palautetta joka vanhemmilta on kriittisessä iässä jäänyt antamatta. Se myös havainnollistuu näistä ketjuissa, sekä tosielämän esimerkeissä. En nyt tunnistetta viitsi laittaa kun onhan noita aakkosia.
Laita vaan tunnisteita. Vaikka oma nimikirjaimesi, "hyvä mies". Tiedetään sitten, mitä ollaan menetetty.
Katsoin eilen mielenkiintoisen dokumentin alkoholisti naisesta, jonka amerikkalainen PTSD hermoheikko afganistalinainen veteraani oli teloittanut.
Erikoinen nainen. Oli mielellään raportoinut suoraan tälle murhaajalle omat sivurakas projektinsa tinderissä sisältäen selontekoon jopa ajoittain aitoa livekuvaa. Ilmeisesti tarkoituksenaan saada tästä paineeseen koulitusta taistelijasta ulos jokin reaktio. missio onnistui.
Sikäli kun siltä osin oli jotain epäselvää. :D
Mä olen tavannut elämässä varmasti ihanimpia miehiä keitä on olemassa, mutta myös sitten sitä toista päätä aivan tarpeeksi.
Vierailija kirjoitti:
Mä olen tavannut elämässä varmasti ihanimpia miehiä keitä on olemassa, mutta myös sitten sitä toista päätä aivan tarpeeksi.
Aika paljon teidän kaikkien kanssa joutuu kestämään ties mitä hiton hevonpaskaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaipaan sinua.
Haukkumalla kyläpyöräksi? Siinä tapauksessa voit pitää kaipauksesi.
En hauku ketään noin. Kaipaan miestä, olen nainen.
Uskon sen. Tarkemmin ajatellen se, joka haukkuu, ei edes oikeasti kaipaisi sitä ihmistä, jota haukkuu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuka on mä?
Ei ainakaan mä 👋
https://hotlips.fi/p38373/dream-toys-metallinen-anustappisetti-3-kpl-ru…