Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3
Kommentit (12358)
Vierailija kirjoitti:
Koiran äiti rannalla😘
🥰😘
Tis is mai beibi doggo, tis is mai beibi doggo🎶
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ohhoh, menipäs kommenttini tunteisiin as usual. Lähti kuin kuppa Töölöstä.
Kerroppa miten se kuppa lähti töölöstä?
Ilmaisu juontaa juurensa 1900-luvun alun Helsinkiin, jolloin Töölössä sijainneen sukupuolitautien klinikan potilaat siirrettiin muualle, tai viittaa alueen ilotalojen häätämiseen. sivust
Viikko sitten näimme. Viikko sitten taakkasi punnitsin. Sen painavaksi havaitsin. Painavampi on mieleni nyt, kun aikoihin emme ole nähneet ja ties koska seuraavan kerran. Susta on tullut mulle jotain tosi tärkeää. Sillä ei ole nimeä vielä, mutta tunteena väkevä. Sitä peilaa katseet, sanat, ja kohta vastustamattomana kosketuksetkin. Ennustan ja toivon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ilmaisu juontaa juurensa 1900-luvun alun Helsinkiin, jolloin Töölössä sijainneen sukupuolitautien klinikan potilaat siirrettiin muualle, tai viittaa alueen ilotalojen häätämiseen. sivust
Sieltä tuli vastaus👏 kuin apteekin hyllyltä.
Vierailija kirjoitti:
Viikko sitten näimme. Viikko sitten taakkasi punnitsin. Sen painavaksi havaitsin. Painavampi on mieleni nyt, kun aikoihin emme ole nähneet ja ties koska seuraavan kerran. Susta on tullut mulle jotain tosi tärkeää. Sillä ei ole nimeä vielä, mutta tunteena väkevä. Sitä peilaa katseet, sanat, ja kohta vastustamattomana kosketuksetkin. Ennustan ja toivon.
Minkä taakan havaitsit painavaksi?
Vierailija kirjoitti:
Gallup: Kauanko olet ollut ilman seksiä?
2 päivää 😍😜
Oon alkanu elää niin kuin olisin vapaa (taloudellisesti), elämä on kaunista
Vierailija kirjoitti:
S-miehelle
https://open.spotify.com/track/6uB2Aidt1Izs0VaBRETLls?si=Av7qvTd0Q0mlEp…
🧡
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sieltä tuli vastaus👏 kuin apteekin hyllyltä.
Koulussa kolkyt vuotta sitten tein asiasta tehtävän, että sikäli tuttu juttu
Vierailija kirjoitti:
Tis is mai beibi doggo, tis is mai beibi doggo🎶
Ok. E
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minkä taakan havaitsit painavaksi?
Sen, minkä hän minulle tarjosi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei minulta.
Hyvää iltapäivää. E
Vierailija kirjoitti:
Oon alkanu elää niin kuin olisin vapaa (taloudellisesti), elämä on kaunista
Sama juttu, elän varojeni mukaan enkä mieti tulevaa. Sopii nykyiseen elämäntilanteeseeni.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Gallup
Aiotko avata kaivattusi vyönsoljen tai rintaliivien hakaset?
Aion. Ensin halaan häntä takaa päin niin, että hän tuntee kasvavan intoni pakaroitaan vasten. Sitten kuiskaan hänen korvaansa mitä on luvassa.
Olenko minä ainoa, jolle tulee näistä korneista kuvailuista aina mieleen joku vinttihuoneessa runkkkaava vanhapoika, joka ketjussa harjoittelee naisille puhumista?
Ihan söpöä kuvausta. Mikset provosoidu räikeistä anus-, imemis-, nuolemis- tai imukuppijutuista? Sivu
Miksi provosoituisin? En provosoitunut tuostakaan, mutta nuo muut ovat selkeitä trolleja, tämä lienee ainakin puoliksi tosissaan. Ja minua huvittaa.
Ei E nämäkään.
Vierailija kirjoitti:
Jaahas, kai sitä voisi vaikka piirakan sitten leipaista.
Kannattaa! Olen leiponut nyt viikon sisään useampaan otteeseen ja kestinnyt ihmisiä, mutta silti onnistunut syömään omaankin napaan sellasen 1,5kg viikossa 🐷
Pyydä mua Facebook:issa kaveriksi, niin pyydän sua elämässä vaimoksi.
Vierailija kirjoitti:
Pyydä mua Facebook:issa kaveriksi, niin pyydän sua elämässä vaimoksi.
Kenelle tämä? E
Jaahas, kai sitä voisi vaikka piirakan sitten leipaista.