Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3
Kommentit (12327)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Meillä oli eilen yhteys. Kumpikaan ei sanonut sanaakaan, kumpikaan ei kuullut toisen puhuvan. Silti olimme yhteydessä.
Näin kävi. 😅 joko oltais pian yhteydessä vähän intensiivisemmin? Haluan myös nähdä, kuulla ja tuntea
Oltais vaan. Kasvotusten ja kahdenkesken ois kiva nähdä, kuulla ja tuntea. Ota yhteyttä ja laita kutsua tulemaan tai edes tikusta asiaa.
Pillut imukuppeina 🥰
Tää oli niin rivoa, mut tekis kyllä mieli hieroa itseä häntä vasten.
Tulin just saunasta, ihana olo. Terkkuja kaipaamalleni! 😊
Vierailija kirjoitti:
Terveisiä otsikolle
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Meillä oli eilen yhteys. Kumpikaan ei sanonut sanaakaan, kumpikaan ei kuullut toisen puhuvan. Silti olimme yhteydessä.
Näin kävi. 😅 joko oltais pian yhteydessä vähän intensiivisemmin? Haluan myös nähdä, kuulla ja tuntea
Oltais vaan. Kasvotusten ja kahdenkesken ois kiva nähdä, kuulla ja tuntea. Ota yhteyttä ja laita kutsua tulemaan tai edes tikusta asiaa.
Pillut imukuppeina 🥰
💦💦💦💋💋💋💋💋💦💦💦
Honey, tänään kylvetään siementä vakoon! Myös kasvimaalle...
Vierailija kirjoitti:
Tulin just saunasta, ihana olo. Terkkuja kaipaamalleni! 😊
Ihan kun mua kiusattais tässä vähän... Tai paljon oikeastaan 😅
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi, kun olisikin ihana päästä haliin ja tuntea sun kädet mun ympärillä. Tunnustella selkää ja painautua sua vasten. Sen jälkeen jutella kaikesta, mikä on ollut mielessä, mitä ei ole uskallettu sanoa muuta kuin täällä. Ehkä alottaen juttelun jostain kepeämmästä asiasta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pillut imukuppeina 🥰
Voisin minäkin kiehnata erästä vasten kuin kissa konsanaan ja vähän päällä tuuppia huomaa mut huomaa mut. sivus
Ai kauuheeta sä oot vanhan papan näkönen jo. En olis halunnu nähdä tota fb kuvaa, haluan säilyttää illuusion siitä pitkästä hyväkroppasesta, kiinteästä, kaitakasvosesta hymypojasta johon nuorena ihastuin. Katselen niitä kuvia joskus vieläkin ja ai että sä olit komea, minun rakas.
Mun rakas on komeampi nykyisin kuin nuorempana. Ja silloinkin hän oli ihan älyttömän komea.
Vierailija kirjoitti:
Ai kauuheeta sä oot vanhan papan näkönen jo. En olis halunnu nähdä tota fb kuvaa, haluan säilyttää illuusion siitä pitkästä hyväkroppasesta, kiinteästä, kaitakasvosesta hymypojasta johon nuorena ihastuin. Katselen niitä kuvia joskus vieläkin ja ai että sä olit komea, minun rakas.
Tyhmä trolli
Vierailija kirjoitti:
Honey, tänään kylvetään siementä vakoon! Myös kasvimaalle...
Miksi sen täällä ilmoitat?
Vierailija kirjoitti:
Kiitos! Nykyinen on just tollanen, mut nainen tietty! Sä taidatkin olla edelleen yksin? 😙
Pappa
En oo täällä pariin päivään käyny, enkä ehdi nyt muutenkaan, toivottavasti et oo kirjotellu mitään tunnisteellista sillä aikaa.
Näin susta unta. Valitettavasti siinä unessa oli sun puolisokin, joka oli saanut vihiä meidän tunteistasi toisiamme kohtaan.
Vierailija kirjoitti:
Kuinka paljon eforttia tarvii laittaa peliin, että oot litimärkä mulle?
Heruttelut ei kiinnosta.