Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies jauhoi koko treffien ajan frisbeegolfista

Vierailija
12.11.2025 |

Pienestä(?) asiasta sitä voi mennäkin fiilikset. Alkuun vaikutti hyvältä, mies kivannäköinen ja nopeasti sovittiin tapaaminen. Sitten alkoi se jauhaminen siitä h*lvetin frisbeegolfista, ranking-sijoituksista ja hänen omasta mielestään parhaista suorituksistaan. 

Omasta mielestäni ko.laji on jotenkin epämiehekäs, ja hädintuskin urheilua. Tämäkään ei olisi haitannut, jos mies olisi yhtään ollut kiinnostuneempi minusta tai ylipäätään mistään muista aiheista. Tuli ihan nuoruuden ajan poikaystävät mieleen inttijuttuineen.

Huoh uutta matoa koukkuun sitten vaan.

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
12.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käy vielä toisilla treffeillä. Tuo mies oli hermostut ja lisäksi yritti tehdä vaikutuksen sinuun. Jos olet lukenut Mars ja Venus -kirjoja, niin treffeillä naisesta kiinnostunut mies käyttäytyy usein noin, kun yrittää mainostaa itseään, ikäänkuin myydä itsensä naiselle. 

N50+

Vierailija
2/23 |
12.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Frisbeegolfia! Ehkä miehellä ei ole muuta kertottavaa?

No katso jos on vielä toisilla treffeillä noin obsessoitunut. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
12.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisiko sille miehelle sanoa, että vaihdetaan puheenaihetta. Jos se edelleen jatkaa jauhamista, sano ettei kiinnosta sen harrastukset. eikä se tyyppi muutenkaan. Loppuu se lässytys!! NiiN!

Vierailija
4/23 |
12.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

treffailu on Ameriikan hömpötystä. Ei kuulu meidän kulttuuriimme.

Vierailija
5/23 |
12.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä se sika.

Vierailija
6/23 |
12.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä varmasti näin....

Vierailija
7/23 |
12.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työstä tai harrastuksista varmaan monille helpointa puhua. Treffeillä ehkä molemmat huonoja valintoja.

Vierailija
8/23 |
12.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se oli överi narsisti. Minä, minun asiat ja minä olen tärkein. Jos haluat kanssani suhteeseen niin sun täytyy ihailla M I N U A. Koska olen niin helmi tyyppi!

Vierailija
9/23 |
12.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

vois jättää treffailut sikseen  ja alkaa vaan oleee yhdessä..naiset romantisoi liikaa..

Vierailija
10/23 |
12.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aivan. Annetaan vanhempien valita puoliso, siinäpä suomalaista kulttuuria kerrakseen.

Vierailija
11/23 |
12.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entiset kumppanit ja miksi niistä tuli entisiä, on aina hyvä puheenaihe. Se miten toinen kertoo existään, tulee olemaan myös sinun oma kohtalosi yhtenä päivänä. Siksi on hyvä selvittää asia heti. 

Vierailija
12/23 |
12.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

jätä se luuseri ja heti

Vierailija
13/23 |
12.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

tais olla volvomies

Vierailija
14/23 |
12.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otitko ahnaasti pyllyyn?

Vierailija
15/23 |
12.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei varmaankaan keksinyt muuta, sillä häkeltyi AP:n kaksoisleukojen määrästä ja silkasta fyysisestä olemuksesta: 158 cm ja 88 kg.

Vierailija
16/23 |
12.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

hemmetin Bolivialaiset🤔

Vierailija
17/23 |
12.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tapailin opiskeluaikana miestä, jossa luulin olevan potentiaalia. Alkuun vaikutti huomioonottavalta. No ei ollut. Eräillä treffeillä puhui ummet ja lammet mp3-tiedostoista ja niiden laillistamisesta (kova puheenaihe siihen aikaan tekniikan opiskelijoilla) tajuamatta lainkaan, että en ole kiinnostunut. Ajattelin että onpas urpoa ja pistin poikki.

Monilla miehillä on muuten tapana pitää monologeja harrastuksistaan. Oma miehenikin tekee niin. Voi vaikka pohdiskella kitaransoiton tekniikkaa, selvittää siinä samalla ajatuksiaan kun puhuu ääneen. Ero tässä on se, että olen kiinnostunut hänen ajatuksistaan :)

Vierailija
18/23 |
12.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei varmaankaan keksinyt muuta, sillä häkeltyi AP:n kaksoisleukojen määrästä ja silkasta fyysisestä olemuksesta: 158 cm ja 88 kg.

Tämä. AP on pyöreä kuin frisbee. Todellinen lähiövalas. Miehet kannelle harppuunoineen, hoi!

Vierailija
19/23 |
12.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aivan. Annetaan vanhempien valita puoliso, siinäpä suomalaista kulttuuria kerrakseen.

Tulkitset.

Vierailija
20/23 |
12.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa rasittavalta. Itse olisin varmaan poistunut hetkeksi jonkin tekosyyn varjolla - esimerkiksi kahvilassa hakemaan lasin vettä tai baarissa käymään vessassa - ja sieltä tultua vaihtanut aihetta. Jos mies olisi edelleen ääntänyt puheen frisbeegolfiin, olisin päättänyt treffit ja todennut, että ei jatkoa. En jaksa mitään ihmisiä, jotka pitävät tuollaisia monologeja ja luentoja.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan neljä