Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3

Vierailija
10.11.2025 |

Kaipaan.

Kommentit (12064)

Vierailija
11921/12064 |
13.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Rakastan sinua. Ilman sinua ei olisi uutta minua.

Millä tavalla olet uudistunut?

Jestas!!🎣🎣🎣🎣🎣🎣🎣🎣🎣🎣

Hän on opetellut virvelöimään? 

-vastarannalta

Vierailija
11922/12064 |
13.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Järkeni ei ole ainut, mi edessäs seisoo.

Voi että. Kyllä tällä nyt vaatteet lentää!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
11923/12064 |
13.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaivattu hei, aiotko tehdä aloitetta vai pitääkö mun mennä tinderiin? Kaipaan rakkautta!

Oletko miettinyt muita vaihtoehtoja?

Vierailija
11924/12064 |
13.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä vähän pelkään kissoja, nehän on todellisuudessa petoeläimiä

Kissa on sekä peto- että saaliseläin. Koira sen sijaan on 100% peto. Jos pelkäät petoeläinpuolta, pelkää ennemmin koiraa kuin kissaa. 

Olen ollut aika paljon tekemisissä koirien kanssa, enkä koskaan ole vastaavaa kokenut. En tosin yövy joidenkin poikkeusten, kuten rottisten kanssa samassa talossa. Luotan omiin kokemuksiin. Kissat ovat vajaa-älyisiä koiriin verrattuna, mahdollisesti sekin vaikuttaa. 

Et vain ymmärrä kissoja ja se on ok, ihmisille koirat laumaeläiminä ovat useinkin helpompia ymmärtää. Ei se silti siihen petoulottuvuuteen mitenkään liity. 

Kyllä liittyy myös siihen, ja aika helpolla asiasta löytyy myös tietoa jos haluaa selvittää. Koirat ovat mm jalostuneempia elämään ihmisen kanssa sekä sosiaalisempia. Ja juu, en ymmärrä vauvojen päälle hyökääviä kissoja, olkoon näin. 

Ei liity, koska edelleenkin: enemmän peto se sun koirasi on. Ihan tälleen eläintenkouluttajan positiosta kirjoitan, tietoa tosiaan löytyy jos osaa hakea. 

Ei tarvitse tykätä kaikista eläinlajeista tai kokea niitä omikseen, mutta väärä tieto toki kannattaa itseltä oikaista. Eikä tämä aihe edes kuulu ketjuun.

Lopettakaa nyt ajoissa, osoittaa vain typeryytenne spämmääjät!

Kannattaisi varmaan lukea loppuun asti ennen raivareita. Juurihan tuossa meinaan kirjoitin, että ei kuulu ketjuun tämä aihe. En nyt silti malta olla oikaisematta, jos joku alkaa ohistella väärällä tiedolla, kun on itselle ominta osaamista tuo kuitenkin. 

Vierailija
11925/12064 |
13.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kesäkissoille ry

Vierailija
11926/12064 |
13.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monesta kivikosta on tullu noustua sun ansiosta. Joskus mietin, mitä mulle olisi käynyt, jos ei oltais koskaan kohdattu. Kts.

Vierailija
11927/12064 |
13.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hänen laaksonsa suorastaan vilisee muumeja. 

Ps. En ole muumien fani

Vierailija
11928/12064 |
13.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletko koskaan ajatellut hankkivasi kissaa naimisiinmenon jälkeen? 😬

En ajatellut mennä naimisiin. Kissoja saa kyllä tulla vielä muutamakin lisää. Juuri astutin yhden omistani.

Vierailija
11929/12064 |
13.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi myrskyää? Koska hermostut helposti?

Koska mulla on jaksamisen kanssa ongelmia ja jos kuormitun liikaa, niin sitten menee kuppi oikein kunnolla nurin. Tekis mieli sanoa, että tarvitsisin sellasta tasasta kalliota, johon tukeutua, mut en tiedä voiko sellaista toivoa kumppanilta, mitä en myöskään itse ole.

Vierailija
11930/12064 |
13.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Monesta kivikosta on tullu noustua sun ansiosta. Joskus mietin, mitä mulle olisi käynyt, jos ei oltais koskaan kohdattu. Kts.

Ilo toimia ihmissiltana, porrasaskelmana ja kynnysmattona.

GOALS 

Vierailija
11931/12064 |
13.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olit taas niin komea tänään. 

=]

Vierailija
11932/12064 |
13.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaivattu hei, aiotko tehdä aloitetta vai pitääkö mun mennä tinderiin? Kaipaan rakkautta!

Voit tehdä ihan mitä haluat. Vain omiin tekoihin voi vaikuttaa. 

Vierailija
11933/12064 |
13.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Omin tämän. 

Vierailija
11934/12064 |
13.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

L. 💞 T.

Vierailija
11935/12064 |
13.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kissa on sekä peto- että saaliseläin. Koira sen sijaan on 100% peto. Jos pelkäät petoeläinpuolta, pelkää ennemmin koiraa kuin kissaa. 

Olen ollut aika paljon tekemisissä koirien kanssa, enkä koskaan ole vastaavaa kokenut. En tosin yövy joidenkin poikkeusten, kuten rottisten kanssa samassa talossa. Luotan omiin kokemuksiin. Kissat ovat vajaa-älyisiä koiriin verrattuna, mahdollisesti sekin vaikuttaa. 

Et vain ymmärrä kissoja ja se on ok, ihmisille koirat laumaeläiminä ovat useinkin helpompia ymmärtää. Ei se silti siihen petoulottuvuuteen mitenkään liity. 

Kyllä liittyy myös siihen, ja aika helpolla asiasta löytyy myös tietoa jos haluaa selvittää. Koirat ovat mm jalostuneempia elämään ihmisen kanssa sekä sosiaalisempia. Ja juu, en ymmärrä vauvojen päälle hyökääviä kissoja, olkoon näin. 

Ei liity, koska edelleenkin: enemmän peto se sun koirasi on. Ihan tälleen eläintenkouluttajan positiosta kirjoitan, tietoa tosiaan löytyy jos osaa hakea. 

Ei tarvitse tykätä kaikista eläinlajeista tai kokea niitä omikseen, mutta väärä tieto toki kannattaa itseltä oikaista. Eikä tämä aihe edes kuulu ketjuun.

Lopettakaa nyt ajoissa, osoittaa vain typeryytenne spämmääjät!

Kannattaisi varmaan lukea loppuun asti ennen raivareita. Juurihan tuossa meinaan kirjoitin, että ei kuulu ketjuun tämä aihe. En nyt silti malta olla oikaisematta, jos joku alkaa ohistella väärällä tiedolla, kun on itselle ominta osaamista tuo kuitenkin. 

Huomasin kyllä, sama täällä.

Vierailija
11936/12064 |
13.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun näkökulmasta katsottuna oot aina tullut valkoisella hevosella, tai my little ponylla vähintään, ja pelastanut mut pulasta. En tajuu miten oot aina tehnyt sen 💖🥺 voi että mistä kaikesta. Ja kai sä tajuut sen että en koskaan ikinä ikimaailmassa oo ahdistunut sun kaipauksesta enkä koskaan tule ahdistumaan. Oot ihana ihminen. Toivon, että sun elämässä on kaikki niin kuin haluat niiden olevan 💖

Vierailija
11937/12064 |
13.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Isoja koiria vähän pelkäänkin, mutta en kyllä mitään pikku turreja.

Vierailija
11938/12064 |
13.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole koskaan kuvitellut itseäni naimisiin. Ja kissoistakaan en pidä.

Vierailija
11939/12064 |
13.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katoin gootti-pokea 🤤

Vierailija
11940/12064 |
13.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletko koskaan ajatellut hankkivasi kissaa naimisiinmenon jälkeen? 😬

Pitkään tuli tseisattua kaivattu-kissaa, mutta vähitellen alkaa jaksaminen sen suhteen loppua.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän neljä yhdeksän