Ruotsalainen kahvi on parempaa kuin suomalainen.
Kommentit (40)
Kyllä, koska ruotsalainen kahvi on tummapaahtoista. Suomalainen kahvi on yleisesti ottaen vaaleapaahtoista, eli raakaa, ja aiheuttaa helpommin vatsavaivoja,
Italialainen kahvi on parempaa kuin ruotsalainen.
Vierailija kirjoitti:
Italialainen kahvi on parempaa kuin ruotsalainen.
Aivan varmasti, mutta outoa miten suomalaisessa ja ruotsalaisessa kahvissa on noin suuri ero. Kopioimme kuitenkin kaiken Ruotsista. Join juuri paketillisen presidentti-kahvia ja nyt siirryin taas Lösvbergiin. Iski todella lujaa se ensimmäinen hörppy, kuinka hyvää se on verrattuna suomalaiseen vastineeseen.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä, koska ruotsalainen kahvi on tummapaahtoista. Suomalainen kahvi on yleisesti ottaen vaaleapaahtoista, eli raakaa, ja aiheuttaa helpommin vatsavaivoja,
Vaaleapaahtoisessa on enemmän kofeiinia. Näin olen kuullut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vaaleapaahtoisessa on enemmän kofeiinia. Näin olen kuullut.
Jos ette usko niin googlatkaa. Vaaleapaahtoisessa kahvissa on puolet enemmän kofeiinia kuin tummapaahtoisessa.
Itse pidän eniten paahtoasteeltaan 3 eli tumman ja vaalean välimuodosta.
Kyllä Suomessakin tehdään tummapaahtoista kahvia. Itsellä juuri kupissa joku Mundon tummapaahtoinen kahvi, ja parempaa on kuin normaali Lövsberg. Seuraava paketti minulla tosin näkyy olevan pikitumma Charisma (Lövsberg), nam.
Vaikka tummapaahtoinen kahvi onkin monesta ihmisestä parempaa ja vatsaystävällisempää niin vaaleapaahtoisessa kahvissa kahvin terveelliset ja piristävät ominaisuudet, maksaasuojaavat vaikutukset ja antioksidanttien määrä on isompi.
Ruotsalainen kahvi on nuuskaa ilman niitä lasinsiruja.
Vierailija kirjoitti:
Niin vaaleapaahtoinen on raakaa ominaisuuksiltaan sitä oikeaa kahvia.
Vierailija kirjoitti:
ruotsissa on sivettikissan kahvia ja suomessa jari sillanpää kahvia
Asiasi vesittyy kun kirjoitat väärin.
Mikä siinä on että Kreikassa on niin hyvää kahvia? Ylipäänsäkin välimeren maissa.
Paljonkos sitä kahvia taas kasvatettiin ruotsissa?
Entä suomessa?
Niimpä.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä Suomessakin tehdään tummapaahtoista kahvia. Itsellä juuri kupissa joku Mundon tummapaahtoinen kahvi, ja parempaa on kuin normaali Lövsberg. Seuraava paketti minulla tosin näkyy olevan pikitumma Charisma (Lövsberg), nam.
Taisit olla poissa koulusta kun f-kirjain opetettiin?
Olin Egyptissä ja se kahvi oli vielä parempaa. Toin kotiin sitä paketin. Ei maistunut täällä yhtä hyvälle
Kaikki suodatinkahvi on roskaa. Oikeaa kahvia saa koneesta, joka käyttää papuja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Taisit olla poissa koulusta kun f-kirjain opetettiin?
Taisit olla poissa koulusta. Ap kirjoitti Lövsberg-kahvista, ja minusta se on hauska suomalainen väännös alkuperäisestä. Puhun joskus myös pemareista ja ölympiäläisistä. Hajoo siihen, tai ota vaikka kahvia.
Vierailija kirjoitti:
Makuasia.
Mä vaihtelen eri kahveja. Paahtoasteen 5 kahvit eivät aina uppoa ja paahtoasteen 1 kahvista pitää keittää vahvempaa. Tummapaahto sopii hyvin jos tekee latten.
Lempparini on ehkä President Gold Label mikä on paahtoasteeltaan 2.
Jep.
Juon Rekoa.