Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3
Kommentit (10508)
Vierailija kirjoitti:
Suksi suolle.
Kovasti tuntuu olevan asiaa "kaivatulle". Mars ekaluokalle oppimaan otsikko.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suksi suolle.
Kovasti tuntuu olevan asiaa "kaivatulle". Mars ekaluokalle oppimaan otsikko.
Voi ei 😱
Mielestäni tämä täyttää terveisten kriteerit.
Mutta eilinen wikipedia-spämmi ei.
Mutta mitäpä siitä.
Kunhan sulla on nyt hyvä mieli ja pörröinen olo, ja saat jatkaa kuvittelua että just sun märkä päiväuni koodaa sulle täällä jotain julkista romanssirainaa. Pian päädytte muhinoimaan vielä johonkin instaposeihin, ja braisseilemaan sun kaveripiirille, että nyt vein sen kaivatunkin ja pyyhkii yhtä hyvin ku lambi-paperilla, saat kerrankin tuntea olevasi jotain. Hei. Ja kaikki kurinpidolla kaipausketjussa! Ettei vaan pääse negaa tai ohista, eikä kukaan väliin! Kontrolli. Se on tärkeää.
Mukavaa aamupäivää kaivatulleni !
Vierailija kirjoitti:
Harhikki
Tunnustan olevani. Kiva, kun kaipaat. Tunnen itseni tarpeelliseksi. 😇
Vierailija kirjoitti:
Tärähtänyt paviaani
Joutava sillinihrasss kieritetty maakrapu! Turskatti! Rantaryöväri! Troglodyytti!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tärähtänyt paviaani
Joutava sillinihrasss kieritetty maakrapu! Turskatti! Rantaryöväri! Troglodyytti!
Tuli mieleen Tintti-sarjakuvan kapteeni Haddockin manailut tästä ja äskeisistäkin nimittelyistä.
Ihmettelen kevättä, kuten katselisin maailmaa sinun kanssasi. Kaipuu kumppaninani.
Kaipauskumppanillani on sinun ääriviivasi mutta näkymättömät.
Vierailija kirjoitti:
Ihmettelen kevättä, kuten katselisin maailmaa sinun kanssasi. Kaipuu kumppaninani.
Samoin, ihastelen tätä hempeää vuodenaikaa, puissa ja pensaissa pienet lehdet, kukat nupuillaan; herättäen kaipuun. Nämä avarat peltomaisematkin muistuttamassa kaikesta.
Eiköhän se kolmas päivä jo selviä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Samoin, ihastelen tätä hempeää vuodenaikaa, puissa ja pensaissa pienet lehdet, kukat nupuillaan; herättäen kaipuun. Nämä avarat peltomaisematkin muistuttamassa kaikesta.
Asutko avarien äärellä?
Antti oli yötä. En ollut sillä tuulella. Hohto on poissa. Mikä mulle taas tuli. Mun halut ei koskaan ole sammuneet näin 😜😍
Vierailija kirjoitti:
Antti oli yötä. En ollut sillä tuulella. Hohto on poissa. Mikä mulle taas tuli. Mun halut ei koskaan ole sammuneet näin 😜😍
Antin onneksi hän on fantasiahahmo.
Ummehtunut kurtturusina