Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3
Kommentit (10693)
Vierailija kirjoitti:
Nämä uskonto, kultakala ja ruotsinkieli ulostukset on ilkeiden ihmisten juttuja! -heipat
Jossain on varmasti ruotsinkielinen kultakala, joka ei ole ateisti.
Vierailija kirjoitti:
Mun tipu ois tipu vaikka olisikin äiti. Sitten olisi vaan tipu ja pikku tiput.
Ookoo
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nämä uskonto, kultakala ja ruotsinkieli ulostukset on ilkeiden ihmisten juttuja! -heipat
Varmaan ulostaa ilkeitä juttuja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hermostumisella annat valtaa toiselle ihmiselle. Olkaa zen, olkaa l(r)entoina kuin kalat, kuten muksu sanoi pienenä. 😌
Vain kuollut kala on rento.
Höpsis. Koska oot nähny kultakalan raivostuivan? No niin, sitä minäkin.😌
Olen nähnyt! Kummallista, että sä et!
Olen täysin turha ja osaamaton ihminen, mutta mun on pakko olla olemassa läheisten takia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Varmaan ulostaa ilkeitä juttuja.
😀…
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Rupean kans kohta itekin spämmäämään ketjua valtavan pitkillä lainauksilla jostakin aivan asiaan kuulumattomasta, oisko vaikka ruotsin kielioppikirja hyvä? Ihan vastaavaa on tää raamatun spämmäys tänne. Ei jengi lue niitä niin turhaan spämmäät.
Toi on muuten hyvä. Suurinosa meistä hyötyisi ruotsinkielen opista.
Ei kukaan lue niitä lainauksia, se oli nyt pointtina. Ei noita raamatunpätkiä lueta sen enempää kuin sitä ruotsiakaan.
Ps. Sä hyötyisit varmaan suomenkin kielen opista.
Ymmärsin sen. Olen se, joka vastusti kristinuskoa. Kuitenkin ajattelin, että siitä ruotsin kielestä olisi hyötyä.
Älä puolustele yhtään, olet siis yksi katkerista. Terveiset kaivatulle pitäisi olla pääsääntöisesti positiivisia. Iso ratas hakkaa tyhjää jos varta vasten tulee jauhamaan paskaa jostain ihmisestä kaipausketjuun.
Tämä!!!
Oh, inhoan tietokoneella olemista. Mitenhän sais toimeentulon ilman.
Vierailija kirjoitti:
Mun tipu ois tipu vaikka olisikin äiti. Sitten olisi vaan tipu ja pikku tiput.
Ja sinä kukkona tunkiolla?
Kauanko meinasit olla jumissa tuossa suhteessasi, kaivattuni?
Mä vastustan rakkaudettomuutta ja ymmärtämättömien ihmisten mielivaltaa
Voisitteko pysyä ketjun otsikossa.
Vierailija kirjoitti:
Kauanko meinasit olla jumissa tuossa suhteessasi, kaivattuni?
Ai sinuun?
Istun auringossa ikkunalaudalla
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten ruotsinkielestä on hyötyä? Muuten kuin että pääsee oikopolkuja kiintiössä paremmin kiinni opintoihin?
Ei tarvi kääntää jokaista tekstiä, joka tulee jollakin pohjoismaisella kielellä vastaan. Ruotsin pohjalta ymmärtää tanskaa ja norjaakin. Henkkoht olen hyötynyt paljonkin, opinnoissakin sain ahotoitua virkakieliopinnot.
Ja siis hei oikeasti nyt. Ruotsin_kieli ei edelleenkään ole yhdyssana.Jaa. No, en ole kiltti kiinnostunut. Käytän tekoälyä jos tarve vaatii. En aio käyttää työelämässä ruotsia, joten ei väliä.
No, itsepä kiltti kysyit. 🙃
No, pitihän se tarkistaa miten ruotsista hyötyy kun mun mielestä ei mitenkään. :)
Sä et ole kaikki ihmiset. Osa hyötyy, osa ei.
Tiedän. Olen yrittänyt parantaa sitäkin...