Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3

Vierailija
10.11.2025 |

Kaipaan.

Kommentit (1033)

Vierailija
921/1033 |
27.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

huomenta 💕

Vierailija
922/1033 |
27.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten sinun viikko alkoi? Itsekäs takertuja. Kierros taas pakoa epämiellyttäviä tunteita ja tosiasioita näihin nimettömiin riveihin? 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
923/1033 |
27.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kolme vuotta meni täällä, kun näytit piilossa olevaa puoltasi. Sen jälkeen salaisuus on auennut vähitellen. Heti alkuunsa tuli oikean elämän asioita, joille ei ollut selitystä. Nyt ne ovat saaneet nimen. Eräällä tavalla se helpottaa.

Vierailija
924/1033 |
27.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kolme vuotta meni täällä, kun näytit piilossa olevaa puoltasi. Sen jälkeen salaisuus on auennut vähitellen. Heti alkuunsa tuli oikean elämän asioita, joille ei ollut selitystä. Nyt ne ovat saaneet nimen. Eräällä tavalla se helpottaa.

Täällä...😶

Vierailija
925/1033 |
27.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen monta kertaa kysynyt, mihin tarvitset minua. Vastaukset ovat vaihdelleet.

Energialähteeksi.

Vierailija
926/1033 |
27.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kerro.

Vierailija
927/1033 |
27.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet monessa asiassa vastakohtani. En tavoittele valtaa, en pidä huomion keskipisteenä olemisesta, en halua rajoittaa kenenkään vapautta... Siispä olen oiva kohde.

Vierailija
928/1033 |
27.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Surullisinta on, että luulin rakkaudeksi.

Vierailija
929/1033 |
27.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olet monessa asiassa vastakohtani. En tavoittele valtaa, en pidä huomion keskipisteenä olemisesta, en halua rajoittaa kenenkään vapautta... Siispä olen oiva kohde.

Miten sinä suojaudut hyväksikäytöltä? 

Vierailija
930/1033 |
27.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten sinä suojaudut hyväksikäytöltä? 

Ihmiset ympärilläni ovat hyväsydämisiä. Yleensä ihmiset ovat. Ei ole tarvinnut sen kummemmin suojautua.

Vierailija
931/1033 |
27.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minä halua valtaa. Ajattelen, että jos johonkin luottamustehtävään tmv. pyydetään, se on kunniatehtävä, josta ei voi kieltäytyä ilman pätevää syytä. Kuinka yhteiskunta toimisi, jos kaikki pätevät kieltäytyisivät vastuusta? Tämä on eri asia kuin hamuta valtaa. Ja vapauteen kuuluu myös vapaus siihen, että asioita säilytetään eikä sotketa perinteitä muuksi mitä ne ovat. Oma vapaus ei anna oikeutta särkeä toisten vapautta esim. perinteisiin. 

Vierailija
932/1033 |
27.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katkeruus on katkeraa kalkkia joillekin. Miksi olla katkera jollei välitä? Se ei jotenkin mene kaaliin.

Vierailija
933/1033 |
27.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on tietyllä tavalla vastuuta kantava ihminen, niin voi helposti päätyä jonkinlaiseen asemaan, jossa käytetään valtaa. Eri tyyppiä on sitten ihmiset, jotka haluaa valtaa itsessään. Vaikuttimet voi olla erilaiset. Tietysti myös kaikkea näiden välillä.

Vierailija
934/1033 |
27.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunne-elämän epätasapano. Helpompaa vierittää puutteet muiden niskaan ja luokitella muita. Siirtää mielipaha, ristiriidat muille. Tuloksena vaan pelkoa, surua ja inhoa. Eikä niitäkään jaksa itse käsitellä. 

Vierailija
935/1033 |
27.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä miksi tarkalleen, mutta mua on pyydetty jo yläasteikäisenä ja lukiossa puhumaan pariin tilaisuuteen, toisessa oli satoja ihmisiä paikalla. En todellakaan olisi varsinaisesti halunnut enkä millään tavalla pyrkinyt noihin juttuihin, en välitä sillä tavalla olla fyysisesti esillä. Mutta kaikille oli pakollista tehdä tietyt tehtävät ja kai mun ajatuksista sitten tykättiin jne. 

Vierailija
936/1033 |
27.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistakaa nyt kuitenkin ettei palstakirjoittelija ja oikean elämän ihminen ole täysin sama asia.😅 Näissä tulee helposti kärjistettyä tekstiä ja muu "pehmeys" puuttuu mikä on livenä.

Vierailija
937/1033 |
27.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

E sua muistelen lounastauolla. T. M, toiselta planeetalta, Turun seutuvilta

Vierailija
938/1033 |
27.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se että välillä kuohuu ei ole epätasapainoa. 

Vierailija
939/1033 |
27.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riittävistä kun on saanut kärsiä muiden typeryyksistä niin menee lopulta itse kullakin kuppi nurin.

Vierailija
940/1033 |
27.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos on tietyllä tavalla vastuuta kantava ihminen, niin voi helposti päätyä jonkinlaiseen asemaan, jossa käytetään valtaa. Eri tyyppiä on sitten ihmiset, jotka haluaa valtaa itsessään. Vaikuttimet voi olla erilaiset. Tietysti myös kaikkea näiden välillä.

Vastuun kantaminen on hyvä asia, ja tarvitaan ihmisiä, jotka tekevät päätöksiä. Aikuisten välisiin ihmissuhteisiin valta ei kuulu. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän yhdeksän