Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3
Kommentit (1033)
Miten sinun viikko alkoi? Itsekäs takertuja. Kierros taas pakoa epämiellyttäviä tunteita ja tosiasioita näihin nimettömiin riveihin?
Kolme vuotta meni täällä, kun näytit piilossa olevaa puoltasi. Sen jälkeen salaisuus on auennut vähitellen. Heti alkuunsa tuli oikean elämän asioita, joille ei ollut selitystä. Nyt ne ovat saaneet nimen. Eräällä tavalla se helpottaa.
Vierailija kirjoitti:
Kolme vuotta meni täällä, kun näytit piilossa olevaa puoltasi. Sen jälkeen salaisuus on auennut vähitellen. Heti alkuunsa tuli oikean elämän asioita, joille ei ollut selitystä. Nyt ne ovat saaneet nimen. Eräällä tavalla se helpottaa.
Täällä...😶
Olen monta kertaa kysynyt, mihin tarvitset minua. Vastaukset ovat vaihdelleet.
Energialähteeksi.
Vierailija kirjoitti:
Kerro.
Olet monessa asiassa vastakohtani. En tavoittele valtaa, en pidä huomion keskipisteenä olemisesta, en halua rajoittaa kenenkään vapautta... Siispä olen oiva kohde.
Surullisinta on, että luulin rakkaudeksi.
Vierailija kirjoitti:
Olet monessa asiassa vastakohtani. En tavoittele valtaa, en pidä huomion keskipisteenä olemisesta, en halua rajoittaa kenenkään vapautta... Siispä olen oiva kohde.
Miten sinä suojaudut hyväksikäytöltä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten sinä suojaudut hyväksikäytöltä?
Ihmiset ympärilläni ovat hyväsydämisiä. Yleensä ihmiset ovat. Ei ole tarvinnut sen kummemmin suojautua.
En minä halua valtaa. Ajattelen, että jos johonkin luottamustehtävään tmv. pyydetään, se on kunniatehtävä, josta ei voi kieltäytyä ilman pätevää syytä. Kuinka yhteiskunta toimisi, jos kaikki pätevät kieltäytyisivät vastuusta? Tämä on eri asia kuin hamuta valtaa. Ja vapauteen kuuluu myös vapaus siihen, että asioita säilytetään eikä sotketa perinteitä muuksi mitä ne ovat. Oma vapaus ei anna oikeutta särkeä toisten vapautta esim. perinteisiin.
Katkeruus on katkeraa kalkkia joillekin. Miksi olla katkera jollei välitä? Se ei jotenkin mene kaaliin.
Jos on tietyllä tavalla vastuuta kantava ihminen, niin voi helposti päätyä jonkinlaiseen asemaan, jossa käytetään valtaa. Eri tyyppiä on sitten ihmiset, jotka haluaa valtaa itsessään. Vaikuttimet voi olla erilaiset. Tietysti myös kaikkea näiden välillä.
Tunne-elämän epätasapano. Helpompaa vierittää puutteet muiden niskaan ja luokitella muita. Siirtää mielipaha, ristiriidat muille. Tuloksena vaan pelkoa, surua ja inhoa. Eikä niitäkään jaksa itse käsitellä.
En tiedä miksi tarkalleen, mutta mua on pyydetty jo yläasteikäisenä ja lukiossa puhumaan pariin tilaisuuteen, toisessa oli satoja ihmisiä paikalla. En todellakaan olisi varsinaisesti halunnut enkä millään tavalla pyrkinyt noihin juttuihin, en välitä sillä tavalla olla fyysisesti esillä. Mutta kaikille oli pakollista tehdä tietyt tehtävät ja kai mun ajatuksista sitten tykättiin jne.
Muistakaa nyt kuitenkin ettei palstakirjoittelija ja oikean elämän ihminen ole täysin sama asia.😅 Näissä tulee helposti kärjistettyä tekstiä ja muu "pehmeys" puuttuu mikä on livenä.
E sua muistelen lounastauolla. T. M, toiselta planeetalta, Turun seutuvilta
Se että välillä kuohuu ei ole epätasapainoa.
Riittävistä kun on saanut kärsiä muiden typeryyksistä niin menee lopulta itse kullakin kuppi nurin.
Vierailija kirjoitti:
Jos on tietyllä tavalla vastuuta kantava ihminen, niin voi helposti päätyä jonkinlaiseen asemaan, jossa käytetään valtaa. Eri tyyppiä on sitten ihmiset, jotka haluaa valtaa itsessään. Vaikuttimet voi olla erilaiset. Tietysti myös kaikkea näiden välillä.
Vastuun kantaminen on hyvä asia, ja tarvitaan ihmisiä, jotka tekevät päätöksiä. Aikuisten välisiin ihmissuhteisiin valta ei kuulu.
huomenta 💕