Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3
Kommentit (92016)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voikohan kukaan irl rakastua tällaiseen apinanaiseen? (minä)
Mikä tekee susta apinanaisen (autocorrect yrittää vääntää tämän painajaiseksi)?
Aika monikin asia karvoista luonteeseen ja kyvyttömyytenä sopeutua vallitsevaan järjestelmään.
Vierailija kirjoitti:
Ulkopuoliset ovat onneksi aina pitäneet huolen siitä, etteivät täysipäiset miehet hairahdu rakastumaan minuun. Kiitos heille siitä.
Onhan noita narkkareita ja juoppoja tässä maassa onneksi pilvin pimein :)
Ei multa. Ihan kunnollisia olivat, vaikka ongelmia tuli.
En ole missään nimessä kiinnostunut tai seukannut missään narkkaripiireissä, ennen kun olin lesbo.
Unelmien naiselle hyvää yötä. Aika moni on saanu mun pippelin turpoon ja sykkeen hakkaan, mut sää vaan saat mut erittään oksitosiinia ja dopamiinia oikeassa suhteessa. Oon todella rauhoittunut sun seurassa, lähes lamaantunut. Mutta mun kikkeli seisoo ku vaan istut mun vieressä. Ihailen sun ulkonäköä, miten kannat itsesi, sun tyylikkyyttä, sun hillittyä persoonaa. Haluaisin vaan hämmästellä sua päivästä toiseen. Olet lämmin ja upea. Teet tilan mistä rauha löytyy. Öitä.
Nyt olisi hyvä hetki tunnustaa ja näyttää rakkautensa.
Vierailija kirjoitti:
Unelmien naiselle hyvää yötä. Aika moni on saanu mun pippelin turpoon ja sykkeen hakkaan, mut sää vaan saat mut erittään oksitosiinia ja dopamiinia oikeassa suhteessa. Oon todella rauhoittunut sun seurassa, lähes lamaantunut. Mutta mun kikkeli seisoo ku vaan istut mun vieressä. Ihailen sun ulkonäköä, miten kannat itsesi, sun tyylikkyyttä, sun hillittyä persoonaa. Haluaisin vaan hämmästellä sua päivästä toiseen. Olet lämmin ja upea. Teet tilan mistä rauha löytyy. Öitä.
Lukematta paskaa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Palsta menny niin ala-arvoiseksi, et en kirjoita tänne enää mitään.
Tämä ketju sekä palsta ihan yleisestikin toimii jonkinlaisena avohoitolana ja mielisairaalan päivähuoneen korvikkeena..
Voisitteko lopettaa tällaiset leimaavat puheet ja keskittyä positiiviseen kaipaussisältöön, jota toivotte? Ne paikat ovat monesti itsessään hirveitä, eivätkä ollenkaan minkäänlaista aitoa apua. Sivusta
Miksi te aina todistelette, et kirjoitukset ei ole teidän? Se saa teidät näyttämään hulluilta.
Vierailija kirjoitti:
Jep, nopea vilkaisu tänne kuralammikkoon riittää. Laitan sitten viimeisellä tunnilla terveiset numero ykköselle.
Ajatteletkohan mua vielä? Mä mietin sua vähän liiankin usein.
n>m
Vierailija kirjoitti:
n>m
Kyllä, en näe enää vaan
Vauva on korruptoitunut palsta
Mutta mikä rahka eläkeläiselle , se on yhä arvoitus
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
n>m
Kyllä, en näe enää vaan
Milloin näit hänet viimeksi?
Vierailija kirjoitti:
Mutta mikä rahka eläkeläiselle , se on yhä arvoitus
Kyllä sä tiedät.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä ketju sekä palsta ihan yleisestikin toimii jonkinlaisena avohoitolana ja mielisairaalan päivähuoneen korvikkeena..Voisitteko lopettaa tällaiset leimaavat puheet ja keskittyä positiiviseen kaipaussisältöön, jota toivotte? Ne paikat ovat monesti itsessään hirveitä, eivätkä ollenkaan minkäänlaista aitoa apua. Sivusta
Tämä ei ole heille oikea paikka.
Vierailija kirjoitti:
Miksi te aina todistelette, et kirjoitukset ei ole teidän? Se saa teidät näyttämään hulluilta.
Sulla ei varmaan ole kaivattua täällä?
Ulkopuoliset ovat onneksi aina pitäneet huolen siitä, etteivät täysipäiset miehet hairahdu rakastumaan minuun. Kiitos heille siitä.
Onhan noita narkkareita ja juoppoja tässä maassa onneksi pilvin pimein :)