Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3
Kommentit (91330)
Näin jonkun ihan sinun näköisen ihmisen tänään.
En tajua. Onko tämä muka joku virhe? Ihan outo koko juttu, ulottuvuukseen yms
Vierailija kirjoitti:
Miten ihmeessä tämän todellisuuden voi korjata? 😵💫
Sulkemalla selain.
Vierailija kirjoitti:
Soittaisit jo! H.
Soita sinä minulle!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sulkemalla selain.
Ei auta. Sama paska jatkuu irl. Täällä olen sentään lähempänä kaivattuani.
Ja piti sanoa *ulottuvuuksineen, tuohon yhteen kommenttiin.
Hyvää yötä ystäväni. Mennään vielä syksyllä pyöräilemään tms.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vaimoista ei saa ketjussa kysyä. Se on tabu ja miesten oma yksityisasia, jolla ei ole mitään tekemistä sen kanssa, että mies kuitenkin kaipaa toista, kuolaa tätä ja lähettelee seksiviestejä, ehkä jopa salaa rakastaa. Tyhmempikin ymmärtää, että ne ovat eri asioita. Ettekö ole koskaan kuulleet kaksoiselämästä? Yritän tässä normalisoida selän takana suhmurointia ja odotan, että hyväksytte sen, että ei ole yhtä oikeaa suhdemallia vaam jokainen luo itselleen sopivan, eikä siitä tarvitse muilta mielipiteitä kysellä, ei myöskään omalta vaimolta. Antakaa ihmisyen elää rauhassa omaa kaksoiselämäänsä, ja huolehtikoon kukin omista asioistaan.
Sinun ongelmasi on, että kuvittelet ihmisille vaimoja ilman mitään tietoa.
Mun mielestä se on jopa hassua ja viittaa jonkinlaiseen traumaan. Jossa ei sinällään ole mitään hauskaa. Sivusta
🤣🤣🤣 Hauska seurata ketjuviisaiden assosiointia. On mulla silmät, ja tiedän, kenellä on vaimo ja kenellä ei. IRL. 🤣🤣🤣
Nuo vaimojubinat muilta.
En messissä. Hej på dej o
god kväll. _🥸_E
Kaivattuni on kyllä aivan liian fiksu, ollakseen täällä. Sen verran alkaa haista kytkin itse kelläkin että tauko on paikallaan.
En jättäisi vaimoani ikinä mutta sillä on liian herkkä oksennusrefleksi meikäläiselle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vaimoista ei saa ketjussa kysyä. Se on tabu ja miesten oma yksityisasia, jolla ei ole mitään tekemistä sen kanssa, että mies kuitenkin kaipaa toista, kuolaa tätä ja lähettelee seksiviestejä, ehkä jopa salaa rakastaa. Tyhmempikin ymmärtää, että ne ovat eri asioita. Ettekö ole koskaan kuulleet kaksoiselämästä? Yritän tässä normalisoida selän takana suhmurointia ja odotan, että hyväksytte sen, että ei ole yhtä oikeaa suhdemallia vaam jokainen luo itselleen sopivan, eikä siitä tarvitse muilta mielipiteitä kysellä, ei myöskään omalta vaimolta. Antakaa ihmisyen elää rauhassa omaa kaksoiselämäänsä, ja huolehtikoon kukin omista asioistaan.
Mistäs oikein triggeröidyit? Ettei joku kaunis viesti olekaan sinulle? Ketä kaipaat? Ex-ukkoasi? Selkäsi takana toimivaa ukkoasi vai ketä?
Lue Wikipediasta, mitä tarkoittaa parodia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinun ongelmasi on, että kuvittelet ihmisille vaimoja ilman mitään tietoa.
Mieheksiluulijan sukua?
Vierailija kirjoitti:
En jättäisi vaimoani ikinä mutta sillä on liian herkkä oksennusrefleksi meikäläiselle.
Niin, oksentaa jo pelkästä miehensä näkemisestä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin, oksentaa jo pelkästä miehensä näkemisestä.
Lookismi todistettu jälleen oikeaksi.
Vierailija kirjoitti:
Kaivattuni on kyllä aivan liian fiksu, ollakseen täällä. Sen verran alkaa haista kytkin itse kelläkin että tauko on paikallaan.
Höpö höpö. Fiksuimmat löytyy täältä. 😍🐱
Vierailija kirjoitti:
Miksi tuollaista suhdetta kutsutaan? Ai kauhea, jos olisi joutunut tuollaiseen "avioliittoon".... 🙉