Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3
Kommentit (91330)
Vierailija kirjoitti:
Ei olisi pitänyt nauraa kiusaantuneena sinun tyhmille jutuillesi. Huonoa käytöstä ei pidä palkita naurulla.
Toiottavasti pääset pian yli.
Nainen, olen niin rakastanutunut sinuun että voisin luovuttaa sydämeni eli sen elimeni sinulle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Alan tottua siihen, että en saa sinua elämääni. Se ei tunnu enää maailmanlopulta, kuten pitkään tuntui ja siksi toivoin aina vain.
😥
Ei hänellä pitäisi olla mitään surtavaa, kun hän ei halunnut olla kanssani missään tekemisissä.
Mistä sitä toisen suremisia voisi tietää, kun osa pystyy salaamaan surunsa toisilta tai jos ei ole edes tekemisissä. Kauan sitten tein surutyön kenellekään kertomatta, mutta sivusta tämä ohi mennen.
Ei kukaan sure sellaista, jonka kanssa ei halua olla tekemissä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Alan tottua siihen, että en saa sinua elämääni. Se ei tunnu enää maailmanlopulta, kuten pitkään tuntui ja siksi toivoin aina vain.
😥
Ei hänellä pitäisi olla mitään surtavaa, kun hän ei halunnut olla kanssani missään tekemisissä.
Ohi sitten, koska hän oli se joka vältteli. Mutta eipä siinä! Ja saanhan olla surullinen, ei siihen kai lupaa tarvita. Voi olla vaikka mitä surtavaa, josta et tiedä mitään.
Voi sitä surra vaikka mitä tilanteita, ei voi toisten puolesta sanoa. Sinun asiaan en ota kantaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä kaivatustasi tekee juuri sinulle ihanan?
En ole ketään rakastanut näin paljon ja syvästi romanttisessa mielessä elämäni aikana. Oli mitä vaan hänessä, en usko, että on mitään, minkä kanssa en tulisi toimeen.
Onko n-n
Naisesta, mieheltä.
Kertoisit jotain tuosta naisesta?
En halua kertoa. Ikävöin ja lähettelen vain terveisiä, sori.
Mites se sun vaimo?
Tunnemmeko toisemme, vai erehdytkö henkilöstä? Suosittelen pitämään huolta omista asioista, helpottaa henkisesti, vink vink.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä kaivatustasi tekee juuri sinulle ihanan?
En ole ketään rakastanut näin paljon ja syvästi romanttisessa mielessä elämäni aikana. Oli mitä vaan hänessä, en usko, että on mitään, minkä kanssa en tulisi toimeen.
Onko n-n
Naisesta, mieheltä.
Kertoisit jotain tuosta naisesta?
En halua kertoa. Ikävöin ja lähettelen vain terveisiä, sori.
Miksi, ette ole yhdessä?
Tie on joskus mutkikas.
Terveiset ja hellä halaus suloiselle naapuritalon naiselle.
Vierailija kirjoitti:
Taisit tajuta vasta torstaina, että oon kiinnostunu susta.
En kyllä tajunnut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vielä reilu viikko sitten olisin toivottanut rakkaat terkut hänelle, mut en voi enää. Se sattuu. Ja olo tuntuu ihan idiootilta..
Miksi et voi? Onko tullut esteitä?
Se on eri asia laitella täällä rakkaita terkkuja ihmiselle, joka on huonossa suhteessa ja vaikka esim. asumuserossa kuin sellaiselle, joka rakentaa aktiivisesti suhdettaan puolisoonsa ja suunnittelee yhteistä tulevaisuutta hänen kanssaan. Jälkimmäiseen liittyen vosuilu on huono vaihtoehto, varsinkin, jos vielä on saanut suorat pakit..
Ulkoa päin varmasti näyttää että olen syvästi rakastunut puolisooni. Todellisuudessa etsin omaa asuntoa ja muutan heti kun budjettiin sopiva löytyy.
Miksi näyttelet syvästi rakastunutta? Eikö se ole lapsellista, typerää ja melkoisen epärehellistäkin? Mihin tarvitset tuollaisia näytelmiä? Säälittää puolisosikin irvokkaaseen näytelmääsi pakotettuna. Sitäpaitsi ihmiset kyllä erottaa aidon näytellystä, et lopulta huijaa muita kuin itseäsi.
En näyttele. Me tullaan edelleen toimeen hyvin ja puolisoni on edelleen paras ystäväni. Rakkaus vain puuttuu, useamman vuoden ajalta. Lapsia monta, niin en ihan heti ole ollut valmis eroamaan.
Lapset kärsii kun petät puolisoasi ja hän sinua kun kuitenkin asutte saman katon alla. Tähän yhteiskuntaan ei lisää sekopäitä tarvita.
En ole häntä pettänyt, eikä hän tietääkseni minua. Mistähän sellaisen käsityksen sait?
Miksi käyt keskustelua tuntemattomien, ties millaisten ihmisten kanssa tällaisista asioista anonyymipalstalla? Sivusta ihmetellen
Mä kaipaan yhtä ystävää ja juttukaveria. Hän ei enää laittanut viestiä, niin annoin hänen sitten olla rauhassa. Toivottavasti hän voi hyvin ja on löytänyt itselleen muita ystäviä.
Vierailija kirjoitti:
Nainen, olen niin rakastanutunut sinuun että voisin luovuttaa sydämeni eli sen elimeni sinulle.
Kiitos. Metsät myös?
Tämä jonkin sortin limerenssiä lähentelevä olotila ei ota helpottuakseen. Sitten kun ensi viikolla kenties joku päivä nähdään, niin hengitykseni todennäköisesti salpautuu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kiitos. Metsät myös?
Sitäkö pitäisi olla? Täytyy vissiin ostaa sitten metsää, että nainen kiinnostuu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kiitos. Metsät myös?
Sitäkö pitäisi olla? Täytyy vissiin ostaa sitten metsää, että nainen kiinnostuu.
Älä suotta. Rahakin käy.