Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3
Kommentit (90703)
Täällä on aika turhaa spekuloida kenenkään häröjä. Ainoa tapa olisi jälkikäteen lisätä tänne kirjoittaneiden nimet viestien kohdalle. Jälkikäteen siksi että kirjoitushetkellä eivät ole tienneet että henkilöllisyys tulee julki, ja ovat päästäneet ne villeimmätkin visiot valloilleen. Takaan että moni kiltti ei olekaan niin kiltti kuin tunnisteellisissa viesteissään antaa olettaa, ja niin edelleen.
Itsekään en kaikkia omiani tunnustaisi mutta 99,9% kyllä.
K
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tekisin mitä vaan hänen vuokseen, mutta en tykkää tämän hetkisestä tilanteesta. Faktoja tarvittais…
Kauhean kryptistä...
Älä pelkää, en ole minä. En tekisi "kaikkea" kenenkään tai minkään vuoksi. Mitä tarvitsee toki muttei sitä kailoteta avoimena diilinä jossain. Eikä tarkoiteta jos joku näin tekee kyllä myöskään. =D
Eipä silti, ei faktoista haittakaan olisi.
Vierailija kirjoitti:
Kuvaile minua yhdellä adjektiivilla.
Mukava
Vierailija kirjoitti:
Olet ainutlaatuinen.
Vierailija kirjoitti:
Komea
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi estit mut whatsapp?
Sä vainosit mua, liika on liikaa.
Miten vainosin?
En ole ees ottanut yhteyttä
Pari kertaa nähnyt jossain sattumalta
Te ette tiedä toisianne. Sanoisin ettette tunne toisianne mutta niin voi käydä vaikka olisikin tuollaista sekoilua. Eli, mietitte ihan eri ihmisiä tahoiltanne. =)
Vierailija kirjoitti:
Isosti-ihana
Vierailija kirjoitti:
Lumoava
Vierailija kirjoitti:
Rakkaudensekoittama?
Vierailija kirjoitti:
Korvaamaton.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ylikiltteys johtuu yleensä narsistisesta vanhemmasta. Osasta taas tulee itsestä narsisti.
Sellaiset ylikiltit osaavat myös kaikki narsistin temput.
Kolikon toinen puoli
Kyllä
Ja meitä ei oikeasti ikinä uskota kun me kerrotaan mitä se on. Meistä tehdään hulluja. Kusipäiden määrä on lisääntynyt, mutta narsistisuus on vieläkin mysteeri. Kun ei näköjään voida uskoa tätäkään, mitä uhrit sanovat. Me osataan, me tiedetään ja siksi me ei haluta olla sellaisia. Muutaman kerran kyllä kokeillut, enkä jäänyt kiinni. Ihan vaan uteliaisuudesta.
Vierailija kirjoitti:
Munakas
🍳
Onneksi tunnen jo kaivattuni.Nämäkin täällä kirjoittavat kaipaavat jotakuta,huh huh.Kun todellisuus valkenee on jo liian myöhäistä.🥶🥶🥶
H nainen olet kaunis