Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3
Kommentit (90703)
Vierailija kirjoitti:
Toivoin sinulta edes pientä yritystä käynnistää keskustelu. Kaikki olemassa oleva kai riittää, eikä uusi tuo elämään lisäarvoa?
Itse et voi käynnistää.
Aivan.
Kai se sinulle riittää.
Vierailija kirjoitti:
Tiesitköhän, että olen hullu.
Tää pitää jutella sitten läpi heti aluksi. Et ilmeisesti tänne laita diagnoosia, vaikka tommosen aloituksen askartelit?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toivoin sinulta edes pientä yritystä käynnistää keskustelu. Kaikki olemassa oleva kai riittää, eikä uusi tuo elämään lisäarvoa?
Itse et voi käynnistää.
Aivan.
Kai se sinulle riittää.
Pyysin sitä. Mutta kiinnostusta ja arvostusta ei tietenkään voi pakottaa.
Pikkuhiljaa opin, kuinka olla vielä entistäkin huomaavaisempi muille ihmisille.
Vierailija kirjoitti:
Rattoisaa iltaa kaivatulleni !
Sekahakua radiosta! -sivusta varmaan
Vierailija kirjoitti:
Tämä on aina kaikille kaunis pyrkimys, olemaan aina yhtä kokemusta parempi. PS. Kukaan ei ole 100% kiltti, jos sellaisen henkilön kohtaa juokse ja kauas. Mutta se ei silti minusta ole tekosyy kusipäis**delle.
Vierailija kirjoitti:
Tiesitköhän, että olen hullu.
En,mutta apu ois ainakin lähellä👍
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä on aina kaikille kaunis pyrkimys, olemaan aina yhtä kokemusta parempi. PS. Kukaan ei ole 100% kiltti, jos sellaisen henkilön kohtaa juokse ja kauas. Mutta se ei silti minusta ole tekosyy kusipäis**delle.
Miksi 100 kilttiä pitäisi paeta?
Jos joku on kiltti ja hyväntahtoinen ja vaistoan sen niin se laskee kyllä suojamuurit kaikkein tehokkaimmin..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse et voi käynnistää.
Aivan.
Kai se sinulle riittää.
Sinulle ei riitä mikään kun on kyse uhriutumisesta :D
Vierailija kirjoitti:
Miksi estit mut whatsapp?
Luulin että oli tullut väärään numeroon.
Ei se susta huonoo ihmist tee, jos myönnät ttei kaikki hyvin mee.
Ehkä pari viestiä voisi olla häneltä.
Vierailija kirjoitti:
Oon varma siitä että rakastan sua aina. Vaikka ootkin vähän höntti.
Kuin myös.
J nolaat vaan itseäs. Lopeta jo viestittely.
-L
Vierailija kirjoitti:
J nolaat vaan itseäs. Lopeta jo viestittely.
-L
JJ ? 🤢🤮
Ylikiltteys johtuu yleensä narsistisesta vanhemmasta. Osasta taas tulee itsestä narsisti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi 100 kilttiä pitäisi paeta?
En tiedä, minun päähäni ei vain mahdu että joku voisi aidosti olla 100% kiltti. Ehkä johtuu siitä että minua on kuvailtu aika usein kiltiksi. Aina kun kuulen tuon sanan itseeni kohdistuvana mieleeni tulvii kuvina kaikki ne kerrat milloin olin ääliö, enkä mikään kiltti. Sitten siinä on vielä se, että jos saa kiltin leiman ja hyväksyy sen, niin silloin on laitettu raamit miten pitää käyttäytyä. Ei aina pysty puremaan hammasta ja kääntämään poskeaan, jos ympärille kerääntyy pahaa tahtosia ihmisiä. Eihän se silloin ole 100% kiltteyttä jos joutuu alentumaan samalle tasolle kuin pahantahtoiset puolustaakseen itseään. Vai onko sinusta?
Jos on ylikiltti niin henkilö on kuin hyrskytetty kokispullo josta avataan korkki. Voi räjähtää ihan milloin vaan. Ja räjähtäeessän suuttuu kunnolla. Siks sanotaan et ylikiltteihin tulis suhtautua varauksella. Sivusta
Tuo on hyvä kuvaus. Kaikella on aina rajansa.
Hävettää, mutta yli on päästävä.