Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3
Kommentit (89357)
Vierailija kirjoitti:
En ikinä vertaisi häntä tavaroihin. Hän on ihminen, josta tykkään etäältä.
Samoin. Arvostan häntä ja tykkään etäältä, koska on niin kiinnostava ja kiehtova.
Kyllä isä osaa ja äiti hoitaa. Näin meillä edelleenkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kellarissa et oo, odotan
Kellariin tuuu
Ootko joku kikkelinleikkaaja
On varmaan splatterkauhu elokuvien kuvaaja? Mutta hänen pitäisi olla oikeasti lastenelokuvien ohjaamiseen parissa. Täällä vaan puksuttaa menemään yhtä kiltisti ja ennustettavasti kuin joku Tuomas Veturi omilla raiteillaan. Kukaan ei enää oikein tosin katso niitä jaksoja, eikä kukaan leiki niillä leluilla. Joten on auttamattomasti jäänyt täysin ajastaan jälkeen ja puksuttaa yksinään höyryjä täällä kiertäen samaa rataa, kun muu maailma ihmisinrrn menee maglev junien lailla eteenpäin.
Odotin ajatuksiasi. Kurkistusta kiinnostavimpaan osaasi, mieleesi. Sitten sulkeuduit ja estit minua näkemästä. Halusin olla luottamuksen arvoinen, mutta en pystynyt enää pidättelemään pettymystäni. Kaikki oli ollut pelkkää valhetta. Sellaiseen rakastuminen sattuu erityisesti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kadut, että työnsit pois, mutta aiot pitää silti etäällä. Onko näin?
Lähemmäksi ei pääse.
Se johtuu omasta kettingistäsi. Se on sulle selvästi rakas. Hyväksyn sen toki, mutta en pidä väärien odotusten luomisesta.
"Vasta myöhemmin kun tuon sinut salaisuutesi kanssa esiin. Katsotaan miten reagoit. Toivottavasti et nyt sitten itke taas."
taidat olla ..?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletko mielestäsi ollut reilu mua kohtaan?
Oletko sinä?
Pieleen menneen lähestymisyrityksen jälkeen olen toiminut juuri, kuten hän on halunnut. Enempää en olisi voinut reilu olla. Olisin toki voinut vetäytyä kokonaan kuvioista, joissa hänkin liikkuu. Sitä en nähnyt reiluksi itseni kannalta, koska mulla on myös oikeus olla ja elää.
Sivusta, mutta jotkut jopa rajoittaa omia oikeuksiaan olla ja elää, ettei aiheuttaisi toiselle ongelmia. Enkä nyt tarkoita mitään marttyyrin leikkimistä, vaan ihan harkittuja valintoja. Harvinaisempaa toki tällaisena aikana eikä varmaan saa paljonkaan ymmärrystä osakseen.
Vierailija kirjoitti:
se rakkaus ei synny täällä vaan kohdatessa.
Liipa laapa, diipa daapa.
Kukaan ei ole halunnut kohdata itseäni oikeasti. En edes itse. Ei mulla ole oikein persoonaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko kellari joku kaksimielinen jota en tajua
Taidan olla ensimmäinen kellaritar ja se oli mun vitsi siitä että monenlainen rooli kiinnostaa mutta jossain menee raja, en ala esimerkiksi orjaksi kellariin
Oon M joka asuu kellarissa oikeasti
Haluan N tänne
KissKiss
Tietääkseni mun kaivattu ei asu kellarissa hmm
Asun nykyään
Muutin kellariin
Ei vitsi
Tietäisinpä mitä tapahtui sillä aikaa kun olin poissa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kadut, että työnsit pois, mutta aiot pitää silti etäällä. Onko näin?
Lähemmäksi ei pääse.
Se johtuu omasta kettingistäsi. Se on sulle selvästi rakas. Hyväksyn sen toki, mutta en pidä väärien odotusten luomisesta.
Mä oon riuhtonut omat ketjuni rikki jo ajat sitten.
Aiempi magneettinen vetovoima vaan vaihtanut napaisuutta. Ikää on jo sen verran, että pettyä en enää halua.
Vika ei oo sussa.
Vierailija kirjoitti:
Kertomatta jättäminen ei ole valehtelua.
Riippuu vähän, mitä jättää kertomatta ja missä olosuhteissa.
Vierailija kirjoitti:
Kukaan ei ole halunnut kohdata itseäni oikeasti. En edes itse. Ei mulla ole oikein persoonaa.
Jokaisella on persoona. Itsetutkiskelun, havainnoimisen, peilaamisen kautta sen löytää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko kellari joku kaksimielinen jota en tajua
Taidan olla ensimmäinen kellaritar ja se oli mun vitsi siitä että monenlainen rooli kiinnostaa mutta jossain menee raja, en ala esimerkiksi orjaksi kellariin
Oon M joka asuu kellarissa oikeasti
Haluan N tänne
KissKiss
Tietääkseni mun kaivattu ei asu kellarissa hmm
Tuu rakkauden kohteekseni kellariin, kisskiss, asun eri paikassa kellarissa nykyään
Hei mies, sä olet taitava kirjoittaja. Kirjoita meidän tarina muistiin.
Kun oikein tarkkaan kuuntelee, eikä väen vängällä käy itsensä tielle, voi nähdä missä mennään. Muttei se kovin suosittua ole kun voi tehdä näin: päläläpälä, sormet korvissa.