Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3
Kommentit (87296)
Miehellä kuuluu olla tasaiset ja isot terhakat kassit. Ei toispuoleisesti roikkuvat vitjapallit. Kullin pitää olla suora ja ympärileikattu eikä päästään ruttuinen nahkakasa. Tekosyitä ei ole.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naisella kuuluu olla ⅰnnⅰɛ. Tekosyitä ei enää nykypäivänä ole.
Mikä se on?
outⅰɛ = naisen värkki joka näyttää pystyyn nostetulta hampurilaiselta jonka välistä tursuaa salaatinlehdet
ⅰnnⅰɛ = pelkkä sämpylä, täydellinen viiva
Ootko varma ettet oo homo? Jos kerran pelkkä viiva miellyttää niin onhan miehelläkin persvako.
:D
Mitä kaks pyllyä tekee metsässä? Vakoilee
Ihmisellä kuuluu olla lämpöinen sydän!
Mun kuuluis olla kaivatun peiton alla
Vierailija kirjoitti:
Se tosiasia on, etten mä voi enää koskaan laittaa sulle viestiä. Se katsottais jo häiriköinniksi viime viestisi jälkeen. Ei meistä tule koskaan enää ystäviä ja kohta tuskin tunnetaan.
Se tuntuu äärettömän pahalta, kun viimeiset reilu kaksi vuotta ollaan juteltu lähes päivittäin. Mut ei voi mitään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toivon, että tulet luokseni, yliluonnollisena itsenä, sellaisena kuin oikeasti olet.
Ei kukaan ole oikeasti mikään ihmeolento
Minäpä oon.
Komea, älykäs ja kiva. Miten voisin olla ajattelematta sua.
Vierailija kirjoitti:
Toivon, että tulet luokseni, yliluonnollisena itsenä, sellaisena kuin oikeasti olet.
Yliluonnollisia kykyjä ei ole.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei kukaan ole oikeasti mikään ihmeolento
Sinä olet luonut minut sisintäni myöten,
äitini kohdussa olet minut punonut.
Minä olen ihme, suuri ihme,
ja kiitän sinua siitä.
Ps. 139
(Ei ap)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Päivän eka viesti. Aavistelen että tarvit vielä aikaa. Olen ainakin osoittanut sulle että olen aika kärsivällinen luonne. Pitkäpinnainen. Mutta voisit silti jo antaa kuulua itestäs. Vai montako vuotta vielä pidetään etäisyyttä? 23 nähtiin viimeks.
Missä nähtiin ja kuinka kaukaa? :P
Nähtiin säännöllisesti siihen aikaan
Ooks K?
Oon R.
En ole K enkä R. Mikä ihme sua vaivaa kun sotkit toisten viestit??! Ap
Kuka oot? Etukirjain nimen?
En kukaan
Yhdysvaltalainen Amanda Foster laittoi instaan ultrakuvan raskaudestaan. Kuvassa näkyy selvästi piirtyvä käsi koskettamassa sikiötä. Hän oli rukoillut päivittäin, että Jumalan käsi olisi raskauden ja vauvan yllä. Postaukseen tulleissa kommenteissa useat naiset jakoivat samantyyppisen kuvan, joissa kaikissa näkyy käsi koskettamassa sikiötä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yliluonnollisia kykyjä ei ole.
Mulla on. -sivuilija
Henkimaailma on todellinen, ihan samoin kuin vaikka tuuli on todellinen, vaikka kukaan ei näe tuulta, näkee vain sen seuraukset. On hyvä ja paha henkimaailma, kannattaa aina valita se hyvä.
Vierailija kirjoitti:
Yhdysvaltalainen Amanda Foster laittoi instaan ultrakuvan raskaudestaan. Kuvassa näkyy selvästi piirtyvä käsi koskettamassa sikiötä. Hän oli rukoillut päivittäin, että Jumalan käsi olisi raskauden ja vauvan yllä. Postaukseen tulleissa kommenteissa useat naiset jakoivat samantyyppisen kuvan, joissa kaikissa näkyy käsi koskettamassa sikiötä.
Haluaisin tietää miten vl-puhujat selittää nämä hommat itselleen. ”Kyllä Me Silti Olemme Ainoita Oikein Uskovia.” #fundamentalismi
(Anteeksi.)
Ootko varma ettet oo homo? Jos kerran pelkkä viiva miellyttää niin onhan miehelläkin persvako.