Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3
Kommentit (86724)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Narupalloa? Minne?
Marraskuussa seuraavan kerran. 😁
Siihen saakka nautitaan lokakuusta alkaen, 4.10.26
Mitä nautitaan?
4.10.26 alkaen nautitaan narupallosta marraskuuhun pimeässä.
Näyttäisit tissit
Olit kaunis
No en. Katso netistä.
Kiitos kohteliaisuudesta.
Alaks mun naiseks?
Kuka kysyy?
Make.
Miehesi, tuleva, vai?
Olitko virolainen, aksentti puheessasi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Meinaatko et minä en kaipaa siltikin. Kyllä kaipaan. Mut pysy etäällä.
Sulla on suht vinoutunut kuvio. Kaipaat ihmistä, jonka haluat pysyvän etäällä. Pysytkö itse hänestä?
Kaipaan mut en vingu enää mitään. Ja pysynyt etäällä jo hyvän tovin. Onnistuu paremmin irtautuminen kun hän tekee samoin. Siinä mitään vinoutunutta ole. Aion päästä irti jja sillä siisti. En kaipaa täällä häntä. Enkä kaipaa häneen enää mitään kontaktia. Piste.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Meinaatko et minä en kaipaa siltikin. Kyllä kaipaan. Mut pysy etäällä.
Sulla on suht vinoutunut kuvio. Kaipaat ihmistä, jonka haluat pysyvän etäällä. Pysytkö itse hänestä?
Kaipaan mut en vingu enää mitään. Ja pysynyt etäällä jo hyvän tovin. Onnistuu paremmin irtautuminen kun hän tekee samoin. Siinä mitään vinoutunutta ole. Aion päästä irti jja sillä siisti. En kaipaa täällä häntä. Enkä kaipaa häneen enää mitään kontaktia. Piste.
Kenelle tää? Tos ei ollut kyl mitää tunnistetta? Ketä pitää vältellä? Sivusta eri.
Trollia pitää vältellä. Se yrittää nostattaa sanasotaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miks joku 54v mies edes alkaa panemaan naista jos ei pysy kovana? Mikä järki? Lerpat vois vetäytyä touhuista ja jättää seksin harrastamisen sellasille joilla seisoo. Yritä siinä turhautuneena saada kun mies yrittää pehmeellä lörtöllä lykkiä.
Hyi helvetti mikä tyyppi olet.Koskis tikullakaan.
Eikö naisella ole oikeus vaatia kovaa krpää seksin aikana? On. Orgasmin saantihan siinä ideana. Onhan miehilläkin oikeus vaatia tiukkaa bllua. Mitä lörtöllä tekee? Ei käy mun järkeen. Lykkii lykkii ja sit laukee ja kehuskelee hyväntuulisena miten hyvää teki. Ja ite ihmettelee et missäkohdin sen lörtön olis pitänyt tuntua hyvältä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
I💖J
Miau 😊
J itseasiassa tietää mihin eläimeen liitän hänet, eikä se ole kissa.
Joo, otin ja ihastuin voimakkaasti ja olen aika hämmentynyt.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miks joku 54v mies edes alkaa panemaan naista jos ei pysy kovana? Mikä järki? Lerpat vois vetäytyä touhuista ja jättää seksin harrastamisen sellasille joilla seisoo. Yritä siinä turhautuneena saada kun mies yrittää pehmeellä lörtöllä lykkiä.
Eikö naisella ole oikeus vaatia kovaa krpää seksin aikana? On. Orgasmin saantihan siinä ideana. Onhan miehilläkin oikeus vaatia tiukkaa bllua. Mitä lörtöllä tekee? Ei käy mun järkeen. Lykkii lykkii ja sit laukee ja kehuskelee hyväntuulisena miten hyvää teki. Ja ite ihmettelee et missäkohdin sen lörtön olis pitänyt tuntua hyvältä.
Jos nainen H+uoraa..
Ei seiso kun tietää että siellä on 20 muutakin käynyt hetki sitten ..
Moraali on joillakin vielä olemassa
Ei se järvi soutamalla kulu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Täällä on niin yksinkertaista sakkia, et en oo ikinä missään muualla nähny. Sori, et sanoin tän ääneen.
Et sanonut,vaan rustasit sen tontuille ja maahisille.
👾🧌🧑🎄
Voi että miten hienosti löysit nämä merkit.Aivan mahtavaa.Tosi reipas ja tomera olet.Mitä seuraavaksi askarrellaan?
Nuohan täällä on pyörineet.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos nainen H+uoraa..
Seliseli. Annatko saman selityksen joka naiselle? Taitaa olla tuo ajatus omaa harhaas? Ainahan jonkun jäljiltä p#net. Vai neitsytkö pitäis olla?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Narupalloa? Minne?
Marraskuussa seuraavan kerran. 😁
Siihen saakka nautitaan lokakuusta alkaen, 4.10.26
Mitä nautitaan?
4.10.26 alkaen nautitaan narupallosta marraskuuhun pimeässä.
Näyttäisit tissit
Olit kaunis
No en. Katso netistä.
Kiitos kohteliaisuudesta.
Alaks mun naiseks?
Kuka kysyy?
Make.
Make mene Esson baariin.
Vierailija kirjoitti:
Emilia on läski
Lopeta äitisi mollaaminen heti, poika!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos nainen H+uoraa..
Anteliaiden cope
Sama kuin prinssinakkien hokema "ei se koko vaan miten sitä käyttää" 😂🤏
Ei tosiasiat puhumalla muuksi muutu
Olet ihmeellinen. Asut minun päässäni. Se on iloni.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos nainen H+uoraa..
Anteliaiden cope
Sama kuin prinssinakkien hokema "ei se koko vaan miten sitä käyttää" 😂🤏
Ei tosiasiat puhumalla muuksi muutu
Nii, ja sitten jos ei anna ei miehen kannata edes yrittää kun ei saa. Kasvavaa jo aikuisiksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Emilia on läski
Kaikki läskit naiset ovat 🤢🤮🤮🤮🤮 hyi v++u en panis läski huo**a. Anoreksia on kaunista, pysyy naiset laihoina. Ja silarit sekä happo huulet näyttää pantavimmilta ja per*ei implantit anorektisella tytyllä 😍
Mitä pantavampi sen parempi. Millään muulla ei väliä naisessa.
Sellaset naisvihat sieltä, no katkeroittaahan se, kun ei kelpaa kenellekkään, enkä yhtään ihmettele.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Emilia on läski
Kaikki läskit naiset ovat 🤢🤮🤮🤮🤮 hyi v++u en panis läski huo**a. Anoreksia on kaunista, pysyy naiset laihoina. Ja silarit sekä happo huulet näyttää pantavimmilta ja per*ei implantit anorektisella tytyllä 😍
Panihan isukkisi äiteetäsikin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Emilia on läski
L*rttö l*rppa suuttui 😍😜 totuus joskus sattuu. Hengitä rauhassa
Voi että miten hienosti löysit nämä merkit.Aivan mahtavaa.Tosi reipas ja tomera olet.Mitä seuraavaksi askarrellaan?