Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3
Kommentit (86327)
Vierailija kirjoitti:
..hellä hali yöksi
Hali.
Vierailija kirjoitti:
Sun mustat leggarit oli ehkä parhaan näköiset pöksyt ikinä - tai siis sun muodot niissä.
Omin tän. Oon saanut kehuja muiltakin mustista leggareistani niin ehkä kaivattukin tykkää 😏
Vierailija kirjoitti:
Katsotko korista?
Sohvalta.
Vierailija kirjoitti:
Katsotko korista?
Kyllä.
Vierailija kirjoitti:
Sun mustat leggarit oli ehkä parhaan näköiset pöksyt ikinä - tai siis sun muodot niissä.
Oliko tiukat vai löysät lahkeensuut?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Millä tavalla vaikea?
Milläköhän? Hän ei edes kyseistä tätä. Ymmärtää varmasti olevansa itsekin oikea änkyrä.
Tuo änkyrä on aika kuvaava sana. Mutta onneksi änkyröistäkin tykätään. Toivon ainakin, että kaivattuni tykkää, vaikka vaikea olenkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Millä tavalla vaikea?
Milläköhän? Hän ei edes kyseistä tätä. Ymmärtää varmasti olevansa itsekin oikea änkyrä.
Tuo änkyrä on aika kuvaava sana. Mutta onneksi änkyröistäkin tykätään. Toivon ainakin, että kaivattuni tykkää, vaikka vaikea olenkin.
Mikä on änkyrä?
Kysyhän mukin pikkuotuksesta multa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Missä näit?
Koululla tietenkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Millä tavalla vaikea?
Mikä on änkyrä?
Paavo Väyrynen. sivus
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jänskättää huominen
Miksi?
Aina näitä jännittää uuden viikon alku.
Haluaisit että vihaisin, että olisi turvaton olo jne. En vihaa, ei ole. Lopeta ihan itsesi vuoksi.
Mä toivoisin, että mua ei enää jännittäis, niin vois olla hermoilematta töissä. Se kuluttaa ihan liikaa voimavaroja. 😕
Vierailija kirjoitti:
Haluaisit että vihaisin, että olisi turvaton olo jne. En vihaa, ei ole. Lopeta ihan itsesi vuoksi.
Kuka mitä häh?
Osa tullut rähisemään.