Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3
Kommentit (85180)
Vierailija kirjoitti:
Helpompaa kun molemmilla on omat asunnot tai vähintään joku kakkosasunto olemassa
Meillä on jo omat asunnot. Pitäisi enää olla se kakkosasunto.
Haluaisin kyllä jotain romanttisempaa kuin kähmintää Prisman sovituskopissa..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Helpompaa kun molemmilla on omat asunnot tai vähintään joku kakkosasunto olemassa
Meillä on jo omat asunnot. Pitäisi enää olla se kakkosasunto.
Ne on liian kaukana toisistaan
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Menisikö sulla järki mun sotkuisuuteen?
Riippuu sotkun mittakaavasta.
Menisi siis.
No, ei, mutta onhan noita ihmisiä, joilla on puoli metriä rompetta lattialla, likaisia ja kertakäyttöisiä astioita siellä täällä jne. Sellaiseen ois hiukan totuttelemista.
Ei olisi sotkua, sillä laittaisin sottapyttynaisen ojennukseen. Minun siivousstandardini olisi se, mikä talon tavan määrittää. My way or highway.
Leppoisa lauantai. Saisinpa viettää venetsialaisia sinun kanssasi.
Vierailija kirjoitti:
Tiku ja Taku nugetteina muuailmalla. TikTok. :0
Hei poistelija, tämä kuuluu samaan settiin. Se on se vaihtoehto. Google käyttöön. :D
En ole siisteysnatsi, koska en jaksa puunata koko ajan. Perussiisti riittää.
Vierailija kirjoitti:
Ei olisi sotkua, sillä laittaisin sottapyttynaisen ojennukseen. Minun siivousstandardini olisi se, mikä talon tavan määrittää. My way or highway.
Tervemenoa moottoritielle, prinssi
Vierailija kirjoitti:
Voin nähdä sen, sinut neitimäisesti huitomassa ympäriinsä.. naisen miettiessä että milloinkohan mahtaa sytyttää. Sanan kummassakaan mielessä.
Vierailija kirjoitti:
Sinulla olisi kova työ ojentaa minua. 😏
Sottapyttynainen
Vierailija kirjoitti:
Kähmintä on romantiikkaa.
Juu varmaan miehelle.
Hallittu kaaos sopii mulle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kähmintä on romantiikkaa.
Juu varmaan miehelle.
Olen nainen.
Odotan että täytät sen yhden lupauksen minkä lupasit mulle.
Mutta milloin? Vai odotanko turhaan?
Vierailija kirjoitti:
Odotan että täytät sen yhden lupauksen minkä lupasit mulle.
Mutta milloin? Vai odotanko turhaan?
Mikä se lupaus oli?
No tuskin kukaan voi väittää etteikö tämä nimenomainen meloni ole tätä väen vängällä kaipaillut. En näe muiden nimiä tuohon syöttöön täällä. Niinpä. Eihän se minun toki ole mutta sikäli mikäli toinen tietää (ymmärrettävän rajoitettu alue), näin voisi hyvinkin olla. Ja hei, joskus sitä onnistaa. Mitään siitä ei saa eikä jää mutta hiljenee ainakin.