Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3

Vierailija
10.11.2025 |

Kaipaan.

Kommentit (84936)

Vierailija
84761/84936 |
29.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olet niin taitava kirjoittamaan että olisi upeaa saada oikea kirje.

Keneltä?

Juuri sinun kaivatultasi.

Tuskin hän itseltään kirjettä odottaa.

Vierailija
84762/84936 |
29.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

No joo, ne mun ässät on toki monta kertaa parempia. En ole kertonut kaikkia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
84763/84936 |
29.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oli hauska kuulla miespuoliselta tutulta, joka oli jonkinlaisissa varastotöissä, miten Tinderissä on aivan mahdoton päästä juttelua pidemmälle ja käytännössä aina ghostaus, kun naiselle selvisi mitä hommia tekee. 

Varastomiehet tienaa hyvin ja ahtaajat.

Se on suhteellista. Lähihoitajaan verrattuna kyllä, mutta jos nuo Tinderissä hiljenevät on korkeasti koulutettuja ja hyvät duunit omaavia kaupunkilaisnaisia, niin ne tienaa helposti tuplat tai enemmän. 

Sivusta, asia ei varsinaisesti kiinnosta tai kosketa itseä mut tuli vaan mieleen nuista ahtaajien ja varastomiesten palkoista verrattuna joihinkin korkeasti koulutettujen kovapalkkasiin hommiin 

Toisaalta, jotkut korkeakoulutetut tienaavat vähemmän. Ei se aina ole tae kovasta palkasta.

Vierailija
84764/84936 |
29.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pariisi on niin geneerinen. Juuri sellainen mielikuvituksettomien, "elokuvissa ja mediassa on aina sanottu näin, joten näin se on" romanttinen paikka. Mikä siitä tekee romanttisen? Paljon mieluummin menen vaikka Sveitsiin tai Italian maaseudulle. 

Kysyit mikä Pariisista tekee romanttisen? Sitä ei voi kertoa, se tarvitsee kokea. Rakkauden kaupungin taika. 

Eiköhän ole jo aika lopettaa matkatoimiston iskilauseiden toistelu. Sinä pidät Pariisista ja se on ok, joku toinen ei. Sillä hyvä ja eteenpäin.

Entä jos kaivattusi rakastaa Pariisia ja haluaa sinne? 

Vierailija
84765/84936 |
29.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun piti pystyä käsitellä tämä ilman pettymystä, mutta oon mä vähän pettynyt. - luonnossa kyyhöttäjä

Olisit tullut viereen pötköttämään niin ei tarvitsisi yksin kyhjöttää luonnossa.

Vierailija
84766/84936 |
29.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Uskallan puhua kaikkien puolesta että oikea kirje taitavalta kirjoittajalta olisi upea.

Sitä voi sitten näyttää kavereille.

Vierailija
84767/84936 |
29.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olet niin taitava kirjoittamaan että olisi upeaa saada oikea kirje.

Keneltä?

Ihmiseltä joka tietää että osaat kirjoittaa 

Vierailija
84768/84936 |
29.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä yritin vain tutustua suhun jotenkin ja koit sen ärsyttämisenä. Harmi. 

Tää on eri. -kyyhöttäjä

Vierailija
84769/84936 |
29.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Uskallan puhua kaikkien puolesta että oikea kirje taitavalta kirjoittajalta olisi upea.

Ja kaverit katsoisi että onpa luuseri. Joku saa oikean kirjeen ja levittelee asian eteenpäin.

Vierailija
84770/84936 |
29.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pariisi on niin geneerinen. Juuri sellainen mielikuvituksettomien, "elokuvissa ja mediassa on aina sanottu näin, joten näin se on" romanttinen paikka. Mikä siitä tekee romanttisen? Paljon mieluummin menen vaikka Sveitsiin tai Italian maaseudulle. 

Kysyit mikä Pariisista tekee romanttisen? Sitä ei voi kertoa, se tarvitsee kokea. Rakkauden kaupungin taika. 

Eiköhän ole jo aika lopettaa matkatoimiston iskilauseiden toistelu. Sinä pidät Pariisista ja se on ok, joku toinen ei. Sillä hyvä ja eteenpäin.

Kuka tätä nyt jankkaa. Mä muutan sinne sit isona, ja jos totta puhutaan olisi ihana jonain päivänä olla siellä romanttisissa merkeissä. Mut lopetetaan tää ettei kela jää soimaan. sivu

Vierailija
84771/84936 |
29.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä teen kaivattuni eteen: 

Pitäisikö ottaa vaan kädestä kiinni ja viedä Pariisiin. Eikö se ole rakkauden kaupunki? 

Oma vaimo kannattaa viedä, siellä seksikin maistuu paremmalta.  

Eikö se ole vaimo, jota sydän rakastaa? Jos olet ottanut muunlainen vaimon, se on oma virhe. Iso virhe. 

Tämä yksinkertaisuus oksettaa! Eri

Tai sitten oikeutta itsellesi muiden ihmisten hyväksikäytön ja avioliiton hyötysuhteena. 

Vierailija
84772/84936 |
29.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomessa on paljon pienituloisia korkeakoulutettuja ja veikkaan, että suurin osa heistä on naisia, koska naiset hakeutuvat humanistisille, yhteiskunnallisille ja taiteellisille aloille.

Vierailija
84773/84936 |
29.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja kaverit katsoisi että onpa luuseri. Joku saa oikean kirjeen ja levittelee asian eteenpäin.

Mistä sen voi tietää, kun viesteistäkin voi kertoa kolmansille osapuolille? Kuka uskaltaa avata sydämensä, kun ei tiedä, mihin paperi päätyy?

Vierailija
84774/84936 |
29.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suomessa on paljon pienituloisia korkeakoulutettuja ja veikkaan, että suurin osa heistä on naisia, koska naiset hakeutuvat humanistisille, yhteiskunnallisille ja taiteellisille aloille.

Mun naisyhteiskuntatieteilijäystävät tienaavat 4500-8000. Ihan ok minusta, ei kuulosta ainakaan aivan pienituloisilta.

Vierailija
84775/84936 |
29.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oon niin cute girl and toxic ettet voi vastustaa mua koskaan.

Ei mä.

Mää olen. 

Et ole edes tyttö

Kaikki tykkää söpöistä, myrkyllisistä tytöistä/naisista. Miehet ainakin. Vähän kun heittää huumoria jonkun naisen kustannuksella niin kyllä miehet tykkää ja saan ylistystä hyvästä huumorista.

White trash-piireissä tuollainen voi olla kuumaa kamaa. Muissa piireissä hillitty, hallittu käytös kiinnostaa miehiä enemmän. Jos nainen on tutkinut itseään ja kipukohtiaan, ei tarvitse kiukutella tai manipuloida. Sivu 

Pudottaisin epäröimättä elämästäni ihmisen joka päästäisi suustaan tuon wt:n.

Enkä hänkään ei erityisesti jäisi kaipaamaan wt-seuraa?

Miten määrittelet wt:n? Mikä sinusta tekee paremman? Ihmisenä luokittelijat vaikuttaa yleensä aika yksinkertaisilta, niin en niitä halua elämääni.

Triggeröidyit, joten tuskin olet akateeminen, sinulla on tatuointeja ja blondatut hiukset. Kiroilet. Sanot tiukasti ja todennäköisesti huutamalla mielipiteesi, koska sinulla on oikeus. Lapsillesi todennäköisesti jokin nepsy-diagnoosi. Vóila! 

Tatuoinnit osu, mut kaikki muu väärin. :)

Se riittää. Sivusta

Vierailija
84776/84936 |
29.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

"21 tapaa pilata avioliitto" 😂

Vierailija
84777/84936 |
29.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on sua ikävä. Voitaispa vielä selvittää mitä meidän välillä oli. nn

Vierailija
84778/84936 |
29.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ehkä hän ei osaa ottaa huomioon kuin oman tahtonsa. Ei välitä siitä että se kaivattu haluaa Pariisiin? Tunne kaivattiin on selvästi teeskentelyä. Narsismin piirre.

Vierailija
84779/84936 |
29.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

💝💝💝💝💝🔥🧡💘💘💘💘

Vierailija
84780/84936 |
29.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Väärien ihmisten lähestyminen on kyllä aika raskasta. Tulee sellainen fiilis että mitä sä oikein kuvittelet että meillä olisi yhteistä. En tiedä tuleeko muille näistä hampuuseja koskaan vastaan vai vedänkö puoleeni. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yhdeksän viisi