Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3
Kommentit (84936)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Menestyminen ja sitä myöden varakkuus on helvetin kiihottavaa. Miksi sitä ei saisi sanoa.
Miten itse olet menestynyt? Oletko itse tavoitellut päämääriäsi vai onko päämääräsi mennä aina siivellä?
Monellakin tavoin. Sitä en sinulle ala tässä erittelemään. Mikä sinua riipaisee että kostun pärjäävistä, itsevarmoista, menestyvistä ja jopa varakkaista miehistä. Ehkä siksi että heissä on jotain extraa, enkä tyydy muuhun. He ovat tehneet jotain eri tavoin kuin se mies joka ei ole tuossa tilanteessa, se extra on korvien välissä. Pidä säkin oma linjasi ja nauti.
Wt:t käyttää sanaa kostun.
Mussa kai asuu pieni wt sisällä. Tykkään kyllä hieman kovemmistakin otteista, ehkä se on siinä ;)
Vierailija kirjoitti:
Varför Paris, vi har ju Åbo sanoi sivistyneistö 1800-luvulla.
Pariisi on Pariisi, lumoava 💖. Turussa voitte viettää erilaisia hetkiä yhdessä. Turku on upea Jokiranta kaupunki, jossa on syksyllä ihana kulkea käsikädessä, paljon nähtävää.
Mä yritin vain tutustua suhun jotenkin ja koit sen ärsyttämisenä. Harmi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oon niin cute girl and toxic ettet voi vastustaa mua koskaan.
Ei mä.
Mää olen.
Et ole edes tyttö
Kaikki tykkää söpöistä, myrkyllisistä tytöistä/naisista. Miehet ainakin. Vähän kun heittää huumoria jonkun naisen kustannuksella niin kyllä miehet tykkää ja saan ylistystä hyvästä huumorista.
White trash-piireissä tuollainen voi olla kuumaa kamaa. Muissa piireissä hillitty, hallittu käytös kiinnostaa miehiä enemmän. Jos nainen on tutkinut itseään ja kipukohtiaan, ei tarvitse kiukutella tai manipuloida. Sivu
Pudottaisin epäröimättä elämästäni ihmisen joka päästäisi suustaan tuon wt:n.
Enkä hänkään ei erityisesti jäisi kaipaamaan wt-seuraa?
Miten määrittelet wt:n? Mikä sinusta tekee paremman? Ihmisenä luokittelijat vaikuttaa yleensä aika yksinkertaisilta, niin en niitä halua elämääni.
Triggeröidyit, joten tuskin olet akateeminen, sinulla on tatuointeja ja blondatut hiukset. Kiroilet. Sanot tiukasti ja todennäköisesti huutamalla mielipiteesi, koska sinulla on oikeus. Lapsillesi todennäköisesti jokin nepsy-diagnoosi. Vóila!
Lapsi tuo leivän tullessaan. Ennenkin lähdettiin nollista, suurin osa lähti.
Toivottavasti se olet sinä joka tuota käyttää, en ole kuullu sitä irl, mutta odotan sitä hetkeä, kun se on kerrasta ohi.
Kaipaan rakkautta, kaipaan sinua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei mä.
Mää olen.
Et ole edes tyttö
Kaikki tykkää söpöistä, myrkyllisistä tytöistä/naisista. Miehet ainakin. Vähän kun heittää huumoria jonkun naisen kustannuksella niin kyllä miehet tykkää ja saan ylistystä hyvästä huumorista.
White trash-piireissä tuollainen voi olla kuumaa kamaa. Muissa piireissä hillitty, hallittu käytös kiinnostaa miehiä enemmän. Jos nainen on tutkinut itseään ja kipukohtiaan, ei tarvitse kiukutella tai manipuloida. Sivu
Miten määrittelet wt:n? Mikä sinusta tekee paremman? Ihmisenä luokittelijat vaikuttaa yleensä aika yksinkertaisilta, niin en niitä halua elämääni.
Triggeröidyit, joten tuskin olet akateeminen, sinulla on tatuointeja ja blondatut hiukset. Kiroilet. Sanot tiukasti ja todennäköisesti huutamalla mielipiteesi, koska sinulla on oikeus. Lapsillesi todennäköisesti jokin nepsy-diagnoosi. Vóila!
Tatuoinnit osu, mut kaikki muu väärin. :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaikki muu voi häipyä mutta rakkaus Pariisiin ei. sivu
Hyi helvetti mikä klisee. Romanttisuutta on juuri siellä missä kaksi sydäntä on.
Ei. Kun ne kaksi sydäntä kulkevat rinnakkain Pariisissa, se on kuin taikaa. Etkö halua viedä rakastaisi tuohon kauniiseen kaupunkiin, jonne hän haluaa päästä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oli hauska kuulla miespuoliselta tutulta, joka oli jonkinlaisissa varastotöissä, miten Tinderissä on aivan mahdoton päästä juttelua pidemmälle ja käytännössä aina ghostaus, kun naiselle selvisi mitä hommia tekee.
Varastomiehet tienaa hyvin ja ahtaajat.
Se on suhteellista. Lähihoitajaan verrattuna kyllä, mutta jos nuo Tinderissä hiljenevät on korkeasti koulutettuja ja hyvät duunit omaavia kaupunkilaisnaisia, niin ne tienaa helposti tuplat tai enemmän.
Sivusta, asia ei varsinaisesti kiinnosta tai kosketa itseä mut tuli vaan mieleen nuista ahtaajien ja varastomiesten palkoista verrattuna joihinkin korkeasti koulutettujen kovapalkkasiin hommiin
Vierailija kirjoitti:
Olet niin taitava kirjoittamaan että olisi upeaa saada oikea kirje.
Keneltä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei mä.
Mää olen.
Et ole edes tyttö
Tatuoinnit osu, mut kaikki muu väärin. :)
Tatuointi on yhtä kuin wt. sivu
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Päivänselvää että nuoret naiset etsivät elatuskykyistä sekä myös älyllisesti tasoistaan miestä, eikä varastoJorma ole ykkönen listalla.
En hetkeäkään miettinyt varallisuutta, kun olin nuori. Päinvastoin kauhistutti rahan perässä juoksevat. Kukin etsii sitä, mitä arvostaa.
Nuorena sitä on vähän hölmö.
Jos hölmöyttä on sinusta tehdä valintoja sydämellään, olkoon vain. Valitse sinä vain ihminen, jolla on rahaa mutta josta et tykkää. Sama logiikka käänteisenä.
Nuorta neuvoisin valitsemaan ihmisen jossa on ihan kaikki. Perheen perustaminen jos mielessä. Se on sen verran iso juttu ettei kannata romantisoida liikaa. Vanhempana voi sitten heilastella tyhjätaskua
Yleensä hedelmällisimmässä perheenperustamisiässä molemmat ovat vielä tyhjätaskuja ja yhdessä rakennetaan myös taloutta. Se on aivan hyvä lähtökohta. Miksi nyt pitää jankata rahasta kaipauspalstalla, jossa kuitenkin ihmisiä kaipaillaan. Eri
Mun piti pystyä käsitellä tämä ilman pettymystä, mutta oon mä vähän pettynyt. - luonnossa kyyhöttäjä
Vierailija kirjoitti:
Mä yritin vain tutustua suhun jotenkin ja koit sen ärsyttämisenä. Harmi.
Enkä kokenut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pariisi on niin geneerinen. Juuri sellainen mielikuvituksettomien, "elokuvissa ja mediassa on aina sanottu näin, joten näin se on" romanttinen paikka. Mikä siitä tekee romanttisen? Paljon mieluummin menen vaikka Sveitsiin tai Italian maaseudulle.
Kysyit mikä Pariisista tekee romanttisen? Sitä ei voi kertoa, se tarvitsee kokea. Rakkauden kaupungin taika.
Eiköhän ole jo aika lopettaa matkatoimiston iskilauseiden toistelu. Sinä pidät Pariisista ja se on ok, joku toinen ei. Sillä hyvä ja eteenpäin.
Aika moni täällä pitää, lopeta juontaminen. eri
Joo, mutta ei kuulu tänne. Etenkään asian toistelu. Saat tykätä Pariisista. Monta kaupunkia on näkemättä, mutta Pariisin edelle aivan heittämällä Brügge, Lugano, Zürich, San Sebastian ja Firenze. Kuvien perusteella Ljubljana ja Praha, vaikka en ole käynyt niissä.
Praha on hieno.
Mutta ehkä hän tykkää juuri Pariisista?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olet niin taitava kirjoittamaan että olisi upeaa saada oikea kirje.
Keneltä?
Juuri sinun kaivatultasi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Päivänselvää että nuoret naiset etsivät elatuskykyistä sekä myös älyllisesti tasoistaan miestä, eikä varastoJorma ole ykkönen listalla.
En hetkeäkään miettinyt varallisuutta, kun olin nuori. Päinvastoin kauhistutti rahan perässä juoksevat. Kukin etsii sitä, mitä arvostaa.
Nuorena sitä on vähän hölmö.
Jotkut ovat sitä jopa vielä vanhoinakin -sivusta
Uskallan puhua kaikkien puolesta että oikea kirje taitavalta kirjoittajalta olisi upea.
Sinähän teet kuin teet ja joku päivä annat täsmälleen samat neuvot itse ;)