Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3

Vierailija
10.11.2025 |

Kaipaan.

Kommentit (84936)

Vierailija
84721/84936 |
29.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oon niin cute girl and toxic ettet voi vastustaa mua koskaan.

Ei mä.

Mää olen. 

Et ole edes tyttö

Kaikki tykkää söpöistä, myrkyllisistä tytöistä/naisista. Miehet ainakin. Vähän kun heittää huumoria jonkun naisen kustannuksella niin kyllä miehet tykkää ja saan ylistystä hyvästä huumorista.

White trash-piireissä tuollainen voi olla kuumaa kamaa. Muissa piireissä hillitty, hallittu käytös kiinnostaa miehiä enemmän. Jos nainen on tutkinut itseään ja kipukohtiaan, ei tarvitse kiukutella tai manipuloida. Sivu 

Pudottaisin epäröimättä elämästäni ihmisen joka päästäisi suustaan tuon wt:n.

Olisko sun kuitenkin helpompaa vaan sivistää itseäsi, siis lakata olemasta wt? 

EI odotan jo hetkeä että kuulen irl, jonkun tuttuni käyttävän tuota. Pidän aina sanani.

Vierailija
84722/84936 |
29.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei mä.

Mää olen. 

Et ole edes tyttö

Kaikki tykkää söpöistä, myrkyllisistä tytöistä/naisista. Miehet ainakin. Vähän kun heittää huumoria jonkun naisen kustannuksella niin kyllä miehet tykkää ja saan ylistystä hyvästä huumorista.

White trash-piireissä tuollainen voi olla kuumaa kamaa. Muissa piireissä hillitty, hallittu käytös kiinnostaa miehiä enemmän. Jos nainen on tutkinut itseään ja kipukohtiaan, ei tarvitse kiukutella tai manipuloida. Sivu 

Enkä hänkään ei erityisesti jäisi kaipaamaan wt-seuraa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
84723/84936 |
29.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Menestyminen ja sitä myöden varakkuus on helvetin kiihottavaa. Miksi sitä ei saisi sanoa. 

Miten itse olet menestynyt? Oletko itse tavoitellut päämääriäsi vai onko päämääräsi mennä aina siivellä?

Monellakin tavoin. Sitä en sinulle ala tässä erittelemään. Mikä sinua riipaisee että kostun pärjäävistä, itsevarmoista, menestyvistä ja jopa varakkaista miehistä. Ehkä siksi että heissä on jotain extraa, enkä tyydy muuhun. He ovat tehneet jotain eri tavoin kuin se mies joka ei ole tuossa tilanteessa, se extra on korvien välissä. Pidä säkin oma linjasi ja nauti. 

Vierailija
84724/84936 |
29.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Varför Paris, vi har ju Åbo sanoi sivistyneistö 1800-luvulla.

Sivistyneet olivat kyllä Pariisissa tuolloinkin. 

Näin, ja voisiko sanoa nimenomaan silloin. 

Vierailija
84725/84936 |
29.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Menestyminen ja sitä myöden varakkuus on helvetin kiihottavaa. Miksi sitä ei saisi sanoa. 

Miten itse olet menestynyt? Oletko itse tavoitellut päämääriäsi vai onko päämääräsi mennä aina siivellä?

Monellakin tavoin. Sitä en sinulle ala tässä erittelemään. Mikä sinua riipaisee että kostun pärjäävistä, itsevarmoista, menestyvistä ja jopa varakkaista miehistä. Ehkä siksi että heissä on jotain extraa, enkä tyydy muuhun. He ovat tehneet jotain eri tavoin kuin se mies joka ei ole tuossa tilanteessa, se extra on korvien välissä. Pidä säkin oma linjasi ja nauti. 

Niin, vaatii tietynlaista itsekkyyttä ja röyhkeyttä, ehkä jopa suhmurointia. 

Vierailija
84726/84936 |
29.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pariisi on niin geneerinen. Juuri sellainen mielikuvituksettomien, "elokuvissa ja mediassa on aina sanottu näin, joten näin se on" romanttinen paikka. Mikä siitä tekee romanttisen? Paljon mieluummin menen vaikka Sveitsiin tai Italian maaseudulle. 

Kysyit mikä Pariisista tekee romanttisen? Sitä ei voi kertoa, se tarvitsee kokea. Rakkauden kaupungin taika. 

Pyh.Kaikki on kiinni omasta päästä.Aivan kuin eläisitte lukemaanne kirjaa tai elokuvaa ja pyrkisitte samaan fiilikseen.Romanttisuuden saa puhkeamaan vaikka niin ankeassa Kouvolassa, kun teet asioita sen eteen.

Mut et sä vie rakastasi lemmen lomalle Kouvolaan ellet halua näyttää henkistä keskisormea

Pieni koettelemus on hyväksi.Jos kestää Kouvolan voi jättää loppuelämän😁

Vierailija
84727/84936 |
29.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Päivänselvää että nuoret naiset etsivät elatuskykyistä sekä myös älyllisesti tasoistaan miestä, eikä varastoJorma ole ykkönen listalla. 

En hetkeäkään miettinyt varallisuutta, kun olin nuori. Päinvastoin kauhistutti rahan perässä juoksevat. Kukin etsii sitä, mitä arvostaa.

Nuorena sitä on vähän hölmö.

Jos hölmöyttä on sinusta tehdä valintoja sydämellään, olkoon vain. Valitse sinä vain ihminen, jolla on rahaa mutta josta et tykkää. Sama logiikka käänteisenä.

Vierailija
84728/84936 |
29.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En hauku ketään. 

Mitään muuta teekkään.

Vierailija
84729/84936 |
29.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rohkenen väittää, kun tosielämästä puhutaan, ihminen voi ihastua tai rakastua ihmiseen, ammatista huolimatta. Ongelma on siinä, että harvemmin joku kylmälaiteasentaja ns. luonnollisesti tulee kontaktiin jonkun lakinaisen (nämä esimerkkejä, eivät liity kaipuuseeni mitenkään) kanssa niin, että voisivat oikeasti tutustua. Sitten tietysti, vaikka tutustuisivat, on kaikenlainen lähipiirin paine jne. Etenkin jos toinen on "paremmasta" suvusta. 

Jos taipuu lähipiirin paineen alla, ei ansaitse rakkautta.

Vierailija
84730/84936 |
29.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei mä.

Mää olen. 

Et ole edes tyttö

Enkä hänkään ei erityisesti jäisi kaipaamaan wt-seuraa?

Miten määrittelet wt:n? Mikä sinusta tekee paremman? Ihmisenä luokittelijat vaikuttaa yleensä aika yksinkertaisilta, niin en niitä halua elämääni.

Vierailija
84731/84936 |
29.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaikki on niin fifty fifty. Puolensa ja puolensa. En jaksa enää.

Ja päädyt aina vanhaan rakkauteen. 🤷🏽‍

Vierailija
84732/84936 |
29.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Päivänselvää että nuoret naiset etsivät elatuskykyistä sekä myös älyllisesti tasoistaan miestä, eikä varastoJorma ole ykkönen listalla. 

En hetkeäkään miettinyt varallisuutta, kun olin nuori. Päinvastoin kauhistutti rahan perässä juoksevat. Kukin etsii sitä, mitä arvostaa.

Jos hölmöyttä on sinusta tehdä valintoja sydämellään, olkoon vain. Valitse sinä vain ihminen, jolla on rahaa mutta josta et tykkää. Sama logiikka käänteisenä.

Nuorta neuvoisin valitsemaan ihmisen jossa on ihan kaikki. Perheen perustaminen jos mielessä. Se on sen verran iso juttu ettei kannata romantisoida liikaa. Vanhempana voi sitten heilastella tyhjätaskua

Vierailija
84733/84936 |
29.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Wt:t käyttää sanaa kostun.

Vierailija
84734/84936 |
29.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

🤎👩‍🏫💞👨🏼‍🏫💙

Vierailija
84735/84936 |
29.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Me ollaan puhuttu niin paljon rivien välistä että tuntuisi oudolta puhua suoraan

Kaikkeen tottuu

Jollain tavalla olen alkanut pitämään juuri meidän epäsuorasta tyylistä

Molempia tarvitsee

Tää palsta on tunteiden tekohengitystä. Järkevää vai ei... 

sivu

Vierailija
84736/84936 |
29.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Varför Paris, vi har ju Åbo sanoi sivistyneistö 1800-luvulla.

Olisi kyllä ilo viedä eräs ihana Turkuun pienelle viikonloppulomalle joskus. sivus

Vierailija
84737/84936 |
29.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nuorta neuvoisin valitsemaan ihmisen jossa on ihan kaikki. Perheen perustaminen jos mielessä. Se on sen verran iso juttu ettei kannata romantisoida liikaa. Vanhempana voi sitten heilastella tyhjätaskua

En ota elämänohjeita vastaan kaipausketjuun jumiutuneilta tädeiltä, kiitos vain. En halua päätyä samaan jamaan.

Vierailija
84738/84936 |
29.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rohkenen väittää, kun tosielämästä puhutaan, ihminen voi ihastua tai rakastua ihmiseen, ammatista huolimatta. Ongelma on siinä, että harvemmin joku kylmälaiteasentaja ns. luonnollisesti tulee kontaktiin jonkun lakinaisen (nämä esimerkkejä, eivät liity kaipuuseeni mitenkään) kanssa niin, että voisivat oikeasti tutustua. Sitten tietysti, vaikka tutustuisivat, on kaikenlainen lähipiirin paine jne. Etenkin jos toinen on "paremmasta" suvusta. 

Siis ihan vaa kaverin puolesta kirjoitan vähän huvittuneena näistä viesteistä, että lakinainen kaverini veti kyllä jo aikoinaan niin hyvät pohjat näissä asioissa että hänen suku tuskin hätkähtää mitään enää kun shokkireaktiosta muinoin toipuivat 😅

Mutta jos nyt siis itse asiaan lisätään hiukan tarkkuutta niin joskus joku fiksu henkilö kysyi että onko suku akateemisia vai yrittäjiä. Se on minusta tosi hyvä tapa ymmärtää asioita. Sen lakinaisen sukukin voi olla jotain menestyneitä kylmälaiteasentajia niin onko nuo nyt niin kaukana edes.

Vierailija
84739/84936 |
29.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suhmurointikommentti sivusta

Vierailija
84740/84936 |
29.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Me ollaan puhuttu niin paljon rivien välistä että tuntuisi oudolta puhua suoraan

Kaikkeen tottuu

Jollain tavalla olen alkanut pitämään juuri meidän epäsuorasta tyylistä

Molempia tarvitsee

Tää palsta on tunteiden tekohengitystä. Järkevää vai ei... 

sivu

Paremmin tää toimii niiden tappamiseen ja ihmisvihan kasvattamiseen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kolme kuusi