Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3
Kommentit (83490)
Aivan, nyt oivalsin ajankohdankin.
Vierailija kirjoitti:
Olkaa kiitollisia, jos teillä on terveyttä ja toimintakykyä.
Tää
Urkitkohan vieläkin asioita.
Mitäs ne oli ne jodelin kaipuu kanavat
No niin, eipä seota nyt siellä. Pitääkö tulla hellästi läpsimään poskelle tai viemään viileään suihkuun.
Vierailija kirjoitti:
Auvoa.
Onnea tai ihanuutta?
Vierailija kirjoitti:
Miten löytää ihmisen jonka nimeä ei tiedä? Eikä ammattia, asuinpaikkaa tai muutakaan. Tapahtumat joissa törmättiin ja juteltiin eivät ole toistuvia eivätkä liity mihinkään tiettyyn alaan, harrastukseen tms. Yllättävän tilanteen takia yhteystiedot jäivät vaihtamatta.
Onko nykyään mitään sellaisia "etsin sinua" -sivustoja joita ihmiset yleisesti seuraisivat?
Kyllähän porukka kuulemma välillä laittaa niihin puskaradio facebook ryhmiin, että "nähtiin kassajonossa, ilma oli sähköä täynnä, kun katsoin sinun lappaavan pakastepizzoja ja kuparia hihnalle, löytyisikö mahdollisesti täältä" jne. viestejä. Ei mitään tietoa onko kukaan koskaan löytynyt, tai jos on, oliko etsivä niin sanotusti mieluisa.
Vierailija kirjoitti:
Mulla on sellainen tunne että ensi kesä on meidän.
Meidän on siis aika tehdä niitä kuuluisia liikkuja!
Lohduttaa ajatella, että joku muu välittää, vaikket se olekaan sinä.
Enkeli on siinä vierelläsi silloin, kun kukaan muu ei kuule sinua. Silloin hän ojentaa auttavan kätensä ja lohduttaa.
Älä sekoa. Tarvin nyt yhden järkevän ihmisen ja valintani kohdistuu sinuun. Kiellän sekoamisen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
L. 😘 T.
Minä rakastan sinua sydämeni pohjasta. Olet mulle maailman tärkein enkä pysty elämään ilman sinua. Rakastan sinua niin paljon rakkaani.
Tällainen viesti wa tms.
Vierailija kirjoitti:
Olisi hauska ihan vaan piristykseksi nähdä taas välillä erästä jonkin verran itseäni vanhempaa kaunista naista.
Sitten vaan äkkiä tänne.😁
Vierailija kirjoitti:
Möhömahainen karvanaama🤮🤮🤮
Kumpi etoo enemmän, maha vai naamakarvat?
Vierailija kirjoitti:
Älä sekoa. Tarvin nyt yhden järkevän ihmisen ja valintani kohdistuu sinuun. Kiellän sekoamisen.
Ja salassa, mutta vapaa ajalla ei sit yhteyksiä jos joku kysyy
No juuhan pomppas! :0