Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3
Kommentit (82721)
Keräilisin kaivatun pusuja…
Vierailija kirjoitti:
Minun 31-tavuiset runot (~tankat) ovat itse kirjoitettuja, aina. Tekoälyllä ei ole sielun elämää --- siltä ei saa inhimillistä kokemusta. Se näyttäytyy täydellisenä, mutta sen heikkous on tunteiden puute --- aistien puute. Ja tunteista ja arvostelmistahan me ihmiset jaksamme ilmaista itseämme alvariinsa. Siitä mitä aistimme.
AI on 100% sydämetön ja sieluton. Sellaiseksi saattaa muuttua ihminenkin, kun viettää aikaa sen kanssa. Katoaa inhimillisyys, ainutlaatuisuus, luovuus, kauneus, herkkyys, kyky koskettaa ja luoda lämpimiä kontakteja muihin ihmisiin. Täälläkin siitä esimerkkejä näkyy.
Vierailija kirjoitti:
Sä annat koko ajan sen kuvan että haluat vaan pysytellä mahdollisimman kaukana ja etäällä; kiireesi, työsi, lapsesi, harrastuksesi, muu toiminta täyttävät päiväsi ja kalenterisi, et halua olla missään tekemisissä irl, saati et edes viestiä. Saan myös sen käsityksen että haaveenasi on aivan erilainen ihminen kuin itse olen.
Miten sä oikeasti luulet, että mitä ajattelen?
Kysyn vaan ja tämä eräälle.
Ehkä tuosta käytöksestä voi vetää johtopäätökset.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Viehättävä nainen😍 Prisman kahviossa moikattiin.
Monikin on moikannut viehättävää naista Prisman kahviossa. Mistä hän tunnistaa sinut?
Mitä väliä? Ei ne viehättävät naiset tässä ketjussa ole 😅
Ollaanpa, puhu sää vaan omasta puolestas.
Pitäisiköhän minun omia toi kirjaimilla oleva sinun kirjoittamana? Se olisi helpoin tie ulos tästä, kun en oikein pidä mustasukkaisuudesta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ulkopuolelta kommentoin että kuulostaa kovin itsekkäältä suunnitella rauhassa eroa oman aikataulun mukaan ja sitten vielä lällättää päälle että jos ei tuo aikataulu sovi niin ei sitte. En halua sellaista joka ei halua juuri minua jne. Naurettavaa, ei tuo voi olla aikuinen. sivusta.
Mitä vattua just luin? Kenenkäs aikataulun mukaan ero pitää suunnitella ja toteuttaa, ellei oman?
Ihan vaan vinkkinä näin sivusta, että osa meistä eroaa ensin ja vasta sitten alkaa etsiä uutta.
Ai se etsitään. Sattui vaan tulemaan vastaan ilman mitään etsintää. Ja minä olen vielä hankala ihminen sen suhteen että en koe tunteita tuosta vaan. Nuorena mietin mitääkö lähteä nunnaluostariin kun kukaan ei kiinnosta. Mulle kaikki on olleet epäkiinnostavia. Kokeilin sitten tapailua, mutta mitä mieltä kun epäkiinnostavan kanssa läheisyys ei tuntunut hyvälle ja pahimmillaan seksi sai voimaan pahoin. Sivusta.
Täällä on näitä jotain hassukkeita, jotka luulevat tätä ketjua deittipalstaksi ja että täällä ihmiset etsivät itselleen seuraa tuntemattomista. Sivusta.
Niinpä, OTSIKKO ON SELKEÄ JA SULKEE POIS TYHJÄNPÄIVÄISET HÖPÖTYKSET!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Monikin on moikannut viehättävää naista Prisman kahviossa. Mistä hän tunnistaa sinut?
En naisista niin tiedä, mutta tässä ketjussa käy kyllä yllättävän moni komea ja tosi ihana mies, niin tuolla otannalla päättelen että tää on varmaan täynnä myös viehättäviä naisia. Sivusta
Mistä sä kenenkään tässä ketjussa käyvän komeudessaan tiedät?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ulkopuolelta kommentoin että kuulostaa kovin itsekkäältä suunnitella rauhassa eroa oman aikataulun mukaan ja sitten vielä lällättää päälle että jos ei tuo aikataulu sovi niin ei sitte. En halua sellaista joka ei halua juuri minua jne. Naurettavaa, ei tuo voi olla aikuinen. sivusta.
Mitä vattua just luin? Kenenkäs aikataulun mukaan ero pitää suunnitella ja toteuttaa, ellei oman?
Niin. Ymmärrä kokonaisuus ts. Lue koko viesti, äläkä takerru yhteen asiaan. Yhden asian ihmisille mahtuu kaaliin vain yksi asia kerrallaan, jonka hän irrottaa kokonaisuudesta ja alkaa järjetön jankkaus.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan vaan vinkkinä näin sivusta, että osa meistä eroaa ensin ja vasta sitten alkaa etsiä uutta.
Ai se etsitään. Sattui vaan tulemaan vastaan ilman mitään etsintää. Ja minä olen vielä hankala ihminen sen suhteen että en koe tunteita tuosta vaan. Nuorena mietin mitääkö lähteä nunnaluostariin kun kukaan ei kiinnosta. Mulle kaikki on olleet epäkiinnostavia. Kokeilin sitten tapailua, mutta mitä mieltä kun epäkiinnostavan kanssa läheisyys ei tuntunut hyvälle ja pahimmillaan seksi sai voimaan pahoin. Sivusta.
Täällä on näitä jotain hassukkeita, jotka luulevat tätä ketjua deittipalstaksi ja että täällä ihmiset etsivät itselleen seuraa tuntemattomista. Sivusta.
Hae Sanomalle töihin, niin saat nopeammin poistettuu turhaksi kokemasi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En naisista niin tiedä, mutta tässä ketjussa käy kyllä yllättävän moni komea ja tosi ihana mies, niin tuolla otannalla päättelen että tää on varmaan täynnä myös viehättäviä naisia. Sivusta
Jos komeus katselee sitä peilistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minulle sanotaan jatkuvasti että olisin komea, mutta peilistä en sitä näe. Pelkkää valetta kaikki.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hae Sanomalle töihin, niin saat nopeammin poistettuu turhaksi kokemasi.
Antaa olla, sä et nyt vaan ymmärtänny!
Ihana olit, kun muistit reissun aikana. Voisit reissata mun syliin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oikein useamman miehen voimin?
"mutta tässä ketjussa käy kyllä yllättävän moni komea ja tosi ihana mies"
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oon mä täällä. 😊😃
olet vaan matkija
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Et vastannut kysymykseen, vaan tuo on ohislätinää.
No, jos terveet moraaliperiaatteet on ohislätinää niin onnea vaan prosessissa.
Ovat, koska moraaliperiaatteesi eivät mitenkään liity puheena olleeseen.
Jos keskustelu koskee vaikkapa uusien kiinnitettyjen pullonkorkkien käsittelyä arjessa, niin sun moraaliattentaatti ja väkevä julistuksesi tappamisen pahuudesta on ohislätinää joka ei liity aiheeseen. Ihan siitä riippumatta kuinka oikeassa olet tai kuinka samaa mieltä muut kanssasi ovat. Olet tunkeileva tuputtaja ilman kykyä ymmärtää konteksteja ja siksi vastenmielinen. Ilmeisesti sama ketjussa tunteja öykkäröinyt riidanhaastaja.
Kiva kun kirjoitit oman mielenmaisemasi auki, vaikkei se minua erityisemmin kiinnostakaan. Onnea kuitenkin siihen ero/pettämissotkuusi. Toivottavasti järjestyy parhain päin.
Yllättävän hanakasti olet kommentoimassa monen viestin voimin asiaa, joka ei muka sitten kiinnostakaan. Mitään pettämisiä ei ole asiassa käsitelty tai tapahtunut, sinä kuvittelet nyt ihan omiasi ja lätiset ohista.
Vierailija kirjoitti:
Ihana olit, kun muistit reissun aikana. Voisit reissata mun syliin.
Missä oli reissussa? Usassako?
Mennään yhdessä. Sinä voit keräillä marjoja, niin minä keräilen sieniä. 😊