Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3
Kommentit (82701)
Vierailija kirjoitti:
Pitäis varmaan sulkea silmät ja viedä huulet sentin päähän niin ei olisi ainakaan epäselvää sitten. 😌 Tiedä sitten tulisko sieltä suudelma vai avokämmentä. 😄
Tämä on todennäköisesti varmoja tuloksia antava happotesti.
Ulkopuolelta kommentoin että kuulostaa kovin itsekkäältä suunnitella rauhassa eroa oman aikataulun mukaan ja sitten vielä lällättää päälle että jos ei tuo aikataulu sovi niin ei sitte. En halua sellaista joka ei halua juuri minua jne. Naurettavaa, ei tuo voi olla aikuinen. sivusta.
Huomasitko etten siirtänyt jalkaani kun koskit siihen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pitäis varmaan sulkea silmät ja viedä huulet sentin päähän niin ei olisi ainakaan epäselvää sitten. 😌 Tiedä sitten tulisko sieltä suudelma vai avokämmentä. 😄
Tämä on todennäköisesti varmoja tuloksia antava happotesti.
Niin, selkeät ratkaisut toimii joskus. 😌
Vierailija kirjoitti:
Ulkopuolelta kommentoin että kuulostaa kovin itsekkäältä suunnitella rauhassa eroa oman aikataulun mukaan ja sitten vielä lällättää päälle että jos ei tuo aikataulu sovi niin ei sitte. En halua sellaista joka ei halua juuri minua jne. Naurettavaa, ei tuo voi olla aikuinen. sivusta.
Hän taitaa olla teini käytöksestä päätellen. Oi teinirakkaus, ei ole helppoa.
Vttu mä olen täynnä teitä ohistelijoita,muiden viestien poistelijoita vaan siksi ettei ITSE pidä tyylistä ja trolleja.Tovottavasti saatte mitä kylvätte.Amen.
Vierailija kirjoitti:
Jatkan vielä ja kysyn oliko se vahinko.
Vierailija kirjoitti:
Laittaisin ihan reippaasti vaan koko kämmenen reidelle…
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Laittaisin ihan reippaasti vaan koko kämmenen reidelle…
Teepä se ensi kerralla.
Viehättävä nainen😍 Prisman kahviossa moikattiin.
Tulit taas vahvasti uniini. Onhan kaikki kunnossa? R > T
Vierailija kirjoitti:
Kun yössä yksin vaeltaa
Voi kaltaisensa kohdata
Hyvin sanottu meille yössä vaeltajille. Kunpa löytäisimme toisemme.
Vierailija kirjoitti:
Aika massiivinen red flag. Sivumielipide
Lähtekää ulos! Ensi viikon jälkeen tulee "melkein talvi"
Vierailija kirjoitti:
Mitä vattua just luin? Kenenkäs aikataulun mukaan ero pitää suunnitella ja toteuttaa, ellei oman?
Vierailija kirjoitti:
Viehättävä nainen😍 Prisman kahviossa moikattiin.
Monikin on moikannut viehättävää naista Prisman kahviossa. Mistä hän tunnistaa sinut?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aika massiivinen red flag. Sivumielipide
Joo tässä näkyy hyvin tän pakkomielteisen riidanhaastajan toimintamallit. Kun ei keksi uskottavaa ja järkevää sanottavaa olematta vielä läpinäkyvämmin ilmeinen k y r p ä, niin alkaa tulla näitä "ulkopuolelta" "sivusta" "eri" taustatukikommentteja ja muuta itsensä selkääntaputtelua. Kuvaavaa on, että sama ilkeämielinen ajatusmaailma kaikilla ja mitään sisällöllistä lisäarvoa riitelijän kloonit eivät mukanaan kanna. Näin ne koulukiusaajat saa virtuaailmaailmassa sen joukkovoiman ihan yksinkin aikaan.
S-nainen mielessäni. Halaus.
Kuten ei ivallinen naurukaan. Siitä se käyttäytyminen lähtee, että kunnioitetaan toisia. Tätä et vielä ole oppinut. Sen jälkeen saat mitä tilaat, kun osoitat oman tasosi ja tahtosi.