Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3
Kommentit (82673)
Sä annat koko ajan sen kuvan että haluat vaan pysytellä mahdollisimman kaukana ja etäällä; kiireesi, työsi, lapsesi, harrastuksesi, muu toiminta täyttävät päiväsi ja kalenterisi, et halua olla missään tekemisissä irl, saati et edes viestiä. Saan myös sen käsityksen että haaveenasi on aivan erilainen ihminen kuin itse olen.
Miten sä oikeasti luulet, että mitä ajattelen?
Kysyn vaan ja tämä eräälle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sittenhän kaikki menee oikein. Minä en haluaisikaan mitään vietävää, vaan sellaisen, joka haluaa myös minut.
Sanot varattuna. Hahahahah.
Niin. Miksi naurat? Oletko jotenkin heikkolahjainen?
Vierailija kirjoitti:
Kukaan ei odotuta vuosia oman helppouden takia jos on aidosti rakastunut
Ei ole odotuttamisesta kyse. Jos toinen kertoisi tai osoittaisi odottavansa, en odotuttaisi päivääkään. Tässä tilanteessa on kyse siitä, että tunteeni ja haluni ovat yksipuolisia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sittenhän kaikki menee oikein. Minä en haluaisikaan mitään vietävää, vaan sellaisen, joka haluaa myös minut.
Koska olet huvittava. Ilmeisesti myös yllättävän paljon osui kun noin lapsekas reaktio
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ole odotuttamisesta kyse. Jos toinen kertoisi tai osoittaisi odottavansa, en odotuttaisi päivääkään. Tässä tilanteessa on kyse siitä, että tunteeni ja haluni ovat yksipuolisia.
Miksi sitten vastasit viestiin jossa kiinnostus on selvästi kaksipuolinen
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koska olet huvittava. Ilmeisesti myös yllättävän paljon osui kun noin lapsekas reaktio
En ymmärrä mistä huvituit. Siksi kysyin. En ymmärrä, mitä osumisella tarkoitat kontekstissa sinun huvittuneisuutesi, jota en ymmärrä. Sinä et vaikuta olevan vakavissasi ja asiapohjalta keskustelemassa vaan jollain riitaisalla agendalla tai tosiaan heikkolahjainen.
Kannattaa kysyä vähän nätimmin ensi kerralla
Vierailija kirjoitti:
Haluaisin laittaa tämän viestin miehelle: Voitko kertoa seuraavan tapaamiskerran jälkeen, että kuinka paljon mun naamasta näkee, että haluan sua vaikken saisi haluta? Tai kuinka hyvin onnistun peittämään sen, että olen ihan ihastunut sinuun? että paljonko mun pitäisi skarpata vielä pokerinaamaa?
Laita vaan, jos haluat ongelmiin ahdistelusta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi sitten vastasit viestiin jossa kiinnostus on selvästi kaksipuolinen
Ei sellainen siitä selviä mitenkään.
Vierailija kirjoitti:
Sanoo hän joka vastaa toisen murheisiin ivallisella naurulla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kannattaa varmaan ensin itse erota ja vasta sitten itkeä jos toinen on saavuttamattomissa
Vierailija kirjoitti:
Haluaisin laittaa tämän viestin miehelle: Voitko kertoa seuraavan tapaamiskerran jälkeen, että kuinka paljon mun naamasta näkee, että haluan sua vaikken saisi haluta? Tai kuinka hyvin onnistun peittämään sen, että olen ihan ihastunut sinuun? että paljonko mun pitäisi skarpata vielä pokerinaamaa?
Haluaisin vastata tuollaiseen naiselle: Tähän asti en ole kovin selvästi nähnyt, eli hyvin osaat peittää. Sellaisia välähdyksiä on joskus ollut, että jonkinlaisen tykkäämisen ja yhteyden tunteen olen havainnut. Se voi olla silti ihan vaan toveruutta ja ystävyyttä tietystä samanhenkisyydestä johtuen. Varsinaisesta ihastumisesta ja haluamisesta johtuvia erityisiä merkkejä en pysty tunnistamaan. Saatan olla myös huono tunnistamaan niitä. Luultavasti olenkin, koska ei olisi elämäni ensimmäinen kerta, kun olen tollo tajuamaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kannattaa varmaan ensin itse erota ja vasta sitten itkeä jos toinen on saavuttamattomissa
Kyllä, olet heikkolahjainen. Sinä et pysty tulkitsemaan sävyjä etkä ymmärtämään tilanteita. Sen sijaan sinulla on äärimustavalkoinen ja pahansuopa asennoituminen ihmissuhteiden haasteisiin.
Tyhmä ja ilkeä on se ihmistyypeistä kaikkein vastenmielisin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos miehet toimisivat samalla tavalla, että pitää olla varmuus kiinnostuksesta, ennen kuin uskaltaa mitään aloitteen kaltaista tehdä, olisi ihmiskunta kuollut sukupuuttoon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä, olet heikkolahjainen. Sinä et pysty tulkitsemaan sävyjä etkä ymmärtämään tilanteita. Sen sijaan sinulla on äärimustavalkoinen ja pahansuopa asennoituminen ihmissuhteiden haasteisiin.
Tyhmä ja ilkeä on se ihmistyypeistä kaikkein vastenmielisin.
Noniin vähän happea siellä hei :D pikku vinkki: aikuisten kanssa keskustellessa heikkolahjaiseksi haukkuminen ei välttämättä tee ihan hakemaasi vaikutusta
Pitäis varmaan sulkea silmät ja viedä huulet sentin päähän niin ei olisi ainakaan epäselvää sitten. 😌 Tiedä sitten tulisko sieltä suudelma vai avokämmentä. 😄
Vertasit itseäsi erääseen elokuvan hahmoon ja melkein vastasin että ilmanko olinkin siihen hahmoon lapsena niin ihastunut. Huh hei.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos miehet toimisivat samalla tavalla, että pitää olla varmuus kiinnostuksesta, ennen kuin uskaltaa mitään aloitteen kaltaista tehdä, olisi ihmiskunta kuollut sukupuuttoon.
Miehet sitä, naiset tätä, lässyn lää. Ihmisiä kaikki eikä sukupuoli sanele käytöstä. Oleellista on, että sopivat löytävät toisensa ja jompi kumpi tekee aloitteen.