Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3
Kommentit (82126)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oon paikalla mut en sano mitään 😍😜
Älä yritä, koko ajan tykität mutta jätät vaan älyvapaan hymiös pois harhauttaakses
Niin tai sit tykitin kuitenkin ihan emojien kera 😍😜
Tekee molempia. Neljäsosa kaikista viesteistä samasta kuivuneesta lähteestä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Gallup
Mitä aiot seuraavaksi kaivatun suuntaan tai kanssa? Mitä toivoisit hänen tekevän vai toivoisitko mitään?
Minä en halua yhtään mitään keneltäkään.
Eletään niin erilaisia maailmoja ku olla saattaa, eikä ne kohtaa missään vaiheessa. Ärsyttää jatkuva arvionnin alla olo ja miten nyt joku odottaa jotain siirtoja joita ei ole minulta tulossa.
Tasa-arvoinen ihmissuhde ei ala tämmösen pelin seurauksena. Haluan vaan että jättäs rauhaan ja keskittys niihin oman tasoisiin.
No nyt on aika kitkerän kuuloinen viesti kaipausketjuun. Trolli taidat olla. Jos tuo on asenne irl niin ei tarvis täällä pyydellä rauhaan jättämistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Gallup
Mitä aiot seuraavaksi kaivatun suuntaan tai kanssa? Mitä toivoisit hänen tekevän vai toivoisitko mitään?
Jatkan hidasta lähestymistä, suunta tärkeämpänä kuin vauhti. Samaa toivon häneltä.
Ihan mielenkiinnosta: minkä tyyppistä tuo sun hidas lähestyminen on?
Ai tyyppistä? No sellasta kiusallista ja outoa.
xD
Tässä kaikenlaisia kivoja liikkeitä: afroa, congaa, rumbaa ja repartoa. Ei ne vie mihinkään suuntaan valitettavasti, mutta näillä mennään nyt eteenpäin 🧡!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Gallup
Eletään niin erilaisia maailmoja ku olla saattaa, eikä ne kohtaa missään vaiheessa. Ärsyttää jatkuva arvionnin alla olo ja miten nyt joku odottaa jotain siirtoja joita ei ole minulta tulossa.
Tasa-arvoinen ihmissuhde ei ala tämmösen pelin seurauksena. Haluan vaan että jättäs rauhaan ja keskittys niihin oman tasoisiin.No nyt on aika kitkerän kuuloinen viesti kaipausketjuun. Trolli taidat olla. Jos tuo on asenne irl niin ei tarvis täällä pyydellä rauhaan jättämistä.
Miten niin xD
Olen sanonut useasti mun miesystävälle, että olemme erilaisia ja etsi joku muu. Menee ihan kuuroille korville.
Mutta mun tilanne on silleen kyllä eri, että ei me nyt eletä mitään ”eri maailmoja” eikä tässä ole ollut mitään pelejä, siirtoja tai tasoja.
Eri
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Gallup
Tasa-arvoinen ihmissuhde ei ala tämmösen pelin seurauksena. Haluan vaan että jättäs rauhaan ja keskittys niihin oman tasoisiin.No nyt on aika kitkerän kuuloinen viesti kaipausketjuun. Trolli taidat olla. Jos tuo on asenne irl niin ei tarvis täällä pyydellä rauhaan jättämistä.
Miten niin xDOlen sanonut useasti mun miesystävälle, että olemme erilaisia ja etsi joku muu. Menee ihan kuuroille korville.
Mutta mun tilanne on silleen kyllä eri, että ei me nyt eletä mitään ”eri maailmoja” eikä tässä ole ollut mitään pelejä, siirtoja tai tasoja.
Eri
Nii i. Tilanteita on monia ja totuus voi kirvellä kun pilvilinna humpsahti taivaanrannan taa eikä mitään ikinä ollut.
Ootko vielä duunissa? Mua panettais...
Vierailija kirjoitti:
Ihana olet. 💕🥰
Niin sinäkin, kultu!
Kaipaan sua Nuutti, olisitpa minun! 😊
Karseita nää päivät kun tuntuu et tarvii litroittain kahvia ja joka asia ketuttaa…
Vierailija kirjoitti:
Karseita nää päivät kun tuntuu et tarvii litroittain kahvia ja joka asia ketuttaa…
Voin samaistua, niitä on ollu paljon tänä vuonna.
Jos tulisit kanssani tähän tilaan, et mahtuisi kuin syliini istumaan.
Vierailija kirjoitti:
Hmmm... erittäin pieni tila siis?
Vierailija kirjoitti:
Se on sitä ylikuormitusta.
Vierailija kirjoitti:
Istutko pytyllä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Istutko pytyllä?
En.
Vierailija kirjoitti:
Tässä kaikenlaisia kivoja liikkeitä: afroa, congaa, rumbaa ja repartoa. Ei ne vie mihinkään suuntaan valitettavasti, mutta näillä mennään nyt eteenpäin 🧡!
Meinasitko hurmata kaivatun näillä liikkeillä 😅🤣 ota vaatteet pois ja tee alasti, voi toimia
Jaa, no minä pidän heitä ihmisinä, vaikkakaan parisuhdemielessä ei tulisi kauppoja. Sivusta