Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3
Kommentit (82116)
Vierailija kirjoitti:
Poliisi tietää jo touhuistasi.
Kun en ole edelleenkään tehnyt mitään väärää
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olisinpa edes kerran saanut maistaa ryppyäsi... Uskoisin sen olevan yhtä lämmin ja puhdas kuin sydämesikin, sinä upea nainen. 💕
Muistele näitä elämäsi huippuhetkiä kuolinvuoteellasi ja kun samalla mietit miksi elit yksinäisenä, niin se johtui juuri näistä huippuhetkistäsi. Täällä trollailu kertoo aika hyvin millainen ihminen olet.
Oma takakireytesi kertoo kaiken siitä millainen sinä olet.
Mä en silti pura sitä tänne esittämällä muita. Mä pystyn aina seisomaan sanomisieni takana ja sanomaan kaiken kasvotustenkin.
Koska olet tosikko (latinaksi tätimys maximus).
Se johtuu vain sinusta, sun huumori on niin hyvää, et meen ihan sanattomaksi.
Kyllä näin on. Me nauramme täällä ihan katketaksemme näille ryppyreikäjutuille ja muille älyllisesti niin upeille trollaulsille
Kaipausketju on pahempi kestettäväksi kuin mitä ihmistä voi pyytää kestämään. Sori.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olisinpa edes kerran saanut maistaa ryppyäsi... Uskoisin sen olevan yhtä lämmin ja puhdas kuin sydämesikin, sinä upea nainen. 💕
Muistele näitä elämäsi huippuhetkiä kuolinvuoteellasi ja kun samalla mietit miksi elit yksinäisenä, niin se johtui juuri näistä huippuhetkistäsi. Täällä trollailu kertoo aika hyvin millainen ihminen olet.
Mä en silti pura sitä tänne esittämällä muita. Mä pystyn aina seisomaan sanomisieni takana ja sanomaan kaiken kasvotustenkin.
Kyllä näin on. Me nauramme täällä ihan katketaksemme näille ryppyreikäjutuille ja muille älyllisesti niin upeille trollaulsille
Me = sinä
Vierailija kirjoitti:
Kaipausketju on pahempi kestettäväksi kuin mitä ihmistä voi pyytää kestämään. Sori.
Luojan kiitos täältä pääsee pois ja voi tavoitella sitä kaivattuaan irl.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Poliisi tietää jo touhuistasi.
Kun en ole edelleenkään tehnyt mitään väärää
Heti kuitenkin tunnistit itsesi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Emilian ryppyreijälle kielari! 😛
Se on puhdas, lämmin ja makoista!
-M
Trollilla on kyllä nyt tuo osumatarkkuus ihan vähän hakusessa.
Miten niin? Kieli osuu kyllä keskelle anusta.
Terveiset tutuille!
Tarkoitin että keiden kielet. Osalla tuskin menee siihen suuntaan.
Mitä helvettiä te tulette sorkkimaan sivusta anusjuttuinenne. Ei ole koskaan mielen vieressäkään vilahtanut mikään Emilian persereikä. Hyi helv. T. Ap
Relaa vähän, avarra maailmankatsomustasi ja lipaise kaivattusi ryppistä. Se saa hänet varmasti villiksi ja palkonto odottaa sinua!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Luojan kiitos täältä pääsee pois ja voi tavoitella sitä kaivattuaan irl.
Tätä suositellaankin kaikille järkeville. Vain typerykset jäävät tänne kaipaamaan.
Viimeiseksi viestikseni sinulle jätän sen vanhan viestini uudelleen. Sä olit aikanaan täällä ja jos vielä olet niin tunnistat itsesi.
Sä oot fiksu, sulla on luonnetta, silti söpöllä tavalla ujo ja ihan helvetin kaunis. 🌞🥰
Kaipaan otsikon mukaisia terveisiä !
Kaipaan sinua. Miltä tuntuu olla ainakin kahden ihmisen "elämäni mies"? Yhden oikeasti ja toisen ajatuksissa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Emilian ryppyreijälle kielari! 😛
Se on puhdas, lämmin ja makoista!
-M
Meeppä M***o kuvaamaan ittees vähän lisää nettiin tyttö-hepeneissäs, saadaan me sedät vähän toljotella sun reikääs.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jannelle terveisiä. Mutismi helpottuu aikanaan. Seuraa Jeesusta ja ota suojelusenkeliäsi kädestä kiinni. Kaveritaidot vaativat panostamista. Öitä ystävä.
Luulin sua ateistiksi.
Siis ketä luulit ateistiksi ja miksi ihmeessä?
Sua luulin. Kutsuit mua ja mä vastasin ja ihmettelin sun juttujasi, kun olet itse aiemmin sanonut olevasi ateisti. Kuka tässä nyt sekoilee?
Vierailija kirjoitti:
Viimeiseksi viestikseni sinulle jätän sen vanhan viestini uudelleen. Sä olit aikanaan täällä ja jos vielä olet niin tunnistat itsesi.
Sä oot fiksu, sulla on luonnetta, silti söpöllä tavalla ujo ja ihan helvetin kaunis. 🌞🥰
Harmi kun et ole mennyt sanomaan tuota hänelle kasvotusten tais viestillä.
...kolmannen kokonaan, neljännen naimakaupan kautta, viidennen virtuaalisesti, kuudennen kuitenkin, seitsemännen selvästi, kahdeksannen kaksittain, yhdeksännen yksittäin, kymmenennen kylmiltään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Me = sinä
Huumorin puutteen lisäksi näköjään älykin on vajavainen.
Mun ei tarvitsisi saada sua omaksesi, jos voitas jakaa sut. Joka toinen viikko hänelle, joka toinen viikko mulle? 🤷🏽
Vuosista puhutaan jo syömisestä.
Täydellä roihulla lähti käyntiin mut kaikki paloi poroks. Tuli on hyvä orja, huono isäntä. Ei mitään pelastettavaa. Tuhkana kaikki.
Mitä helvettiä te tulette sorkkimaan sivusta anusjuttuinenne. Ei ole koskaan mielen vieressäkään vilahtanut mikään Emilian persereikä. Hyi helv. T. Ap