Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3

Vierailija
10.11.2025 |

Kaipaan.

Kommentit (82169)

Vierailija
82121/82169 |
26.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Poliisi tietää jo touhuistasi.

Missä nämä sun kyttäs sitte viipyy? Vuosia menny ku on odoteltu käymään ja selitystä, mutta ei mitään oo tapahtunu.

Vuosia? Tämä on ihan tuore tapaus.

Jaa. Syytä sitte oikeaa henkilöä, äläkä hiillosta jotain puolituttua jonka naamasta et tykänny joskus vuonna yks ja kaks ennen nakkisotia.

Itsehän sinä hanakasti tuohon aloitukseen tartuit🤣

Vierailija
82122/82169 |
26.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi käyttäydyin taas ujosti? Olen niin typerä. No sinä näytit hyvältä kuitenkin sen mitä uskalsin vilkaista. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
82123/82169 |
26.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Gallup

Mitä aiot seuraavaksi kaivatun suuntaan tai kanssa? Mitä toivoisit hänen tekevän vai toivoisitko mitään?

Jatkan hidasta lähestymistä, suunta tärkeämpänä kuin vauhti. Samaa toivon häneltä.

Ihan mielenkiinnosta: minkä tyyppistä tuo sun hidas lähestyminen on?

Ai tyyppistä? No sellasta kiusallista ja outoa.

Kuulostaa tutulta.

Vierailija
82124/82169 |
26.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Gallup

Mitä aiot seuraavaksi kaivatun suuntaan tai kanssa? Mitä toivoisit hänen tekevän vai toivoisitko mitään?

Jatkan hidasta lähestymistä, suunta tärkeämpänä kuin vauhti. Samaa toivon häneltä.

Ihan mielenkiinnosta: minkä tyyppistä tuo sun hidas lähestyminen on?

Ai tyyppistä? No sellasta kiusallista ja outoa.

Kuulostaa tutulta.

Tunnistit heti? Sydämiä sinne.

Vierailija
82125/82169 |
26.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Gallup

Se selvinnee sitten kun seuraavaksi nähdään. Katson onko hän vastaanottavainen ja mihin suuntaan tilannetta voisi viedä.

Vierailija
82126/82169 |
26.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Viimeiseksi viestikseni sinulle jätän sen vanhan viestini uudelleen. Sä olit aikanaan täällä ja jos vielä olet niin tunnistat itsesi.

Sä oot fiksu, sulla on luonnetta, silti söpöllä tavalla ujo ja ihan helvetin kaunis. 🌞🥰

En jaksa kiroilua. On älykästä ilmaista itseään ilman täytesanoja. 

Ei, en, ethän. Tätinaisen pyhä kolminaisuus.

Trollaus. Incelin pyhä yksinäisyys.

Vierailija
82127/82169 |
26.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tässä  kaikenlaisia kivoja liikkeitä: afroa, congaa, rumbaa ja repartoa. Ei ne vie mihinkään suuntaan valitettavasti, mutta näillä mennään nyt eteenpäin 🧡!  

Meinasitko hurmata kaivatun näillä liikkeillä 😅🤣 ota vaatteet pois ja tee alasti, voi toimia

En. Ne on vaan mahdollisesti tunnistettavissa oleva viesti, että kaikki hyvin. Postikorttitervehdys.

Vierailija
82128/82169 |
26.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jättäkää hyvät ihmiset ketju ja menkää ulos. Siellä voi törmätä vaikka kaivattuun kuten minä äsken!

Vierailija
82129/82169 |
26.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämän takia en enää kirjoittele sinulle tänne, kaikki koitetaan omia. Ymmärtäähän sen, kun palsta on täynnä pelkkää vihaa, et  jos on edes hieman kaunista tekstissä, niin se herättää heti toivoa.. Asuttaisiinpa edes samassa kaupungissa, niin näkeminen olisi edes jotenkin mahdollista. 💕

Hassu, tuo on kyllä sieniäkin haperompi ja höperömpi ajatus, että näkeminen olis jotenkin vaikeaa. Luulen että ymmärrän miksi tuo ajatus, mutta ei mikään estä mitään. Minusta ei tuntuisi epämukavalta. Uteliaisuus on ajanut paljon hölmömpiäkin asioita tekemään kuin vähän hankalasti tapaamaan kaukana asuvaa. Enemmänkin miettii että mitäs sitten jos... Kuin että se itse näkeminen olisi vaikeaa.

Ei näkeminen ole vaikeeta, mutta kohtaaminen on lähes mahdotonta.

Miksi kohtaaminen on lähes mahdotonta? Tarkoitatko kohtaamista fyysisesti vai henkisesti? Jos avaisit asiaa vähän niin päästään ymmärrykseen, että miksi susta tuntuu tuolta ja mun ei tarvitse arvailla syitä. En oo mitenkään pelottava että mulle ei voisi sanoa. Ehkä jokin asia tuntuu susta vaikealta muttei musta, ja toisinpäin.

Todennäköisyys sille että kohtaisimme jossain sattumalta on luultavasti pienempi kuin lotossa voittaminen. 

Miten olet sössinytt jos edes kommunikointi irl ei onnistu?

Vierailija
82130/82169 |
26.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä koitin vaan mennä ohi tästä aiheuttamatta vahinkoa kenellekkään, mut rikoin itteni todella pahasti. En voi suositella, vaikka viihtyisikin pohjalla.

Vierailija
82131/82169 |
26.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämän takia en enää kirjoittele sinulle tänne, kaikki koitetaan omia. Ymmärtäähän sen, kun palsta on täynnä pelkkää vihaa, et  jos on edes hieman kaunista tekstissä, niin se herättää heti toivoa.. Asuttaisiinpa edes samassa kaupungissa, niin näkeminen olisi edes jotenkin mahdollista. 💕

Hassu, tuo on kyllä sieniäkin haperompi ja höperömpi ajatus, että näkeminen olis jotenkin vaikeaa. Luulen että ymmärrän miksi tuo ajatus, mutta ei mikään estä mitään. Minusta ei tuntuisi epämukavalta. Uteliaisuus on ajanut paljon hölmömpiäkin asioita tekemään kuin vähän hankalasti tapaamaan kaukana asuvaa. Enemmänkin miettii että mitäs sitten jos... Kuin että se itse näkeminen olisi vaikeaa.

Miksi kohtaaminen on lähes mahdotonta? Tarkoitatko kohtaamista fyysisesti vai henkisesti? Jos avaisit asiaa vähän niin päästään ymmärrykseen, että miksi susta tuntuu tuolta ja mun ei tarvitse arvailla syitä. En oo mitenkään pelottava että mulle ei voisi sanoa. Ehkä jokin asia tuntuu susta vaikealta muttei musta, ja toisinpäin.

Todennäköisyys sille että kohtaisimme jossain sattumalta on luultavasti pienempi kuin lotossa voittaminen. 

Varmaan hänelle ei ole jaettu muistiota sijainnista, kulkureiteistä ja aikatauluista, niin ei osaa saapua ”sattumalta” nurkille.

Vierailija
82132/82169 |
26.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Gallup

En mitään. Hän osoitti irl käytöksellään jo etten merkitse hänelle kuin kylmää kuumaa leikkiä.

Vierailija
82133/82169 |
26.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Gallup

Minä en halua yhtään mitään keneltäkään. 

Eletään niin erilaisia maailmoja ku olla saattaa, eikä ne kohtaa missään vaiheessa. Ärsyttää jatkuva arvionnin alla olo ja miten nyt joku odottaa jotain siirtoja joita ei ole minulta tulossa. 
Tasa-arvoinen ihmissuhde ei ala tämmösen pelin seurauksena. Haluan vaan että jättäs rauhaan ja keskittys niihin oman tasoisiin.

Mikä sinun taso on? Kellarin alapuolella?

Vierailija
82134/82169 |
26.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

JS 

Vierailija
82135/82169 |
26.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

JS 

J💙S

Vierailija
82136/82169 |
26.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies aina kun ajattelen nimeäsi silmät kiinni näen keltaista, eurooppalaisessa uskomuksista se tarkoittaa pelkuruutta.  Mutta kun ajattelen yhden toisen miehen kasvoja (nimeä en vielä tiedä), näen punaista. Harmi, sinun värisi muuttui keltaiseksi. Nimi,koska kasvoja en muista. 

Vierailija
82137/82169 |
26.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihana ammatti sulla 🥰 

Vierailija
82138/82169 |
26.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

hyvää yötä tipu💖

Hyvää illansuuta💖

Vierailija
82139/82169 |
26.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Varmaan hänelle ei ole jaettu muistiota sijainnista, kulkureiteistä ja aikatauluista, niin ei osaa saapua ”sattumalta” nurkille.

Kunnon stalkkaus meininki, ihan sairasta. Harmi kun ne joiden pitäisi tunnistaa itsensä tuosta, eivät tunnista. Mutta eihän se sairas tiedä/tiedosta olevansa sairas. PS. On olemassa myös ryhmäpsykooseja.

Vierailija
82140/82169 |
26.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ota kyytiin tarakalle😉

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yhdeksän seitsemän