Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3

Vierailija
10.11.2025 |

Kaipaan.

Kommentit (81111)

Vierailija
81001/81111 |
24.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kertokaa miten saa sen luonteenlaadun että voi vaan mennä ja harrastaa seksiä tuskin toista tuntematta? Eikö nuo liity tiiviisti yhteen eli ei ole toista ilman toista. Pitää olla myös henkisen tason kiinnostus ihmiseen. Mikä se pelkän toiminnan idea on? Miehet näyttävät että he kyllä pystyvät, ehkä on sellaisiakin miehiä, joille seksi ei ole pelkkä suorite? 

Joskus olemme vain laivoja yössä. Yhden illan juttu voi olla kaunis rakkaustarina tiivistettynä tai himon toteuttamista yhdessä hetken. Avainsana onnistuneessa yhden illan jutussakin on molemminpuolinen halu ja selkeys, kunnioitus.

Vierailija
81002/81111 |
24.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kertokaa miten saa sen luonteenlaadun että voi vaan mennä ja harrastaa seksiä tuskin toista tuntematta? Eikö nuo liity tiiviisti yhteen eli ei ole toista ilman toista. Pitää olla myös henkisen tason kiinnostus ihmiseen. Mikä se pelkän toiminnan idea on? Miehet näyttävät että he kyllä pystyvät, ehkä on sellaisiakin miehiä, joille seksi ei ole pelkkä suorite? 

Joskus olemme vain laivoja yössä. Yhden illan juttu voi olla kaunis rakkaustarina tiivistettynä tai himon toteuttamista yhdessä hetken. Avainsana onnistuneessa yhden illan jutussakin on molemminpuolinen halu ja selkeys, kunnioitus.

Joutuu kahlaa sadan huonon panon läpi, et saa yhden hyvän, ei kiitos. Mielummin käsitöitä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
81003/81111 |
24.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihan ymmärrettävää. Itse miehenä en pysty tuollaiseen kovinkaan helposti koska olen hidas tutustumaan. Se ei poissulje kuitenkaan ettenkö tuntisi kovasti vetovoimaa vaikka heti alusta asti.

Vierailija
81004/81111 |
24.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Selvä, en ole harrastanut, seksi ei ole kaikille yhden kerran juttu. Yleensä ensimmäinen kerta ei muutoinkaan ole erityinen, joten epäilen. 

Vierailija
81005/81111 |
24.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suututin Antin, nyt tästä seuraa enttententtenteelikamentten... Mykkäkoulua 😍😜😁 no viikko menee ihan helposti

Se menee nopeammin kuin luuletkaan.  =)

Vierailija
81006/81111 |
24.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lihotan.

Vierailija
81007/81111 |
24.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihan ymmärrettävää. Itse miehenä en pysty tuollaiseen kovinkaan helposti koska olen hidas tutustumaan. Se ei poissulje kuitenkaan ettenkö tuntisi kovasti vetovoimaa vaikka heti alusta asti.

Ihan mielenkiinnosta ja omiin kokemuksiini perustuen: oletko vaatimattomasti varustettu?

Vierailija
81008/81111 |
24.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aiotko nyt iskeä mut? 

Vierailija
81009/81111 |
24.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran meinasin lähteä yöllä jäälle. No, en lähtenyt. Olen tässä ja saatte kunnian lukea mun rivejä.

Vierailija
81010/81111 |
24.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, jopa ihmisten seksuaalisuus on erilaista. Toivottavasti toiveet aina kohtaavat eikä tule sydänsuruja. Sydänduruja kuitenkin tulee ihmisen elämässä aina. Parasta seksi on rakastuneena, mutta voi olla erittäin tyydyttävää muutenkin.

Vierailija
81011/81111 |
24.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se mikään tunteeton suorite ole vaikka harrastaisikin noin seksiä. Minä ainakin pystyn, ja se on parastakin noin. Mutta perustuu järjettömään vetovoimaan, ilman sitä en pysty, ei kiinnosta, enkä aio harrastaa seksiä. En ihan niin helppo ole 😍😜 kaikki joita oon pannut, panisin uudelleen, se vetovoima on siellä edelleen poislukien exät😁 ihan vaan vetovoimaan perustuu kaikki, onko se tunteetonta 🤔 ei 😍😜 siihen vauhtiin ja luonnon laatuun kun pääsee niin on vaan todettava että sinkkuna on hyvä olla

Hyvä sinulle. Henkilökohtaisesti en tunne vetoa ihmiseen jota en tunne riittävästi tai ei syty minkäänlaisia tunteita. Siinä mielessä pohdin, miten tuollaiset fwb-jutut ym toimivat. 

Tuo fwb on väärä sanonta, harva tuntee vetoa kaveriin ja panis koska suhde on liian kaverillinen niin ei syty. Mulla ainakin niin. Tylsä kysymys sinänsä tuo, ja tällä palstalla, koska täällä on ihmisiä jotka ovat ihastuneet puoltuntemattomaan ja hyppäisivät vällyjen väliin kaivattunsa kanssa, ei se ole tunteetonta suorittamista, ja vähiten jälkimmäistä. Tai ainakin viestit vittaa välillä hyvin vahvasti siihen et kiimaisena käydään ja panna halutaan.

Vierailija
81012/81111 |
24.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kerran meinasin lähteä yöllä jäälle. No, en lähtenyt. Olen tässä ja saatte kunnian lukea mun rivejä.

G: Onko tämä riittävä cv:ksi?

Vierailija
81013/81111 |
24.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihan mielenkiinnosta ja omiin kokemuksiini perustuen: oletko vaatimattomasti varustettu?

Kuvaus sopisi minuunkin ja vastaus on, En ole. -Sivusta

Vierailija
81014/81111 |
24.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aiotko nyt iskeä mut? 

En usko. Minä olen se joka isketään jos isketään, sillä jos ei minulla liikahda, on hyvin hiljaista sillä rintamalla. 

Vierailija
81015/81111 |
24.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

20v. ikäerolla kaipaan

Mites se nyt noin?

Vierailija
81016/81111 |
24.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisin vaan kantaa hänet. Hän sätkisi kintuillaan.

Vierailija
81017/81111 |
24.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ainakin se on selvää, että tulee oikea mahdollisuus tunnustaa tunteet. Jee. 

Mahdollisuus olisi vaikka joka päivä, kun sen vain tekisi. 

Vierailija
81018/81111 |
24.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aiotko nyt iskeä mut? 

En usko. Minä olen se joka isketään jos isketään, sillä jos ei minulla liikahda, on hyvin hiljaista sillä rintamalla. 

Ei meistä sitten paria tule. 

Vierailija
81019/81111 |
24.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aiotko nyt iskeä mut? 

Mä en iske. Mut isketään.

Vierailija
81020/81111 |
24.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ainakin se on selvää, että tulee oikea mahdollisuus tunnustaa tunteet. Jee. 

Mahdollisuus olisi vaikka joka päivä, kun sen vain tekisi. 

Kaikissa elämäntilanteissa tunnustaminen ei ole sopivaa. Sivusta

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi kaksi