Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3
Kommentit (80383)
Vierailija kirjoitti:
Katsohan sinne tulevaan ja kerro mitä teet seuraavaksi minun suuntaani.
Moikkaan ja jatkan matkaa, jos et ota kuulokkeita pois.
Vierailija kirjoitti:
Ehkä kyselen lisää sellaisia juomiin liittyviä kysymyksiä joihin oikeasti tiedän jo vastauksen.
Vierailija kirjoitti:
Pitäisiköhän meidän nähdä ja hyvästellä vielä se kolmas kerta, niin se olisi sit lopullista? Ei kai tää muuten mene ohi...
Pitäis - kolmas ja neljäs ja viides ja… Milloin jatketaan näkemistä ja halailua?
Joku lähetti terveisiä mäelle, minä taas kukkulan kuninkaalle.
Vierailija kirjoitti:
Laitan sulle viestin ensi viikolla! 🙂
Vierailija kirjoitti:
Tajuan asioita usein vasta vuosien päästä.
Joillain on hidas sytytys.
Kaunis ja lämmin kesäpäivä, seurana sä. Lounaaksi molemmil kalaa, oli ihana halaa. Ajatuksissa - paitaan jäi sun tuoksu. Kaipaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kannattaa muistaa, että puhuessaan muista ihmisistä ihminen oikeasti kertoo itsestään ja kuvailee omaa mielenmaisemaansa. Jos mieli on täynnä solvausta, alentamista ja ilkeyttä muita kohtaan, se purkautuu samanlaisena puheena. Puheen kohde pysyy silti kauniina, jos hän on sisäisesti kaunis.
Aamen. Päivän viisain puheenvuoro.
Hieno tapa kääntää kaikki kritiikki muihin, olikohan ominaista niille nar... Nars.. Noh, mikä se nyt oli.
Ensin auotaan päätä itse ja sitten kun toinen laukaisee takaisin samalla mitalla, pelataan uhrikortti siitä, miten pahalta saa itsensä tuntemaan jne. Niin nähtyä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tajuan asioita usein vasta vuosien päästä.
Joillain on hidas sytytys.
Elämässä voi jäädä paljon kokematta,jos ei ole läsnä asioille ja tilanteille.
sivu
Vierailija kirjoitti:
Ajatukset Nuutin tuutissa.
Kiitos, niin mullakin nyt.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ymmärrän, että kaikki ok meidän välillä, mutta onko meillä meneillään jotain enemmän? Pitäiskö meidän jutella?
Kyllä meillä saattaa olla. Ainakin itse haluaisin. Laita huomenna töissä viestiä, kuten tiedät, niin siellä ei rauhassa saa juteltua. Kotonakaan ei oikein onnistu, ellen ole silloin lenkillä.
Lenkkeiletkö koiran kanssa?
Laita sinä viesti tai poikkea.
Ei aina pysty kokemaan asioita hetkessä.
Vierailija kirjoitti:
Oot kyl tainnu nähdä kaikki mun kamalimmat puolet, et jos silti tykkäät edes vähän niin onhan se sekin jo jotain.
Tykkään
Vierailija kirjoitti:
Onneksi selvisi että olet kunnossa. Voitaisiinpa vielä jutella.
Taidat kuvitella itsestäsi vähän liikoja.
Aamen. Päivän viisain puheenvuoro.