Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3
Kommentit (80337)
Vierailija kirjoitti:
Lehtorille vaimo.
Voisin antaa kaivatulle tuon kunnioitetun tittelin lehtorin vaimo. Vaimouden kokemuksen hän on ansainnut.
Hyvää yötä ihanimmalle, sitten kun on sen aika.
Vierailija kirjoitti:
Oot vain niin ihana, kun sulla on niin paljon rahaa. Haluan joka päivä nähdä rahapussisi pullottavan taskussasi, koska siitä tulee vain niin hyvät kicksit. Oot ihana, mut en kuitenkaan halua olla ja elää sun kans, koska rakastan omaani, mut sun rahat haluaisin. 😍
Onko sinulla huono pylly kun noin tuohduit?
Hopeakettu kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tulin just saunasta. Nyt ois ihana pussailla kaivatun kanssa sohvalla. 😊
Saunan jälkeen lauantaina klo 11?
Jos tavoitteesi täyttyy, niin ehkäpä sauna uudelleen lämpimäksi 🙂
Lassie! 😘
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten lähestytään ihmistä, joka rakastaa syvästi aviopuolisoaan ja puoliso häntä? Kun ei lähesty, onko silloin saamaton nyhjäke? Sivu
Olet koska pääsisit irti asiasta etkä rypisi paskassasi lopun elämää
Kysyin, miten lähestytään. Saisinko ne ohjeet, kiitos?
Miten lähestytään vai? Ottamalla yhteyttä ja kertomalla hänelle rehellisesti tunteista. Voi myös kertoa että ei halua rikkoa mitään mutta haluaa tuoda asian toiselle esiin. Onko jotenkin vaikeaa? Eikö rohkeus riitä? Tuleeko taas 100 veruketta ja tekosyytä, miksi ei voi.
Oletko täysin varma varatun rakkaudesta puolisoonsa? Oletteko keskustelleet asiasta? Tuo keskustelu on olennaisen tärkeää. Eikö teidän välillä ole tapahtunut mitään? Outoa, jos kerran olet niin kiintynyt häneen.
🎯🎯🎯
Kyllä tuokin melko riskaabelia on. Oma puolisoni on tuollaisen lähestymisen saanut yhteiseen tuttavapiiriimme kuuluvalta henkilöltä ja olimme kyllä molemmat siitä melko hämmentyneitä. Eikä kanssakäymisessä olla kyetty enää palaamaan samalle luontevalle tasolle kuin tuota ennen. Että kyllä se kuitenkin rikkoo, vaikka tunteistaan kertoja kuinka sanoisi, ettei halua rikkoa mitään. Sivusta
Outo ajatusmaailma sinulla. Jos kaivattusi on yhtään empaattinen ja lämmin ihminen, hän ajattelee sinuakin. Hänen ei tarvitse kertoa asiasta puolisolleen. Voit myös sanoa, että toivot asian pysyvän teidän välisenä. Silloin hän varmasti osaa kunnioittaa tätä pyyntöä ja ymmärtää. Ajattelen päinvastoin kanssasi, tuon jälkeen pystyy helpommin palaamaan luontevalle tasolle. Se yhdistää teitä ja lähentää teitä toisiinne. Se ikäänkuin sitoo ja yhdistää teitä enemmän yhteen, melko viattomasti kuitenkin. Ellette molemmat sitten halua vielä enemmänkin.
On tavallista, että keskenään läheiset pariskunnat ovat sopineet, ettei heidän välillään ole salaisuuksia. Niin myös me, se on pitkän parisuhteemme yksi perustuskivi. Ulkopuolinen ei voi sitä toiveillaan muuttaa.
Lisäksi tuttavamme yllättävä yhteydenotto hämmensi puolisoani hyvin paljon.
Samalla tavalla kaikki muutkin saavat tietysti toimia kuten itse parhaaksi näkevät, mutta tällainenkin tapahtumienkulku kannattaa huomioida yhtenä mahdollisuutena.Sulla on kova tarve selitellä anonyyminä parisuhteesi asioita. Pistää väkisinkin miettimään miksi osallistut koko keskusteluun.
Ai sinua häiritsee jos muut täällä keskustelee siten kuin et itse haluaisi keskusteltavan? Koita kestää, vastasin vain minulle kirjoitettuun (kirjoittamaasi?) kommenttiin. Jos keskustelu tuntuu liian pahalta, kannattaa vaikka välillä poistua jonnekin!
Kun sinä olet yksi niistä perkeleen tolloista joka ei ymmärrä mitä tarkoittaa terveinen! Hanki kaveri tai tsättää ja selittele sille puolisollesi! Ylimielinen röyhkimys!
Ymmärrän, että meidän kaikkien muiden tulisi tyhjentää estradi sinun kaipaaville terveisillesi jotta kaivattusi, tuo onnekas, vihdoin löytäisi tiensä luoksesi ja pääsisi nauttimaan hienosta persoonastasi🤩
Et näköjään tunnu ymmärtävän juuri mitään ! -sivusta sanon
Miksi leikit tuota naurettavaa ”sivusta”- leikkiä kun jokainen näkee, että olet sama koko ajan? Onko se kuitenkin vähän noloa olla saitin ainoa wt? Sivusta oikeasti
Vierailija kirjoitti:
Hyvää yötä ihanimmalle, sitten kun on sen aika.
Sinne on vielä aikaa. hyvää yötä vielä toistamiseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oot vain niin ihana, kun sulla on niin paljon rahaa. Haluan joka päivä nähdä rahapussisi pullottavan taskussasi, koska siitä tulee vain niin hyvät kicksit. Oot ihana, mut en kuitenkaan halua olla ja elää sun kans, koska rakastan omaani, mut sun rahat haluaisin. 😍
Ei ole. En vain pidä perskärpäsistä, kun etsin ihmistä rinnalleni.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten lähestytään ihmistä, joka rakastaa syvästi aviopuolisoaan ja puoliso häntä? Kun ei lähesty, onko silloin saamaton nyhjäke? Sivu
Miten lähestytään vai? Ottamalla yhteyttä ja kertomalla hänelle rehellisesti tunteista. Voi myös kertoa että ei halua rikkoa mitään mutta haluaa tuoda asian toiselle esiin. Onko jotenkin vaikeaa? Eikö rohkeus riitä? Tuleeko taas 100 veruketta ja tekosyytä, miksi ei voi.
Oletko täysin varma varatun rakkaudesta puolisoonsa? Oletteko keskustelleet asiasta? Tuo keskustelu on olennaisen tärkeää. Eikö teidän välillä ole tapahtunut mitään? Outoa, jos kerran olet niin kiintynyt häneen.
🎯🎯🎯
Kyllä tuokin melko riskaabelia on. Oma puolisoni on tuollaisen lähestymisen saanut yhteiseen tuttavapiiriimme kuuluvalta henkilöltä ja olimme kyllä molemmat siitä melko hämmentyneitä. Eikä kanssakäymisessä olla kyetty enää palaamaan samalle luontevalle tasolle kuin tuota ennen. Että kyllä se kuitenkin rikkoo, vaikka tunteistaan kertoja kuinka sanoisi, ettei halua rikkoa mitään. Sivusta
Outo ajatusmaailma sinulla. Jos kaivattusi on yhtään empaattinen ja lämmin ihminen, hän ajattelee sinuakin. Hänen ei tarvitse kertoa asiasta puolisolleen. Voit myös sanoa, että toivot asian pysyvän teidän välisenä. Silloin hän varmasti osaa kunnioittaa tätä pyyntöä ja ymmärtää. Ajattelen päinvastoin kanssasi, tuon jälkeen pystyy helpommin palaamaan luontevalle tasolle. Se yhdistää teitä ja lähentää teitä toisiinne. Se ikäänkuin sitoo ja yhdistää teitä enemmän yhteen, melko viattomasti kuitenkin. Ellette molemmat sitten halua vielä enemmänkin.
On tavallista, että keskenään läheiset pariskunnat ovat sopineet, ettei heidän välillään ole salaisuuksia. Niin myös me, se on pitkän parisuhteemme yksi perustuskivi. Ulkopuolinen ei voi sitä toiveillaan muuttaa.
Samalla tavalla kaikki muutkin saavat tietysti toimia kuten itse parhaaksi näkevät, mutta tällainenkin tapahtumienkulku kannattaa huomioida yhtenä mahdollisuutena.Sulla on kova tarve selitellä anonyyminä parisuhteesi asioita. Pistää väkisinkin miettimään miksi osallistut koko keskusteluun.
Ai sinua häiritsee jos muut täällä keskustelee siten kuin et itse haluaisi keskusteltavan? Koita kestää, vastasin vain minulle kirjoitettuun (kirjoittamaasi?) kommenttiin. Jos keskustelu tuntuu liian pahalta, kannattaa vaikka välillä poistua jonnekin!
Oletko lukaissut ketjun otsikon? Ymmärsitkö lukemaasi?
Älä sitten kysele jos et halua vastauksia 😅👍
Jonkun järven suuntaan terveiset! 🤗
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sun rahapussi piristäis kyllä päivää 🥰. Tuntuuko kivalta?
Kyllä mä voin rahaa antaa. Mihin tarttet ja paljonko?
Selvä, laita MobilePaylla. Voit päättää itse summan. Laitan rahat sitten nälkää näkeville.
😄 Laitahan mulle numerosi niin saat..
Sulla on numeroni. Laitatan linja laulamaan.
Mulla ei ole mitään, ei edes varjon häivähdystä susta. 😒🥺
Vierailija kirjoitti:
Jonkun järven suuntaan terveiset! 🤗
Ihan päähän asti?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sun rahapussi piristäis kyllä päivää 🥰. Tuntuuko kivalta?
Kyllä mä voin rahaa antaa. Mihin tarttet ja paljonko?
Selvä, laita MobilePaylla. Voit päättää itse summan. Laitan rahat sitten nälkää näkeville.
😄 Laitahan mulle numerosi niin saat..
🤣🤣🤣
03 384 5700 siinä on sinulle numero. Vastaan kyllä 🥰😘
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ole. En vain pidä perskärpäsistä, kun etsin ihmistä rinnalleni.
Et kai sitä ihmistä rinnallesi tältä palstalta etsi?? Kaivattu tietää että tykkään hänen pyllystään
Vierailija kirjoitti:
Kaipaatte. Mutta entä jos hänkin kaipaa sinua? Välittää ja kaipaa.
Voi olla että näin on, ja sitten tiedän että tuntee myös surua tästä etäisyydestä, kuten itse. Mutta ihan täyttä varmuutta ei ole johtuen parista epäloogisuudesta matkan varrella.
Siinä on nimittäin miehellä terhakka pylly 😘
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaipaatte. Mutta entä jos hänkin kaipaa sinua? Välittää ja kaipaa.
Jos olisi sen näyttänyt, niin tuskin olisin tässä kirjoittelemassa.
Kaikkea ei aina voi näyttää. Et voi tietää mitä hän nyt tuntee. Tai kaipaako sinua.
En saa sitä ikinä tietää, harmi. Hän oli jotain ihan muuta kuin muut.
Näetkö tulevaisuuteen? Oispa mullakin se taito.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
🎯🎯🎯
Kun sinä olet yksi niistä perkeleen tolloista joka ei ymmärrä mitä tarkoittaa terveinen! Hanki kaveri tai tsättää ja selittele sille puolisollesi! Ylimielinen röyhkimys!
Ymmärrän, että meidän kaikkien muiden tulisi tyhjentää estradi sinun kaipaaville terveisillesi jotta kaivattusi, tuo onnekas, vihdoin löytäisi tiensä luoksesi ja pääsisi nauttimaan hienosta persoonastasi🤩
Et näköjään tunnu ymmärtävän juuri mitään ! -sivusta sanon
Miksi leikit tuota naurettavaa ”sivusta”- leikkiä kun jokainen näkee, että olet sama koko ajan? Onko se kuitenkin vähän noloa olla saitin ainoa wt? Sivusta oikeasti
Jännä ettet kategorisoi eh, murohirmua wt:ksi. Aika yleinen korrelaatio kuitenkin. No, toisaalta ymmärrettävää olla kommentoimatta asiaa. :D
Pusu vähän nuoremmalle miehelle.