Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3

Vierailija
10.11.2025 |

Kaipaan.

Kommentit (79880)

Vierailija
79821/79880 |
23.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua iski joskus kaverin mies. Viimeisellä kerralla oli jo ihan selkeä agenda, joten lähdin pois bileistä. Hän tuli perässäni rappukäytävään, jolloin pyysin häntä keskittymään vaimoonsa. Oli jotensakin nolo ja lupasi toimia niin. Toivottavasti on pitänyt lupauksensa. Kaverille en raaskinut kertoa.

Vierailija
79822/79880 |
23.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pystyisitkö elämään jankkaajan kanssa? Minä en.

En. Pitää osata keskustella rauhallisesti. Ja pitää osata myös kuunnella toista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
79823/79880 |
23.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sä voisit olla meidän daddy 😇

Sä voisit mennä terapiaan noiden isäongelmiesi kanssa.

Vierailija
79824/79880 |
23.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä vaan suutelisin niin loppuis jankkaus siihen.

Vierailija
79825/79880 |
23.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten lähestytään ihmistä, joka rakastaa syvästi aviopuolisoaan ja puoliso häntä? Kun ei lähesty, onko silloin saamaton nyhjäke? Sivu

Olet koska pääsisit irti asiasta etkä rypisi paskassasi lopun elämää

Kysyin, miten lähestytään. Saisinko ne ohjeet, kiitos?

Miten lähestytään vai? Ottamalla yhteyttä ja kertomalla hänelle rehellisesti tunteista. Voi myös kertoa että ei halua rikkoa mitään mutta haluaa tuoda asian toiselle esiin. Onko jotenkin vaikeaa? Eikö rohkeus riitä? Tuleeko taas 100 veruketta ja tekosyytä, miksi ei voi.

Oletko täysin varma varatun rakkaudesta puolisoonsa? Oletteko keskustelleet asiasta? Tuo keskustelu on olennaisen tärkeää. Eikö teidän välillä ole tapahtunut mitään? Outoa, jos kerran olet niin kiintynyt häneen. 

🎯🎯🎯

Kyllä tuokin melko riskaabelia on. Oma puolisoni on tuollaisen lähestymisen saanut yhteiseen tuttavapiiriimme kuuluvalta henkilöltä ja olimme kyllä molemmat siitä melko hämmentyneitä. Eikä kanssakäymisessä olla kyetty enää palaamaan samalle luontevalle tasolle kuin tuota ennen. Että kyllä se kuitenkin rikkoo, vaikka tunteistaan kertoja kuinka sanoisi, ettei halua rikkoa mitään. Sivusta

Outo ajatusmaailma sinulla. Jos kaivattusi on yhtään empaattinen ja lämmin ihminen, hän ajattelee sinuakin. Hänen ei tarvitse kertoa asiasta puolisolleen. Voit myös sanoa, että toivot asian pysyvän teidän välisenä. Silloin hän varmasti osaa kunnioittaa tätä pyyntöä ja ymmärtää. Ajattelen päinvastoin kanssasi, tuon jälkeen pystyy helpommin palaamaan luontevalle tasolle. Se yhdistää teitä ja lähentää teitä toisiinne. Se ikäänkuin sitoo ja yhdistää teitä enemmän yhteen, melko viattomasti kuitenkin. Ellette molemmat sitten halua vielä enemmänkin.

On tavallista, että keskenään läheiset pariskunnat ovat sopineet, ettei heidän välillään ole salaisuuksia. Niin myös me, se on pitkän parisuhteemme yksi perustuskivi. Ulkopuolinen ei voi sitä toiveillaan muuttaa. 
Lisäksi tuttavamme yllättävä yhteydenotto hämmensi puolisoani hyvin paljon. 
Samalla tavalla kaikki muutkin saavat tietysti toimia kuten itse parhaaksi näkevät, mutta tällainenkin tapahtumienkulku kannattaa huomioida yhtenä mahdollisuutena. 

En tokikaan lähettele kavereilleni mitään vokotteluviestejä, mutta ärsyttää toden teolla ne kaverit, jotka hölisevät minun asiani puolisolleenkin, jos olen yksityisesti kaverille jotain kertonut. Parisuhteessa ollessakin voi kunnioittaa ystävänsä yksityisyyttä eikä höpöttää hänen yksityisiä asioitaan puolisollleen. No tämä nyt on vähän ohista ja sivusta.

Niinpä, puolison kanssa jaetaan asiat, jotka voivat vaikuttaa keskinäiseen suhteeseen ja se on ihan oikein. Kaverin avautuminen omista ihmissuhdehuolistaan tuskin on sellainen, josta tarvii laulaa puolisolle. Itse en ainakaan kerro sellaiselle ihmiselle mitään, jonka tiedän levittävän niitä kolmannelle osapuolelle. Sivusta.

Vierailija
79826/79880 |
23.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minunkaivattu ei pidä kakkosnaisia. Olen varma siitä. 

Jospa hänellä olisikin avoin suhde?

Ei ole. Omatunto soimasi häntä, kun olin ihastunut ja hänelläkin ilmeisesti tunteita. 

Vierailija
79827/79880 |
23.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minua iski joskus kaverin mies. Viimeisellä kerralla oli jo ihan selkeä agenda, joten lähdin pois bileistä. Hän tuli perässäni rappukäytävään, jolloin pyysin häntä keskittymään vaimoonsa. Oli jotensakin nolo ja lupasi toimia niin. Toivottavasti on pitänyt lupauksensa. Kaverille en raaskinut kertoa.

Minuunkin oli ihastunut kaverin mies. Itse en tiennyt ensin asiasta, mutta kaveri alkoi olla vihamielinen minua kohtaan siksi että hänen ulkona oli minuun ihastunut. Ja itse en tehnyt yhtään mitään, en edes tiennyt silloin että ukko oli ihastunut. 

Vierailija
79828/79880 |
23.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ukkonsa

Vierailija
79829/79880 |
23.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten lähestytään ihmistä, joka rakastaa syvästi aviopuolisoaan ja puoliso häntä? Kun ei lähesty, onko silloin saamaton nyhjäke? Sivu

Miten lähestytään vai? Ottamalla yhteyttä ja kertomalla hänelle rehellisesti tunteista. Voi myös kertoa että ei halua rikkoa mitään mutta haluaa tuoda asian toiselle esiin. Onko jotenkin vaikeaa? Eikö rohkeus riitä? Tuleeko taas 100 veruketta ja tekosyytä, miksi ei voi.

Oletko täysin varma varatun rakkaudesta puolisoonsa? Oletteko keskustelleet asiasta? Tuo keskustelu on olennaisen tärkeää. Eikö teidän välillä ole tapahtunut mitään? Outoa, jos kerran olet niin kiintynyt häneen. 

🎯🎯🎯

Kyllä tuokin melko riskaabelia on. Oma puolisoni on tuollaisen lähestymisen saanut yhteiseen tuttavapiiriimme kuuluvalta henkilöltä ja olimme kyllä molemmat siitä melko hämmentyneitä. Eikä kanssakäymisessä olla kyetty enää palaamaan samalle luontevalle tasolle kuin tuota ennen. Että kyllä se kuitenkin rikkoo, vaikka tunteistaan kertoja kuinka sanoisi, ettei halua rikkoa mitään. Sivusta

Outo ajatusmaailma sinulla. Jos kaivattusi on yhtään empaattinen ja lämmin ihminen, hän ajattelee sinuakin. Hänen ei tarvitse kertoa asiasta puolisolleen. Voit myös sanoa, että toivot asian pysyvän teidän välisenä. Silloin hän varmasti osaa kunnioittaa tätä pyyntöä ja ymmärtää. Ajattelen päinvastoin kanssasi, tuon jälkeen pystyy helpommin palaamaan luontevalle tasolle. Se yhdistää teitä ja lähentää teitä toisiinne. Se ikäänkuin sitoo ja yhdistää teitä enemmän yhteen, melko viattomasti kuitenkin. Ellette molemmat sitten halua vielä enemmänkin.

On tavallista, että keskenään läheiset pariskunnat ovat sopineet, ettei heidän välillään ole salaisuuksia. Niin myös me, se on pitkän parisuhteemme yksi perustuskivi. Ulkopuolinen ei voi sitä toiveillaan muuttaa. 
Samalla tavalla kaikki muutkin saavat tietysti toimia kuten itse parhaaksi näkevät, mutta tällainenkin tapahtumienkulku kannattaa huomioida yhtenä mahdollisuutena. 

En tokikaan lähettele kavereilleni mitään vokotteluviestejä, mutta ärsyttää toden teolla ne kaverit, jotka hölisevät minun asiani puolisolleenkin, jos olen yksityisesti kaverille jotain kertonut. Parisuhteessa ollessakin voi kunnioittaa ystävänsä yksityisyyttä eikä höpöttää hänen yksityisiä asioitaan puolisollleen. No tämä nyt on vähän ohista ja sivusta.

Juu näin voi hyvin ajatella joistain ihan vaan omaa elämää koskevista salaisuuksista ja se on ok.

Mutta jos pariskunta on monogamisessa rakkaussuhteessa keskenään ja joku sivullinen tarjoaa tässä asetelmassa toiselle osapuolelle rakkaussuhdetta itsensä kanssa, se ei ole yksityisasia. Se koskee ihan suoraan ja keskeisesti pariskunnan toisenkin osapuolen yksityisintä henkilökohtaista elämää. Siksi viisaasti ja rehellisesti toimivat pariskunnat saattavat tällaiset asiat toistensa tietoon.

Vierailija
79830/79880 |
23.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En usko että viesti oli sinulle 

Vierailija
79831/79880 |
23.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Haluan asua kaivattuni kanssa meren läheisyydessä, rannikolla. Sisämaan asukiksi minusta ei ole.

No niin, sitten vaan tuumasta toimeen. Kelpaako uusi mutta pienehkö tupa? 😍

Minä olen löytänyt muutamankin ihanan kohteen. Kaivatun kanssa kerran juteltiin, miten ihana olisi asua meren rannalla. Erisivu

Vierailija
79832/79880 |
23.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyvää yötä kivalle miehelle Tampereella!

Pakko omia tää

Vierailija
79833/79880 |
23.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

🎯🎯🎯

Jos minua vokottelisi mieheni kaveri tai miestäni minun kaverini, todellakin olisi hyvä toisen tietää. Millainen kaveri se on, joka haluaa kaverin puolisoa panna selän takana?

Eri n.

Ja vielä syyttää rehtiä ja rehellistä puolisoa epäluotettavaksi…

Vierailija
79834/79880 |
23.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En usko että viesti oli sinulle 

Eikä tuo viesti sinulle.

Vierailija
79835/79880 |
23.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään olisi ihana nähdä sinut.

Vierailija
79836/79880 |
23.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Myönnän, odotin.

Olisit kutsunut mukaan.

Yhteystietoja ei ole. -sivu

Vierailija
79837/79880 |
23.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Varattu ei menetä mitään jos on toisen yhtä varatun kanssa. Enemmän tuo kielto on sinkuille. Älkää ruoskiko liikaa itseänne, oppikaa ottamaan kevyemmin. 

Mikä kielto

Kielto olla sekaantumatta varattuihin. 

Mielenkiintoista..

Vierailija
79838/79880 |
23.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei saa kinksheimata!

Vierailija
79839/79880 |
23.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

H, nähdään 🤍

Vierailija
79840/79880 |
23.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minuunkin oli ihastunut kaverin mies. Itse en tiennyt ensin asiasta, mutta kaveri alkoi olla vihamielinen minua kohtaan siksi että hänen ulkona oli minuun ihastunut. Ja itse en tehnyt yhtään mitään, en edes tiennyt silloin että ukko oli ihastunut. 

Myös tämä skenaario tuttu. Eivät olleet minun ystäviäni, mutta lapseni oli ystävä heidän lapsensa kanssa. Eukko valitti lapseni käytöksestä ja sanoi, että päikyssä voivat olla kavereita. Juttelin päikkyyn ja kyselin lapsestani. Heille nämä tilanteet näyttäytyivät aivan eri lailla. Surullista, että pitää keksiä kaikennäköistä, kun on mustasukkainen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä seitsemän yhdeksän