Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3
Kaipaan.
Kommentit (79670)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
A miehen kaipuu roihuaa 🔥 A naiselle sateellakin!
Ota yhteyttä A. 🔥 -A😘
Hmm. Taitaa olla sun "vuoro". En malttais odottaa sitä. -A 😊
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ovi on suljettu.
Kaikkea hyvää, ei muistella pahalla.
Samoin. T. Trolli
Varattu ei menetä mitään jos on toisen yhtä varatun kanssa. Enemmän tuo kielto on sinkuille. Älkää ruoskiko liikaa itseänne, oppikaa ottamaan kevyemmin.
Ihminen saa sääliä osakseen kun hän kertoo että olen kaunis vaan kun itken.
Ihminen saa maailman niskaansa kun sanoo että olet kaunis vaan kun itket.
Mikä ideologia?
Vierailija kirjoitti:
Olet tyhmä kun uskot minua.
Totta. Normaalien maailmassa ihmiset sanovat, mitä tarkoittavat.
Vierailija kirjoitti:
Unohdin kiittää avustasi. Kiitos.
Mitä......... Kuulin ton!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ajattelin että säkin olisit tuntenut sen kipinän.
Tunsin/ tunnen.
Mä tunsin roihun
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tunsin/ tunnen.
Älä vaivaudu, siellä on täkyilyt päällä. Jos siellä olisi joku, hän varmasti keksisi paremman tavan ilmaista asiansa, sen verran monesti toistetun kuitenkin ettei se voi aivan yhdentekevää olla meneekö moinen perille vaiko ei. Joten.. ei asiaa, ei ihmistä. Vain hupia jollekin. Nämä ne hirviöt ovat ja siksi pitää heittäytyä luovaksi toisinaan. Että on ajattelemisen aihetta. Vaikka sitten seuraavalla vasta. Nämä toimivat siitä käsin että luulevat vain itse voivansa lisätä tai poistaa asioita, muun liikkuessa raiteillaan tai heidän mukaansa. Vavahtumisensa muuhun on.. vähemmän mielekästä kuin voisi luulla. Jossain määrin sitä ei edes tapahdu mutta eihän sitä koskaan tiedä.
Ihmeitä voi tapahtua. =)
Ne sun iltalääkkeet on ottamatta.
Voitte varmaan kukin päätellä miten tämä jatkuu tästä, heh.
Pidetään tuo teema sitten yllä. Tosin ne on iltakikkareesi. Varmaan tulisi jauhettua vähemmän jos pitäisi oikeasti saada se alas. Sitä voi miettiä siinä sitten kivasti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olet tyhmä kun uskot minua.
Totta. Normaalien maailmassa ihmiset sanovat, mitä tarkoittavat.
Onko se maailman syy kun valehdellaan? Toisenlaisessa maailmassa olisi vain rehellisyyttä?
Vierailija kirjoitti:
Varattu ei menetä mitään jos on toisen yhtä varatun kanssa. Enemmän tuo kielto on sinkuille. Älkää ruoskiko liikaa itseänne, oppikaa ottamaan kevyemmin.
Mikä kielto
Ei ole laadukkaita varattujakaan. Varattuna ollut kymmeniä vuosia ja ehkä yhden kiinnostavan varatun tavannut siinä ajassa.
Oon täysin kyllästynyt palstadraamaan. Katotaan kauanko onnistun pysymään pois. Toivottavasti kauan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Shortsipojalle terkut! Tykkään susta! 🧡
Mä tykkäsin enempi, jolla ei ollu shortseja.
Mä tykkään, et ihmisellä on jotain päällään, on silloin seksikkäämpi kuin täysin ilman vaatteita.
En tiennyt vestivaalista eikä olisi ollut varaa mennä sinne, elettävä loppukuu 3€/päivä. Näin unen meistä ennen lääkkeen ottoa. Jatkoin unta ja heräsin vasta 15.40. Kävin litlissä, söin "aamusta", kuuntelin ratiota ja katoin kuinka hänähäkki laati verkkoa laipioon. Muistin myös unen jossa avaruuspukuihin sonnustautuneet verovirkailijat veivät hakivat miut toiseen ulottuvuuteen, jonka virastossa selittivät miulle jotta miun pitää hankkia eläkkeelle verokortti. Syön iltapalaa ja tarjoisin siullekin. Hyvää yötä naiselle lounaaseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tunsin/ tunnen.
Mä tunsin roihun
Eikö se ollutkaan jo sammunut? Sivusta eri.
Kauniita unia 🤗