Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3
Kommentit (78885)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Milloin näitte viimeksi kaivatun kanssa ja mitä ajattelit silloin? Itse näin kaivatun viimeksi kesäkuussa ja ikävä jäi.
Aivan liian kauan sitten ja se oli niin yllättäen et alko vaan syke hakata jne. Olin vielä siinä ”jännittää” kamalasti vaiheessa. Siis oli ihanaa ja helpottavaa koska olin jo semisti alkanu epäillä todellisuudentajuani tietyissä asioissa.
Miten epäilit todellisuudentajuasi?
Mietin et oliko mitään todisteita et olin ymmärtänyt oikein, et kyse oli oikeasta ihmisestä jne, hetken meinasin jo seota kun ajattelin et ehkä olin oikeesti vaan kuvitellu ja yhdistelly omiani.
Vierailija kirjoitti:
Tätille terkut!
Setämiehet ei nappaa.
Silloin kun juoksi karkuun.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mut on siinä joku juttu kun saa miehen silmät sykkimään.
ai silmät 😅
Niitä enimmäkseen nähnyt..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Milloin näitte viimeksi kaivatun kanssa ja mitä ajattelit silloin? Itse näin kaivatun viimeksi kesäkuussa ja ikävä jäi.
Aivan liian kauan sitten ja se oli niin yllättäen et alko vaan syke hakata jne. Olin vielä siinä ”jännittää” kamalasti vaiheessa.
Minä olen ollut 5 vuotta siinä jännittää kamalasti vaiheessa.
Sun ehdoilla aina. Sellainen olisi suhdekin todennäköisesti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Heinäkuun loppupuolella. Ajattelin yritänpä olla hieman helpommin lähestyttävä,mutta pieleenhän meni sekin yritys. 😟
Millä tavalla se meni pieleen? huomasiko hän sinut?
Nauretaan täällä sun paljasteluille. Että voi mies olla säälittävä 🤣
n + n
Vierailija kirjoitti:
Mies on perheen pää.
Kunnioitus puuttuu. Ilman sitä ei voi tasaveroista ihmissuhdetta tulla. Eipä sillä, ei ole ollut tulossakaan. 🥳
Hyvää yötä ja ihania unia..-😘
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aivan liian kauan sitten ja se oli niin yllättäen et alko vaan syke hakata jne. Olin vielä siinä ”jännittää” kamalasti vaiheessa.
Minä olen ollut 5 vuotta siinä jännittää kamalasti vaiheessa.
Kohtasitteko salilla? Kiinnostaa tuo 5 v....
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mies on perheen pää.
Noin vuonna 0. Eikä meillä ole perhettä.
Riders of the storm...give me shelter from the storm
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voiko enkelitkin eksyy…
Joku katolinen pappi sanoi et jokaisen suojelusenkelillä on nimi ja se nimi, joka ekana tulee mieleen kun ajattelet asiaa on se.
Minun on sitten Pena
ai silmät 😅