Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3
Kommentit (78886)
Vierailija kirjoitti:
Milloin näitte viimeksi kaivatun kanssa ja mitä ajattelit silloin? Itse näin kaivatun viimeksi kesäkuussa ja ikävä jäi.
Aivan liian kauan sitten ja se oli niin yllättäen et alko vaan syke hakata jne. Olin vielä siinä ”jännittää” kamalasti vaiheessa.
Vierailija kirjoitti:
Tiiän, mitä teet.
Kerro mullekin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tiiän, mitä teet.
Tiiän, mitä teet.
Juu, kirjoitan ketjuun.
Juu, kirjoitan ketjuun.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kun nyt tiiät, mitä ja missä, miksipä et tulisi moikkaamaan.
Ei ole tapana tunkea kutsumatta pariskuntien mökki-illan viettoihin.
Minä menen aina salassa pariskuntien mökki-iltaan. Hyppään pusikoista paljuun heidän kanssaan. Ihanaa! Yllättävää!
Jes, mutta en halua kuulla niistä enkä oikeistakaan yksityiskohdista, kiitos. Sen verran voi arvostaa.
Vierailija kirjoitti:
Jäi vaivaamaan se sähkö...miksi heti ensikohtaamisella niin vahva vetovoima?
Pidin sua viehättävänä, sä mua. Mutta maailmassa on monta muutakin viehättävää - ilman suurempaa tunnetta.
Selitä. Oonko sulle yhtä ainutkertainen kuin sä mulle? Vuodet ei näköjään muistoa haalista. Oot mulle velkaa selityksen. Et oikeesti mut jos kumminkin?
Asetelma mahdoton, sehän me tiedettiin, tiedetään ja tullaan tietämään.
Kuinka monia vuosia?
Vierailija kirjoitti:
Milloin näitte viimeksi kaivatun kanssa ja mitä ajattelit silloin? Itse näin kaivatun viimeksi kesäkuussa ja ikävä jäi.
Aivan liian kauan sitten ja se oli niin yllättäen et alko vaan syke hakata jne. Olin vielä siinä ”jännittää” kamalasti vaiheessa. Siis oli ihanaa ja helpottavaa koska olin jo semisti alkanu epäillä todellisuudentajuani tietyissä asioissa.
Vierailija kirjoitti:
Toukokuussa
Ikävä jäi .
Ällöttää, jos joku viettää paljuiltaa puolisonsa kanssa ja kirjoittaa samalla tänne. Molempiin suuntiin tahdintonta.
Vierailija kirjoitti:
Heinäkuun loppupuolella. Ajattelin yritänpä olla hieman helpommin lähestyttävä,mutta pieleenhän meni sekin yritys. 😟
Ihan kuin ennen vanhaan
Kiitos
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aivan liian kauan sitten ja se oli niin yllättäen et alko vaan syke hakata jne. Olin vielä siinä ”jännittää” kamalasti vaiheessa.
Etkö enää jännitä
Vierailija kirjoitti:
Helluntaina.
Vierailija kirjoitti:
Ällöttää, jos joku viettää paljuiltaa puolisonsa kanssa ja kirjoittaa samalla tänne. Molempiin suuntiin tahdintonta.
Pelkästään puolison suuntaan. Palstakirjoittajat siitä tuskin kärsivät.
Vierailija kirjoitti:
Joku voi nussia vaimo ja samalla kirjoittaa tänne 😆
Vierailija kirjoitti:
Ei taida kovin tuttua olla teinien maailma, jos ei ymmärrä että pojat kokeilee saavatko aikuisesta reaktion esiin, esim. hihittelyn. He ovat kiinnostuneita oman ikäisistään, eivät keski-ikäisistä. Terveisin opettaja
Sä oot vaan kateellinen, kun sun perään ei vihelletä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aivan liian kauan sitten ja se oli niin yllättäen et alko vaan syke hakata jne. Olin vielä siinä ”jännittää” kamalasti vaiheessa. Siis oli ihanaa ja helpottavaa koska olin jo semisti alkanu epäillä todellisuudentajuani tietyissä asioissa.
Miten epäilit todellisuudentajuasi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei taida kovin tuttua olla teinien maailma, jos ei ymmärrä että pojat kokeilee saavatko aikuisesta reaktion esiin, esim. hihittelyn. He ovat kiinnostuneita oman ikäisistään, eivät keski-ikäisistä. Terveisin opettaja
Sä oot vaan kateellinen, kun sun perään ei vihelletä
Terve aikuinen ei kaipaa teinien huomiota eikä se säväytä mitenkään.
sivusta
H🤍 ( vieläkin)