Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3
Kommentit (78437)
Vierailija kirjoitti:
Juon suosittelemaasi viiniä ja ajattelen sinua. Toivottavasti voimme joku päivä selvittää asiat ja ehkä myös edetä halujemme mukaan.
Suosittelin varmaan sitä juomaa, jonka nimi alkaa S-kirjaimella. Toivottavasti maistuu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulle maistuis jätskituutti! 🙂
Ostin eilen testiin Häagen-Dazs jädeä, harvoja mihin ei oo tungettu lisäaineita, ihan hyvää oli. Tosin tuossakin on maitotiivistettä ja lisättyä vettä jne. Miksi kukaan ei voi tehdä jäätelöä ihan vaan kermasta sokerista ja kananmunasta vaikka.
Niinpä. Kiva huomata että joku on valveutunut sen suhteen mitä kurkustaan nielee.
Nää semmosia juttuja et ne tietää mut ei aina jaksa välittää, itellä on vaan sen verran herkkä vatsa et välillä pakko vähän katsoa mitä tai mielummin vielä olla syömättä, muuten tulee tukala olo. No, muutenkin ois tietty hyvä syödä ”puhtaasti”.
Ei ole.
Vierailija kirjoitti:
Uskon että pitäisit mua hyvänä kaikilla niillä tavoilla joita osaat. Sekään ei vaan taida riittää, ellei sulla sitten ole yhtä ässää hihassa.
Jaa. Mikäs se ässä olis? Ei ainakaan ässä-keksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Taas mietin vaan rakastelua kaivatun kanssa. Tekisi niin mieli päästä lähemmäksi, iholle, ja viimein osoittaa ne tunteet, joita on tukahdutettu vuosikymmeniä. 😊
Vuosikymmeniä? Tätä sun kyllä pitäis vähän avata!
Oon rakastanut häntä 25 vuotta! 😊
Ootko H nainen??
Juu, Heli.
Red red wine you make me feel so fine
Vierailija kirjoitti:
Uskon että pitäisit mua hyvänä kaikilla niillä tavoilla joita osaat. Sekään ei vaan taida riittää, ellei sulla sitten ole yhtä ässää hihassa.
Roboja saa Kiinasta.
Vierailija kirjoitti:
Mitäs annettavaa sulla on hänelle vai ajattelitko, että homma perustuu sinun hyvinvointiin?
Tapsan tatti vilkkuu silmissä taas. Mitä pitää tehdä? Varaanko optikolta ajan?
Se, jolla on paljon annettavaa ei tyydy vähään itsekään näissä asioissa.
Vierailija kirjoitti:
Eikä vietä aikaa täällä, vaan ottaa suoraan yhteyttä...
Vierailija kirjoitti:
Mitä annettavaa sulla on?
Vierailija kirjoitti:
Red red wine you make me feel so fine
So qwan
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitäs annettavaa sulla on hänelle vai ajattelitko, että homma perustuu sinun hyvinvointiin?
Aina nämä saman sointiset näpäytykset. Eiköhän tuolla ollut tarkoitus ihan itsekin olla antajana, jotenkin lapsellista vinkua näistä aina. Sivusta
Tenttaajat, tää on terveissi kaivatul -palsta
Mulla ei ole paljon annettavaa mitattavassa muodossa. Vain rakkauteni ja kaikki, joka ihmisyyteni mukana tulee. Sen kummempaa en kaipaa myöskään itse.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aina nämä saman sointiset näpäytykset. Eiköhän tuolla ollut tarkoitus ihan itsekin olla antajana, jotenkin lapsellista vinkua näistä aina. Sivusta
Kiitos, kiva kun joku tajuaa. Mutta jos tänne laittaa terkkuja yhdelle ihmiselle, niin ymmärrettävistä syistä lauma hyökkää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinähän tässä vingut. Aloittaja puhui ihan vain omista tarpeistaan. Jos lähtökohta on se, että kaivattu ei riitä hänelle, ei kuulosta järin huomioivalta persoonalta.
Vierailija kirjoitti:
Mulla ei ole paljon annettavaa mitattavassa muodossa. Vain rakkauteni ja kaikki, joka ihmisyyteni mukana tulee. Sen kummempaa en kaipaa myöskään itse.
Ei ole muuta antaa kuin tämä nuoruutein
Housuissa on sellainen ässä että taatusti riittää