Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3
Kommentit (78098)
Rakastuin suhun jo kymmeniä vuosia sitten. Tiedän, tosi surullista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä oon aika varma, että olen ainakin osasyyllinen lähtöösi. Olisinpa väärässä.
Et ole väärässä. Mutta en ole sinua kieltänyt olemasta yhteyksissä jos haluat.
En vain voi. Miehenä sinun on otettava yhteyttä, siitä tiedän että olet kiinnostunut.
Jos sitä ei kiinnosta lapsekkaan vähä-älyinen perässävedettävä? Jos haluaisi vaikka henkilön kanssa tehdä jotain, ei lämpöpussin. :P
Tuollaisia persoonia on molemmat puolet täynnä, miehiä ja naisia. Kumpaakaan ei jaksa edes pitää tuttavana kauemmin.
Sellainen tietynlainen Naivius, sinisilmäisyys ja tiedonhakuisuus, jos ei tiedä asiasta A kunnolla mitään eivät minusta kuitenkaan kuulu tuohon vähä-älyisen kategoriaan, mihin aika paljon henkilöitä laitetaan jo noilla perspektiiveillä.
Olin aina luullut, että ns. Normaaleissa työssäkäyvissä omilla tuloillaan pärjäävät henkilöt olisivat ihan fiksuja. Minun luuloni on ollut väärässä. Ja että! En tajua miten voi olla niin... Mielenkiintoista seurattavaa. Ei pahalla.
Haluaisin rakastella kaivatun kanssa. Oltaispa me yhdessä, niin voisin antaa loputtomasti hellyyttä. 😍
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyvää yötä heppatytölle
Hyvää yötä sullekin 💖 Voisin kyllä valvoa jonkun kanssa joskus
Kyllä minäkin sen oikean heppatytön kanssa mielellään valvoisin. 🥰
Kuka on oikea heppatyttö? Harrastus vai sanaleikki?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En kuvaa itseäni alasti ja muutoinkin harvoin. Kerran olen ottanut kuvan ilman paitaa, koska halusin kuvata rintakehän, kun maalasin naisen rintoja. Ei tulisi mieleenkään lähettää kenellekään alastonkuvia.
Mulle vois tulla mieleen…
No, laitapa mulle. 😃
Älä yllytä..😄
Nimenomaan yllytän! Annahan tulla. 😆
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tiiäks, joskus toivoisin, et säkin kertoisit tunteistasi, ajatuksistasi ja toiveistasi. 🙂
Itsesuojeluvaisto sanoo ettei kannata. Niistä tehdään pilaa ja etsitään virheitä suurennuslasilla.
Minulla ei ollut sellaista kun menin kertomaan vähän tunteitani miehelle. En osannut edes ajatella mitään sellaista. Otin opikseni ja pidän suuni kiinni.
Joskus kouluajoilla olin ihastunut ja sain nöyryytystä ja naurua osakseni siltä toiselta osapuolelta, kun tunteeni selvisi. Kai sitten oon jotenkin traumatisoitunut asiasta, joten kaikki viileä kohtelu kiinnostavalta ihmiseltä tuntuu enemmän kuin pahalta ja tulee ne vanhat muistot mieleen. On vieläkin tosi vaikea paljastaa toiselle haavoittuvuuttaan, vaikka ikää on hurjasti lisää. Siksi toivoisi toiselta lämpöistä ja empaattista asennoitumista. 🙂
Sama minulla. Olen 46 vuotias mies. Ehkä on tarkoitettu elää yksinäisenä.
Sivusta, mutta koska vain voi tulla se kaunis päivä, kun joku näkee sinut sellaisena kuin olet ja katsoo hyväksyen ja rakastavasti. Ja sinä katsot häntä samoin.
Vierailija kirjoitti:
Haluaisin rakastella kaivatun kanssa. Oltaispa me yhdessä, niin voisin antaa loputtomasti hellyyttä. 😍
Laita nyt se kuva, niin päästään alkuun.
Plus sitten ne hahmot jotka joutuvat tietämään työnsä puolesta jo enemmän, kuin muut, pitävät itseään neroina, mutta totuus on: Kaikki osaavat lukea, sekä kuunnella. Nämä edesauttaa oppimiskykyä käytännössä.
Vierailija kirjoitti:
Kohti punaista planeettaa?
Tarkoitatko redrum- room:ia?
Vierailija kirjoitti:
Kerrohan T. Ootko täällä?
Tulin tänne just
En oo näitä tänään ehtiny lukemaan mut sua on ikävä tänäänkin. Toispa ensi kuu sinut luokseni sieltä kaukaa. Tuokohan? Olis puhuttavaa muutaman vuoden edestä. Ja halittavaa. Miehelle
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tiiäks, joskus toivoisin, et säkin kertoisit tunteistasi, ajatuksistasi ja toiveistasi. 🙂
Itsesuojeluvaisto sanoo ettei kannata. Niistä tehdään pilaa ja etsitään virheitä suurennuslasilla.
Minulla ei ollut sellaista kun menin kertomaan vähän tunteitani miehelle. En osannut edes ajatella mitään sellaista. Otin opikseni ja pidän suuni kiinni.
Joskus kouluajoilla olin ihastunut ja sain nöyryytystä ja naurua osakseni siltä toiselta osapuolelta, kun tunteeni selvisi. Kai sitten oon jotenkin traumatisoitunut asiasta, joten kaikki viileä kohtelu kiinnostavalta ihmiseltä tuntuu enemmän kuin pahalta ja tulee ne vanhat muistot mieleen. On vieläkin tosi vaikea paljastaa toiselle haavoittuvuuttaan, vaikka ikää on hurjasti lisää. Siksi toivoisi toiselta lämpöistä ja empaattista asennoitumista. 🙂
Sivusta, mutta koska vain voi tulla se kaunis päivä, kun joku näkee sinut sellaisena kuin olet ja katsoo hyväksyen ja rakastavasti. Ja sinä katsot häntä samoin.
Tiedän. Mutta sitä päivää ei tule. Sinä tiedät sen myös.
🎶Hytkyen, tytkyen, rinnat hölskyilee
Uhkuen, puhkuen niitä hyväilen
Käy yli nännien kielikin lipoen
Poikki peffan pinkeän, täysin kiinteän
Hytkyen, tytkyen rinnat hölskyilee
Haistellen, maistellen niitä hivelen
Läiskettä riemuisaa, kiimaa uhkuvaa
Veit mun voimat kokonaan, tahdon uudestaan
Hytkyen, tytkyen, rinnat hölskyilee
Raukeena, kauniina, lepäät vierelläin.🎶
Terveisiä kaivatulle!
Hyvää yötä ja ihania unia..-Anneli🤗
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sivun sivusta. Tuo ihmeellinen asian tapahtui mulle vuosia sitten kaivatun kanssa. Silti, täällä sitä kaivataan. Oli sitte elämässä niitä muita muuttujia. Ja varmaan erilaisia pelkoja ja epävarmuuksia tai sitte muuten vaan ei pidemmälle meneminen napostellut.
Ihan sama vaikka kaivattu laittaisi kuvan hiuskarvastaan, kunhan laittaisi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Laita nyt se kuva, niin päästään alkuun.
No en ikinä kehtais varsinkaan sen jälkeen, mitä hän mulle vastasi. En edes uskalla ajatella, millaisen reaktion mun alastonkuva saisi. Ja lisäksi en pidä itsestäni, niin en siksikään halua lähetellä kuvia.
Vierailija kirjoitti:
Ollaankohan me vielä rakastumisvaiheessa.. 🙂
Tukevasti. Mutta miksi.
Vierailija kirjoitti:
Ihan sama vaikka kaivattu laittaisi kuvan hiuskarvastaan, kunhan laittaisi.
Kävisikö palovammaruven kuva?
Yup indeed