Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3
Kommentit (78017)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aarikan Puisto-muki olisi enemmän minun tyyliä. Tai Iittalan Teema kirsikan- tai burgundinpunaisena. Toki se ei muodoltaan sovi cappuccinolle.
Mikä puisto muki? Tulee useita kun googlaa
Liika tai burgundinpunainen.
Vierailija kirjoitti:
Pus,pus
``Sinä lähdit ottamaan etäisyyttä
Maistamaan maailmaa
Minä olen täällä ja pitelen paikkaa
Jos maailma sua paleltaa...``
Baskat, panet toista.
On ollut pitkä ja kiireinen päivä, paljon töitä, jonkin verran vastuksia, mutta loppujen lopuksi paljon aikaansaamistakin. Vielä toivon, että saisin yhden homman maaliin, mutta olosuhteet vastustavat nyt. Sitä odotellessa kelailen päivän kulkua ja sadesäästä huolimatta siitähän tuli valoisa, koska näin ohimennen vilauksen aurinkoani, sinua, kaunotar. Tänään on hyvä nukahtaa, vaikka ei enää hommat etenisikään. Kiitos, että olet. Öitä!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pus,pus
Maistamaan maailmaa
Jos maailma sua paleltaa...``Baskat, panet toista.
Ei sinulle,todellakaan.
Mul on salainen numero, joten ei varmaan lähetä.
Miksi kenenkään rintoja pitäisi hillitä. Antaa kaikkien hytkyä ja tytkyä vaan.
Vierailija kirjoitti:
Kerrohan T. Ootko täällä?
Maalipurkkia perään
Vierailija kirjoitti:
Bäänisd kaivetu lämpimn tilaa
T mieheltä 🤠
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aarikan Puisto-muki olisi enemmän minun tyyliä. Tai Iittalan Teema kirsikan- tai burgundinpunaisena. Toki se ei muodoltaan sovi cappuccinolle.
Mikä puisto muki? Tulee useita kun googlaa
Liika tai burgundinpunainen.
*Liila
Vaikkei ollut niin baskaasilti suollat ja panet toista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tiina vai Topia etsit?
Onko silläkään väliä, niitä on monia. Ja kuka haluaa tuntemattomille täällä itsestään kertoilla. Onkijatrolli.
Vieläkin jos ajattelen sua, mun aivot ylikuumenee. En pysty käsittämään. Tunne tuli ennen ajatuksia, enkä kaiken jälkeenkään tiedä, mitä oli.
Vierailija kirjoitti:
On ollut pitkä ja kiireinen päivä, paljon töitä, jonkin verran vastuksia, mutta loppujen lopuksi paljon aikaansaamistakin. Vielä toivon, että saisin yhden homman maaliin, mutta olosuhteet vastustavat nyt. Sitä odotellessa kelailen päivän kulkua ja sadesäästä huolimatta siitähän tuli valoisa, koska näin ohimennen vilauksen aurinkoani, sinua, kaunotar. Tänään on hyvä nukahtaa, vaikka ei enää hommat etenisikään. Kiitos, että olet. Öitä!
Kuulostaa tasapainon päivältä. Minäkin haluaisin nähdä häntä, mutta kovin on harvinaista herkkua. Hyvää yötä.
Vierailija kirjoitti:
Miksi kenenkään rintoja pitäisi hillitä. Antaa kaikkien hytkyä ja tytkyä vaan.
Periaatteessa noin, mutta pitää niitä välillä rauhoitellakin. Muuten se on kuin parkinsonia loppuvaiheessa poteva henkilö yrittäisi lusikalla syödä hyytelöä, eli tavaraa menee kaikkialle muuhun paitsi suuhun. Siksi niitä pitää rauhoitellakin.
En kuvaa itseäni alasti ja muutoinkin harvoin. Kerran olen ottanut kuvan ilman paitaa, koska halusin kuvata rintakehän, kun maalasin naisen rintoja. Ei tulisi mieleenkään lähettää kenellekään alastonkuvia.
Vierailija kirjoitti:
Vieläkin jos ajattelen sua, mun aivot ylikuumenee. En pysty käsittämään. Tunne tuli ennen ajatuksia, enkä kaiken jälkeenkään tiedä, mitä oli.
Anna selvennän osoittamalla miksi
Haluaisin edetä, sen tiedät. Sinusta ei tiedä edelleenkään, et itsekään.
Hellä hyvän yön halaus ihanalle naapuritalon naiselle.
Pus,pus
Maistamaan maailmaa
Jos maailma sua paleltaa...``