Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3
Kommentit (78017)
Vierailija kirjoitti:
Haluaisin edetä, sen tiedät. Sinusta ei tiedä edelleenkään, et itsekään.
Tiedänkö varmasti?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Iltaa. Suomalainen mies ei uskalla lähestyä naista IRL vaan korkeintaan toljottaa.
Suomalainen mies vain toljottaa, ei edes hymyä suo kiinnostuksen kohteelleen.
Suomalainen nainen kääntää selän, upottaa naamansa puhelimeen, pyörittelee silmiään ja tuhahtelee. Sitten kuukausien tai vuosien päästä, jos törmätään baarissa, suomalainen nainen tulee roikkumaan kännissä kaulaan ja kysymään miksei aloitetta kuulunut?
No en kyllä pyörittelisi silmiä ja tuhahtelisi jos olisin kiinnostunut. Hakisin katsekontaktia ja hymyä. -suomalainen nainen
Vau, oletpa uniikki lumihiutale!
Jaa, minä kun ajattelin että olisi ihan normaalia hakea katsekontaktia ja hymyillä. En sitä minään uniikkina pitänyt😅
Katsekontakti ja hymyily on pelkkää tavallista ystävällisyyttä. Ei liity romanttisiin tunteisiin mitenkään.
Riippuu vähän millä tavalla katsoo. En minä ainakaan samalla tavalla katso niitä, jotka ei minua kiinnosta. Silmiäni et pyörittele kenellekään. Paitsi jos joku ilkeäksi kävisi niin sitten pyörittelisin.
Mistä jonkun toisen pitäisi tietää miten se sinun "normaalikatse" ja "olen kiinnostunut katse" eroaa?
No jos ei tajua niin sitten ei tajua. Yleensä sen kahdenvälisen kemian huomaa kyllä keskinäisistä katseista.
Mutta sitten kirjoitellaan täällä kun ne katseet tai jatko eivät riittäneetkään mihinkään.
Vierailija kirjoitti:
Juu
Mitä juu?
Vierailija kirjoitti:
En kuvaa itseäni alasti ja muutoinkin harvoin. Kerran olen ottanut kuvan ilman paitaa, koska halusin kuvata rintakehän, kun maalasin naisen rintoja. Ei tulisi mieleenkään lähettää kenellekään alastonkuvia.
Mulle vois tulla mieleen…
Vierailija kirjoitti:
Hellä hyvän yön halaus ihanalle naapuritalon naiselle.
Naapuritalon nainen kiittää punastuen😊
Vierailija kirjoitti:
Kuinka reagoisit, jos kaivattusi lähettäisi alastonkuvansa?
Olisin onnellinen 🤤🔥
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tiiäks, joskus toivoisin, et säkin kertoisit tunteistasi, ajatuksistasi ja toiveistasi. 🙂
Itsesuojeluvaisto sanoo ettei kannata. Niistä tehdään pilaa ja etsitään virheitä suurennuslasilla.
Minulla ei ollut sellaista kun menin kertomaan vähän tunteitani miehelle. En osannut edes ajatella mitään sellaista. Otin opikseni ja pidän suuni kiinni.
Onko täällä joku muki-keskustelu käynnissä? Poliisimestarin etälamautin- muumimuki olisi cool.
Onko vallesmanni paikalla?
Vierailija kirjoitti:
Onko täällä joku muki-keskustelu käynnissä? Poliisimestarin etälamautin- muumimuki olisi cool.
Onko vallesmanni paikalla?
Juu on. Pitäisi ostaa uusi muki, kun kaivattu ei ole antanut sellaista lahjaksi. Tai kukaan muukaan viime aikoina.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tiiäks, joskus toivoisin, et säkin kertoisit tunteistasi, ajatuksistasi ja toiveistasi. 🙂
Itsesuojeluvaisto sanoo ettei kannata. Niistä tehdään pilaa ja etsitään virheitä suurennuslasilla.
Minulla ei ollut sellaista kun menin kertomaan vähän tunteitani miehelle. En osannut edes ajatella mitään sellaista. Otin opikseni ja pidän suuni kiinni.
Joskus kouluajoilla olin ihastunut ja sain nöyryytystä ja naurua osakseni siltä toiselta osapuolelta, kun tunteeni selvisi. Kai sitten oon jotenkin traumatisoitunut asiasta, joten kaikki viileä kohtelu kiinnostavalta ihmiseltä tuntuu enemmän kuin pahalta ja tulee ne vanhat muistot mieleen. On vieläkin tosi vaikea paljastaa toiselle haavoittuvuuttaan, vaikka ikää on hurjasti lisää. Siksi toivoisi toiselta lämpöistä ja empaattista asennoitumista. 🙂
Vierailija kirjoitti:
Vieläkin jos ajattelen sua, mun aivot ylikuumenee. En pysty käsittämään. Tunne tuli ennen ajatuksia, enkä kaiken jälkeenkään tiedä, mitä oli.
Otetaan selvää.
Koska kumpikin tietää